četvrtak, 07.01.2010.

ah taj covjek

Evo ne mogu spavati, najgora situacija, koja se nazalost meni i precesto desava. Valjda ovaj moj ludi mozak jednostavno ne zeli odmor kad ja to hocu, a toliko sam se izmorila danas, da bih trebala imati totalni kolaps.
Popodne sam s prijateljicom provela razglabajuci o nekim temama na koje nikako naci posten odgovor i jedini zakljucak koji se covjeku nametne je da o nekim stvarima i ljudima jednostavno ne treba previse razmisljati.
U zadnje sam vrijeme pocela zazirati od nekih tema, slusam sto se prica, ali kad malo bolje promislim bolje mi je i sutiti, jer neki ljudi tudja misljenja koriste samo za svadju.
Zanimljivo je to da neki, koriste rijec debata, kao izgovor , nametanje misljenja, ne postivanje razmisljanja druge strane. U cemu je onda kvaka debatiranja, ako se sa svim moram sloziti?
Volim iznositi svoja razmisljanja, pa covjek je koignitivno bice, ima mozak koji se cijeli zivot razvija, trenira, i dobra debata je super stvar.
Ovi od kojih zazirem u zadnje vrijeme su po meni kao usisavaci, crpe snagu iz svih da bi nahranili sebe same i ako im povladjujem na jedan nacin postajem i ja usisavac.
Ne hvala, sasvim sam zadovoljna sa svojim malim phillips-om u kantunu sobe! Promjenim mu filter i radi ko lud.
Hmmm, mozda se oni kroz to na svoj nacin i filtriraju, s time jos i gore. Nikako ne zelim biti , ni u kakvom obliku njihova filter vrecica!
E tada je ono meni najsmjesnije! Ti si previse temperamentna! Ili kad se uozbiljim, previse sam ozbiljna.
Pa ljudi moji nemam ja prekidace da ih stiskam prema vasem poimanju nekog odredjenog kodeksa raspolozenja. Ponasam se prema onome kako osjecam, iskreno kazem sto mislim, makar se to nekima i ne svidjalo. Ni meni se puno toga ne svidja, ali necu se tad cerit ko ona stvar na nove mudante da bi se odredjeni krug osjecao bolje i ispunjenije jer je njihova "posalica" tako dobro prihvacena.
Kazu mi:"ti uvijek imas nesto za reci!"
Pa cekaj, ako vec znate da uvijek imam nesto za reci, za Boga miloga , zasto me onda uvijek pitate , ako znate da necu sutjeti?! Cuda se desavaju, ali takva ne!
Vec se sad smijem , jer ce neki gornji napis mozda smatrati oh so vulgar, jer priznali mi to ili ne, tabu je kod nas rijec koja zaista ima svoje posebno znacenje.
Mogla bi pridodati i licemjerje.
Nitko ne psuje, navodno, nitko nema ljubavnike/ljubavnice, nitko ne laze, ne krade.... koje predivno drustvo iz prirucnika.
Danas sam bas rekla prijatelju, svi smo postali zatupljeni nebitnim stvarima, skrenuli smo na puteve na koji su nas roditelji upozoravali, pamet se danas izruguje.
Izrugujemo je na puno suptilniji nacin, samo sto danas za to krive nekog drugog. Vise ne mozemo kriviti zelju feuda da je bolje da raja malo zna, skrivati znanje i knjige od njih.
Ubili nas reklamama i laznim sjajem.
Jednom me jedna cura upitala gdje sam kupila majicu , jer joj je bila takooo super. Inace ona na sebi reklamira sve velike marke, mogli bi joj cak i platiti za to. Kad sam joj odgovorila da sam je kupila u "kucici broj jedan", pritom misleci na mali stand neke ekipe, bila je luda jer " Joj tamo , kad se taj ducan otvorio , moram tamo!?"
Mozda sam bila malo bezobrazna, ali uzivala sam u njenoj faci kada sam joj objasnila sto je to. Zgrozena sto je i pomislila da bi mogla na sebe navuci jedan "takav" odjevni predmet s "takvog" mjesta, udaljila se promrmljajuci par nerazgovjetnih rijeci..
Zalosno je to u sto se pretvaramo.
Lazemo, pretvaramo se da nekoga volimo, a nije tako, muljamo, lijecimo komplekse na slabijima, umjesto da im pomognemo, gazimo, i pri tom se tjesimo da smo danas puno ucinili i imali tako predivan, produktivan dan.
Zivuce lutkice na navijanje , to smo postali. Marsiramo prema programu dnevnih zadataka, izgubljenog i otudjenog drustva.... no na kraju dana kada sjednes , htjeli to ili ne, rezimiras... od svega pobjeci mozes, ali od sebe samoga ne, ma koliko se trudio ili htio.
Nadam se da ce ta koignitivna moc covjeka prevladati na dobru stranu, uskoro!







- 23:28 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Prosinac 2009 (11)
Komentari On/Off

Opis bloga

Ono sto me dnevno inspirira, dogadjaji, uspomene , ljudi ... setnja kroz zivot




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

.....da znam koliko dusa citajuci koraca zajedno sa mnom .....
08.12.2009.



JUKEBOX



U vrtlogu zivota

Svakodnevica nalaze svima nama odredjen nacin ponasanja. Vecina nas pliva uz struju iako se s time ne slazemo, vjerujem da je plivanje kontra stuje ipak zanimljivije. Ne trebamo zuditi da nas prihvacaju oni koji to ne zasluzuju.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs238.snc3/22558_267147997377_782482377_3294779_6111252_n.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/6003/darijabanner.jpg