utorak, 08.12.2009.

Kufer

Ljudi. Ah ti ljudi, i njihova vjecna gluma, zudnja za prekrasnim etiketiranjem kojeg ne mogu razumjeti.
Jasno mi je da je covjek gladan, ali kad mislim o gladi, meni se uvijek i bas uvijek po glavi mota hrana. Ogladnis i pojedes nesto. No ovdje se ne radi o takvoj gladi.
Nit priblizno. Ovdje pricam o gladi priznanja.
Nagledala sam se svakakvih ljudi, mozda i ja spadam u tu kategoriju, kada netko mene prepricava. To je sasvim u redu, jer ne moze se svak svakome svidjati, jer to ne bi bilo normalno. Dapace bilo bi dosadno.
Poslovni sastanak i ono neizbjezno upoznavanje i lazni osmjesi. Pruzam pristojno ruku i naravno pri tome gledam osobi u oci.
U samom trenutku pozalim na rukovanju koje je slicilo na dodir mokre i prljave krpe, neiskreno, ko i oci vlasnika te iste ruke.
I sada ono meni neshvatljivo.
"Dobar dan, ja sam Gospodin V. L!"
Da li mozete zamisliti moj odgovor? Vjerojatno bi svi pomislili da sam i ja sebe predstavila slicno i stavila prefiks Gospodjica?! Ne i ne pada mi napamet!
Uzvratila sam pozdrav sa jednostavnim izgovaranjem svog imena. Cemu ti prefiksi?
Sto je mene briga si ti G, Dr, Mrf, Z .......sva to slovca sa tockicom postizemo za sebe, cemu to pri uponavanju naglasavat?!
Dobro je netko od mojih prijatelja rekao, film Matrix kad sve sagledas i nije tako glup, nije tako SF.
Pitam se dali su nas lagali po rodjenju. ? Ako su te etikete tako bitne, vjerojatno se nismo rodili sami vec smo dosli na svijet sa malim kuferom koji je sadrzavao prefikse, vozacke dozvole, kreditne kartice, diplome i ko zna sto sve ne?!
Meni je mater rekla da sam bila glasna i celava, ne vjerujem da bi mi kufer zaboravila spomeniti il je i ta kosa zapela unutra?!
Zar se ljudi ne smatraju dovoljno vrijednim svog imena da ga moraju "uljepsavati" ili postoji neka druga teorija.
Jedna od mojih je teorija se odnosi na njihov manjak samopozdanja i nesigurnosti.
Ili mozda ta da svi na neki nacin zele postati tako cesto spominjani celebrities, zele slicicu u casopisima, makar na lokalnoj razini, jer tako znaju da su uspjeli?!
Jadno!
Ako se sam sebi kroz zivot nisi dokazao, nema tog priznanja koje ce te zadovoljit!
Dosadno mi je stalno nekoga tapsati po ramenu i govoriti "Bravo, bas si super , kako si pametan/na!"
Cemu? Dok ti isti bi te najradije prozvakali i ispljunili ako bi se imalo isticao iznad prosjeka.
Puno puta sam bila u situaciji kad bi se o necem debatiralo, da odredjene osobe kazu "Nemas ti pojma , nije to tako, ne znas ti nista!"
Ma cekaj, otkud ikome toliko drskosti i hrabrosti da kazu koliko ja sto znam il ne znam?! Imaju scan mog mozga u kojem stoje svi podaci koje on sadrzi?!
A sto ako ja njima kazem da oni nemaju pojma? Nek kopaju po svom mozgu i malo modificiraju ponasanje, kad su vec svi takvi eksperti!
Ah ova moja jezicina, da nemam usta kroz lakat bi progovorila, al nije me briga, bar iskreno zivim.
Necu se trpati sa prefiskima da bi se osjecala vaznom kad to izgovorim. Mislim da je samo moje postojanje na ovom ludom planetu bitno.
Koja je moja uloga nemam pojma, ali zabavljam se otkrivajuci i pri tom se smijem ma koliko tesko bilo.
Mozda u tom nekom ludom Matrix svijetu ja stojim u nekom redu i cekam da mi se dodijele stvari iz kufera rodjenja , za sada imam sve sto mi je potrebno... sve te kartice, papiri i prefikisi su tesko nametnuto breme... imam sebe, ovaj zivot , osmijeh i vedar pogled.....a sve sto dodatno dodje smatrat cu lijepim bonusom zivota ....





- 11:49 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (4)
Prosinac 2009 (11)
Komentari On/Off

Opis bloga

Ono sto me dnevno inspirira, dogadjaji, uspomene , ljudi ... setnja kroz zivot




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

.....da znam koliko dusa citajuci koraca zajedno sa mnom .....
08.12.2009.



JUKEBOX



U vrtlogu zivota

Svakodnevica nalaze svima nama odredjen nacin ponasanja. Vecina nas pliva uz struju iako se s time ne slazemo, vjerujem da je plivanje kontra stuje ipak zanimljivije. Ne trebamo zuditi da nas prihvacaju oni koji to ne zasluzuju.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs238.snc3/22558_267147997377_782482377_3294779_6111252_n.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/6003/darijabanner.jpg