11 dana ludila

još točno 11 radnih dana do svetoga ljeta! nemogu bilivit da je godina prošla! sjećam se još svježe kad je raska tam još prvi dan škole u 9. mjesecu rekla s onim otrovnim smješkom: gotovo je ljeto, sad počinjemo s učenjem, zadnja je godina ... bla bla bla! ali to je sve prošlo! kalendar je iskrižan i sve je bliže more! istina ove godine za točno 14 dana( i radnih i neradnih) idem na maturalac! sve više i više jedva čekam! bez obzira kaj nas ide malo vjerujem da će nam bit ludo! nismo bezveze po školi radili ona sva sranja, pa to su nam bili treninzi koji svakako dobro dođu! dogovoe je jedino zajebancija do granice slanja dom! dakle bit će ludo ali nesmijemo dovesti u pitanje ostanak! koda 3 dan nisu dovoljno malo, a i ak me pošalju doma, garant mi i ljeto neće bit nešto posebno zabavno!poslala mi neki dan neka curka komentar pa reko otišla ja na njen blog! čini se jadno ko i ja! mi smo cure stvarno ugrožena vrsta! sve tražimo, zapravo velika većina, dečka komu će bit stalo do nas, koji nas se nebu sramil pred frendovima i koji nas nebu uzimo zdravo za gotovo! ali ko da tražimo kuglu zemaljsku na dar!!! ak ga imamao govno je, ak nemamo onda je još veće sranje! i kak da se onda ne osjećaš ko drek na šibici!baš mi je bilo žao cure, ne znam točno kako je ali nije joj lako! kad ovak gledam, blago se njoj bar ju je pito, ima nekog ali vjerojatno tu ima još neš kaj ja ne znam! nadam se da će se ta muška budala opametiti i da će joj biti ljepo s njim! ja sam uvjek happy kad je neko sretno zaljubljen i da mu ide od ruke! nemam zakej bit ljubomorna! ima nas malo sretnih pa onda bolje išta nego ništa! s jopijem se nisam čula već valjda sto godina i zato mi je ful žao! s petrom se još tu i tam čujem ali jako rjetko vidim! s paulom se opće ne čujem, ali za to sam ja kriva jer sam govno koje nikad nema vremena! fakat sam jadna! sva sreća da imam ove budale u školi bez kojih brijem da nebi mogla! brijem da ću umrijet na rastanku, ful će mi nedostajat! kad smo već kod rastanka, saznala sam da su upisi negdje 3. ili 4., 5. su brijem rezultati a 7. mislim upisi! ubrzo je i 2. rok pa ću ak ne uspijem probat ponovo negdje drugdje! ali ak s 5.0 od 1. do 8. osnovne ne upadnem, a još i za njem dobivam bodove, onda zbilja ne znam! sad moram otići jer imam školu za nekih 25 min pa se moram spremat! neću ni komentirat takav tajming škole...


PUSA

26.05.2006. u 10:57 | 1 Komentara | Print | # | ^

dosada

zaključila sam da je mij blog čak i uvih nekoliko postova živa dosada! stalno neka spika o depri i tog mi je više dosta! mlada sam i imam vremena piti, ljubiti i zabavljati se, pa čemu onda depra!? ovo ljeto, točnije za par tjedana idem na maturalac a poslje tog na obale jadrana, za mene točnije u vukojebinu! zapravo, zbilja sam govno, stalno serem po tom selu a tak mi je ludo bilo prošlo ljeto! garant će ovo bit još i bolje! eto sam sam to htjela da dojavim!

23.05.2006. u 23:21 | 5 Komentara | Print | # | ^

I quit...

sad i službeno okončavam svoje iščekivanje Frenda! nek se friga! nema ni pojma kaj propušta! jučer sam u školi bila tak happy! vjeroučiteljica nam je curama pričala kak sad da radiš u nekom butiku ili skoro bilo gdje drugdje moraš imat savršeno tjelo i proporcije, lijepu facu, imat stila i šarma.. i onda mi jedan tip iz razreda veli da se ja ak je tak ne moram niš bojat jer ja imam sve kaj je potrebno! znam da to nije neki ogromni kompiment ali meni i predpostavljam svim curama čak i mali znak pažnje znači puuuno. tak a sam se ja osjećala MRAK! rekla mi je frendica a i sami dečki da ak će im netko falit iz osnovnjaka da ću to bit ja! vele da je teško nać zgodnu curu koja je i fora i pametna a ja to vele jesam! nije da se hvalim ali kad vam to veli netko do čijeg vam je mišljenja stalo i još vidiš da je iskren jednostavno moraš bit polaskan! tak da mr. Frend..doviđenja! ma kaj bi ja možda čekala da mi neki tulavac šalje poruku!? dečko, nisi jedini, tak da ću ja rađe nekog ko nije tolko neodlučan i ko ima muda reć da mu se sviđam! mislim da je zbilja dosta njega, već sam se i sebi popela na vrh glave a di neću vama! inače zaključila sam da nisam jedina koja se zaljubila u svog frenda! to je valjda stvar ravnoteže, tak bar vele..:

Honoré de Balzac
"Muškarac nipošto ne želi biti prijatelj neke žene, ako može biti njen ljubavnik."
Jean de La Bruyčre
"Ljubav i prijateljstvo isključuju jedno drugo."
Friedrich Gottlieb Klopstock
"Prijateljstvo i ljubav su dvije biljke na jednom korijenu. Tek, ljubav ima nekoliko cvjetova više."
Otto von Bismarck
"Ljubav je slijepa; prijateljstvo se trudi da ne vidi ništa."

a evo par samo o ljubavi tak da nebu ispalo da ja ne volim ljubav! smatram da je ona prekrasna ali vrlo rjetko profitabilna! ali vele zato:tko ne riskira ne profitira!

Abbé de La Roche
"Ljubav, naročito kod muškarca, lišava pameti one koji je imaju, a daje je onima koji je nemaju."
Elizabeth David
"Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na mjesto."
Erich Fromm
"Nezrela ljubav kaže: Volim te jer te trebam. Zrela ljubav kaže: Trebam te jer te volim."
Eva Gabor
"Ljubav je igra koja se može igrati udvoje tako da oboje pobijede."
H. L. Mencken
"Biti zaljubljen znači biti u stanju vječne anestezije."
Honoré de Balzac
"Ljubav je jedna strast koja ne priznaje ni prošlost ni budućnost."
"Ljubav je kao rat: započinjes kada želis, a boj napuštaš kada iznemogneš!"
Kahlil Gibran
"Ljubav ne daje ništa osim sebe i ne uzima ništa osim sebe."
Leo Buscaglia
"Ljubav je život... Ako propustite ljubav, propustili ste život."
Mahatma Gandhi
"Ljubav je najjača snaga koju sebi svijet može predstaviti, a istovremeno i najskromnija."
Nedžad Ibrišimović
"Od ljubavnih jada nema većih i njima se predajem."
Pedro Calderón de la Barca
"Ako ljubav nije ludost, onda nije ni ljubav."
Phineas Fletcher
"Jezik ljubavi nalazi se u očima."
Romain Rolland
"Ljudi čine pogreške – takav je život. No voljeti nikad nije pogrešno."

William Shakespeare
"Ljubav se rađa, živi i umire u očima!"
Švedske poslovice
"Ljubav je kao rosa koja podjednako lako padne na koprivu kao na ljiljan."
Španske poslovice
"Ne može se voljeti i biti razuman."


Image Hosted by ImageShack.us

23.05.2006. u 08:52 | 0 Komentara | Print | # | ^

ciganče

inače, ovo je jedan tipičan narodnjak koje ja baš i ne volim ali eto zbog kvarta u kojem živim neophodno je da znam većinu! ovu sam pjesmu poslušala par puta i shvatila da mi paše 100%. em sam tamna, svađalica, zgledam ko ciganče... jedino sam više manje promjenila onu ekavicu jer ne volim pjesmu jer je srpska nego zbog riječi.. nisam na dosta mjesta znala dali je IJE ili JE po običaju tak da nije ispala ni srpska ni hrvatska. pjesma i nije tak nova ali ja ju baš i nisam puno slušala pa je zato tek sad došla na red! za vas koji me poznajete predpostavljam da ćete vidjet sličnosti! još samo da nađem nekog da mi i pjeva ovu pjesmu...

MITAR MIRIĆ-CIGANČE

crna kosa taman ten
osmjeh kao izmišljen
pametna ko pčelica
ali ptica selicaaa

mala oštrog jezika
svađalica velikaa
uvukla se ispod kože
koliko je volim bože...

ciganče ciganče
da ti kupim zlatno lanče
pa da s tobom
svijetom skitam
kolko košta
ja ne pitam
ciganče ciganče
kućni red
mi ti zavedi
s tobom slatki tren
provedem veruj mi
da para vrijedi


...živa vatra nek se zna
zavodnica opasna
za nju šale nema
jer na sve je spremna
ponos je za naciju
uvijek je za akciju
uvukla se ispod kože
koliko je volim bože...

ciganče ciganče
da ti kupim zlatno lanče
pa da s tobom
svijetom skitam
kolko košta
ja ne pitam
ciganče ciganče
kućni red
mi ti zavedi
s tobom slatki tren
provedem veruj mi
da para vijredi

....luckasta je sto na sat
sve mi radi u inat
crni biser okeana
za mooj ukus nema mana
ubila me pogledom
nagradila pobjedom
uvukla se izpod kože
koliko je volim bože....


P.S, samo da se zna ja ne volim narodnjake, pogotovo ne ona prokleta zavijanja ali kao što rekoh u mom kvartu a pogotovo u školi nema te osobe koja ne sluša narodnjake tak da sam ja neki način prisiljena slušat, ak niš drugo u školi!



23.05.2006. u 08:34 | 1 Komentara | Print | # | ^

upravo sam se vratila od frendice! malo smo se vozikale tu po kvartu pa smo otišle malo do nje! tako mi sjeduckamo i skužimo da u vrtu ima ogromnu trešnju punu črlenih trešnji! naravno moja luda ljubav za voćem me nagnala da se odemo malo pentrat po tom drvetu i žnjopat crveno zlato! sjedimo, mi sjedimo i žderemo kad tamo ja pružim ruku da dohvatim trešnju i cap! nekaj me speklo! ja još ko retardirana viknem: kopriva! na kaj se ona naravno odvalila smijat a ja sam od boli tek kasnije skužila da sam rekla da me spekla kopriva na visino od 3 ili više metra! anyway, zaključila sam da me neš vpičilo! nemrete si ni zamislit kak je peklo! malo je i naoteklo a i ne osjećam se baš normalno! tak da ak mi je ovo zadnji post... ljudi, I love you all! inače zaključila sam da je subota najgori dan! kako ja imam "ludi noćni život" već u samom startu dakle rano ujutro znam da će mi dan cijeli bit katastrofalno dosadan! kaj je najgore po običaju nema niš na telki pa si osuđen na smrt dosadom! jedino što me danas veseli je eurosong! dolazimi tejka pa bumo skup gledale i ismijavale te luzere! tak je bilo i prošle i predprošle godine pa nam je to postala tradicija! nadam se da nas neće razočarati time da svi izgledaju normalno!! ali, c'mon koje su šanse da budu normalni...0.00000....0001? nisam vam rekla da mi je Frend polo da naravno da imamo šanse i da on nije baš za duge veze tak da kak ja želim! koji bedak! pa odpočetka ga tu navlačim da bi mi budala rekla kak ti želiš!!!! da mi dođe pod ruke brijem da bi ga ubila! u ime svih njegovih bivših i budućih! kroz kaj su te jadnice sve prošle...strašno...ovaj su tjedan počeli i službeno završni testovi! pisali smo fiziku, glazbeni i hrvatski! katastrofa! jedina dobra stvar kod te strke s učenjem i školom je ta kaj nemama baš puno vremena za misliti na Frenda! U SVAKOM ZLU NEKO DOBRO!! nisam vam rekla ali maturalac je došo u pitanj! katastrofalna je cijena koja se btw i dalje diže jer ih sve više i više odustaje a nikom se zato više i nejde! ni meni da vam velim iskreno! preveć su nas razočarali kaj nas nisu pustili prošle godine pa valjda zato! sve sam bliže odluci da odem u 16. a ako ima ko nešto protiv neka sad kaže ili nek zauvjek šuti! čak mi se čini da se i tejka premišlja o 16. tak da mi se sve više i ide! u petak sam si kupila super majcu za 100 kn na placu i baš sam bila happy radi tog! imao je pravo onaj koji je rekao da shopping diže iz depresije! mene digne iako je to teško jel sam škrta ko vragburninmad inače shvatila sam još da sam u zadnje vrijeme manje ovisna o dečkima! imam u životu sad bitnije od njih i to mi je jako drago! žao mi je jedino moje petrice koja jadana sam za njig i živi! eto to bi bilo to
pusek

P.S. EVO JEDNE VELIIIIKE ISTINE...Image Hosted by ImageShack.us

20.05.2006. u 19:52 | 1 Komentara | Print | # | ^

sad malo o meni

u opisu bloga piše razlog zašto sam uopće radila novi blog! moj stari bio je preveć depresićan i glup, ai stalno me podsjećao na određene stvari! e pa o tome je dosta! inaće, da se upoznamo.. upravo u nedjelju navršila sam točno 15 godina. moram priznati da se polako osjećam zrelije, valjda jer su skoro upisi a i još mnogo odluka koje moram dati zrelo i odlučno! anyway nemam pojma kuda u srednju! zapravo, planiram 16. jezičnu gimnaziju iako sam uvjek govorila da tam sigurno nejdem jer mi je sisterka tam išla prije faksa! ali sve mi se više čini da bi tam trebala ić, i vjerojatno ću i ić! dečkiju ima malo ali koga briga, za upoznavanje ljudi nije potrebno ići u školu, mogu se upoznat i na ulici, tramvaju, kafiću ili bilo gdje drugdje! bed mi je jer ima tolko malo, a možda ni nikoga iz osnovnjaka ko hoće u tu školu, a dobro bi mi došla poznata faca na nepoznatom tlu! u subotu sam imala i krizmu! još nemrem bilivit da su svi ti pokloni i sva ta lova samo moji!!! imam oko 4800 kn i strašno sam ponosna da napokon mogu reć da imam više love od svoje sestre! bilo mi je lijepo na krizmi. pamtit ću je sigurno zauvjek jer je to zbilja bio moj dan! inače i za ročkas mi je bilo ljepo sve dok Frend nije upropastio priču sa čudnim i zamršenim spikama! prvo malo priča kak ne želi uništiti prijateljstvo, onda veli možda na moru, i na kraju da je glupost da mu se ne sviđam! ali dosta o tome! nek se odluči! I'm STRONG ENOUGH TO BE SINGLE! pa ako želi bit s menom nek mi otvoreno veli,dovoljno se poznamo da mu to nebu bed! a ak ne želi-njegov je gubitak! tak bar veli moja tejka koja je bila ljuta ko cucak kad je saznala da mi je zaboravio čestitat rođendan! i njemu je bilo strašno žao, zbog čega me pekla savjest i opet sam htjela plakati ,ali nisam! bilo je dosta suza za gospodina neodlučnog! još nešto, mrzim neodlučne dečke i one koji nemaju muda reć kaj zbilja osjećaju i misle! takvi nek bježe od mene glavom bez obzira jer sam takve i ubiti u stanju! Frend inače nije takav i zato sam ljuta, zašto jednostavno ne prestane glumiti kaže mi kaj mu je!? kak je uvjek i bilo! sve smo si mogli reć, a sad je to odjednom teško! srce ne bira, kaj da radm kaj sam se u tebe budalo zaljubila!? niš, još ću malo čekat a onda kreće moje tzv odvikavanje! to bi bilo sve od mene za sad, još jedna poruka mojoj petri, jopiju i pauli




JOŠ 21 DAN DO KRAJA ŠKOLE!!!!!!!!!!!!!

PA SE VIDIMO, PUSEK!

16.05.2006. u 16:35 | 0 Komentara | Print | # | ^

za početak-NO MORE TEARS

evo nekoliko citata koje rekoše kao pametni ljudi baš o suzama! moj je stav: plači da se rješiš stresa i napetosti ali nemoj dopustiti da plačeš zbog nekoga! na ovom je svjetu pre malo ljudi za koje je vrijedno plakati da bi ih ja upoznala, kaj znači da više neću plakat zbog...! nadam se da se slažete i da ćete svi koji imate takav stav prestati cmizdriti zbog škole, staraca a pogotovo zbog onog kog volite ali ne voli vas! suze mora uzrokovati NEŠTO a ne NETKO!

"Koji se bez ljubavi sastanu, bez suza se rastanu." - njemačke poslovice
"Ljubav je kao suza: rađa se u očima a pada na srce!" - češke poslovice
"Ljubomora lakomislene žene pokazuje se u brakolomstvu, a ljubomora kreposne žene u suzama." - arapske poslovice
"Suze bogataševe udovice brzo presuše." - danske poslovice
"Vino stvara prijatelje, a suze ih stavljaju na kušnju." - njemačke poslovice
"Ima osmijeha gorih od suza." - Ivan Sergejevič Turgenjev
"Mi smo stvoreni za bol. Suze su za srce ono što je voda za ribe." - Gustave Flaubert
"Najiskrenije su one suze koje lijemo sami nad sobom." - William Shakespeare
"Suze su poput oluje; poslije njih čovjek je uvijek mirniji." - Ivan Sergejevič Turgenjev

16.05.2006. u 15:49 | 0 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

sve u svemu ovaj će blog bit pun Image Hosted by ImageShack.us

posjetite...

Image Hosted by ImageShack.us
pivnica
marac
mala princeza
lilo
jopi
dee dee
majkee
favola
chelsea
dinamo

Image Hosted by ImageShack.us

citiram drugove koji pokazaše znatno veću pamet od mene u samo 1 rečenici

"Ljubav je najbolji učitelj." - latinske poslovice
"U pušenju ima zlobne neugodnosti i drske asocijalnosti. Pušaći zagađuju zrak nadaleko i naširoko i guše svaku časnu osobu koja nije u stanju u svoju obranu i sama pušiti." - Goethe
Image Hosted by ImageShack.us
"Ko želi zgrabiti sreću mora izgledati kao budala a postupati kao mudrac." - njemačke poslovice
"Ništa tako ne ponizuje čovjeka koliko to što vidi da budale uspijevaju u stvarima u kome je on doživio neuspjeh." - Gustave Flaubert
"Kada ne bi bilo žena, dijamant bi bio samo običan kamenčić!" - Victor Hugo
"Gentleman štiti ženu tako dugo dok nije s njom nasamo." - Benicio Del Toro
"Mladost imamo da bi činili gluposti, a starost da bi za tim glupostima žalili!" - Honoré de Balzac
"Samo su dvije stvari na svijetu beskonačne, svemir i ljudska glupost, samo što za svemir još nismo sigurni." - Albert Einstein
"Svaka inteligentnija vrsta humora započinje time da čovjek samoga sebe ne shvaća ozbiljno." - Hermann Hesse
"Svi ljudi bivaju u svojim nadama razočarani, u svojim iščekivanjima prevareni." - Goethe
"Boca i karte zastave su siromaštva." - talijanske poslovice
"Krv vojnika učinila je vođe slavnima." - Ivan Mažuranić
"Laž je - religija robova i gospodara. Istina je - bog slobodna čovjeka."- Maksim Gorki
"Ljepota je dubine površine." -Friedrich Hebbel
"Svaka smjela ideja u početku izgleda kao ludost." - Goethe
"Mir i spokojstvo, jedina su dobra i najveće dostojanstvo skromnih i bezimenih ljudi." - Ivo Andrić
"Mladost je sretno doba u kome čovjek počinje da vjeruje u sebe, a još nije prestao da vjeruje drugima." - Ivo Andrić
"Potrebni su ti i neprijatelj i prijatelj da te rane u srce; jedan da te kleveće, a drugi da ti to javi." - Mark Twain
"Sretnim nazivam onoga koji, da bi uživao, ne mora činiti nepravdu, a da postupa pravedno, ne mora se odricati." - Friedrich von Schiller
"Čista savjest ne boji se kucanja noću." - kineske poslovice
"Ima osmijeha gorih od suza." - Ivan Sergejevič Turgenjev
"Ništa tako ne nalikuje luđaku kao pijanac." - latinske poslovice
"Ne budite ravnodušni jer je ravnodušnost smrtonosna za ljudsku dušu." - Maksim Gorki
"Prvih dana Bog je stvorio ženu, a zbog njenog zadovoljstva ružu." - Victor Hugo
"Ime nije ništa; ono što nazivamo ružom, slatko bi mirisalo i s drugim imenom" - William Shakespeare
"Nema na svijetu ničeg poput vjernosti udate žene. To je stvar o kojoj ni jedan oženjeni muškarac ništa ne zna."- Oscar Wilde
"Ne zavodi čovjeka samo ljepota tijela, isto tako može ga zavesti i ljepota duha." - kineske poslovice
"Čuda se ne događaju u suprotnosti s prirodom, nego samo s onim što im podrazumijevamo pod prirodom." - Aurelije Augustin
"Što je čovjek okusio više gorčine, to žešće čezne za slatkim." - Maksim Gorki
"Onome koji umije da čeka, s vremenom sve dolazi." - francuske poslovice
"Ko uči na tuđim greškama, štedi vlastitu školarinu." - njemačke poslovice
"Jedna od meni velikih zagonetki jest činjenica da žena na svoje noge može izliti vrući vosak, iščupati dlačice iz korijena i još uvijek se bojati pauka."
"Mlada žena ima sve iskustvo starije žene, i svu radoznalost i ležernost djevojčice."
"Lijepa se žena sviđa očima, dobra žena sviđa se srcu; jedna je dragulj, druga riznica."
"Kad se lijepa žena smije, novčanik plače."
"Ljubav ženama daje duha, a muškarcima ga oduzima."
"Žena bez časti nikada nije ni bila lijepa."
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
DOKAZ DA JE PLAVA BOJA
POBJEDNIČKA BOJA

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us