..ko pise ovaj blog?..


..jedna cura koja je odlučila slobodno vrijeme i net iskoristit za jedan kutak svojih razmisljanja o nekim vaznim i manje vaznim stvarima..ona pokusava tu prikazat svoj pogled na svijet..neki na svijet gledaju kroz ruzicaste naočale,neki kroz crne..po tome se ljudi razlikuju..ona na svijet gleda kao na nešto promjenjivo,trenutno pokvareno..najviše joj smeta ljudska glupost u šta se podrazumjeva umišljenost,zloba i neiskrenost..smetaju joj kopije ljudi,ljudi bez svog stava..lagano prašta ljudima ,ali nema povjerenja u njih..puno joj treba da zavoli neku osobu ali kad se to dogodi onda je to za stalno..vjeruje u pravo prijateljstvo i mislim da je našla prave prijatelje..ne vjeruje u pravu ljubav,mozda zato sto je jos nije našla ili mozda zato što ne postoji..nada se da ce promjenit mišljenje o tome..o njoj kažu da je nemirna i vesela, ponekad tužna..od sebe traži ne savrsenstvo..njena najveća mana je neodlučnost..previše je osjećajna..kod drugih najviše cijeni iskrenost i dobrotu..nije još našla savršenu osobu..ima strah od krvi i injekcija..vjeruje da duhovi postoje..misli da je za sada napisala dosta o sebi,ako se još nečeg sjeti dopisat će..

..sve i svasta..

ANĐELI
Dva putujuća anđela zaustavila su se kod bogate porodice, da prenoće.
Porodica je bila bezobrazna i nije udovoljila njihovoj želji, da
prespavaju u sobi za goste.
Umjesto u sobu za goste smjestili su ih u malu sobu u hladnom podrumu.
Kada su raspremili krevete, stariji anđeo je vidio rupu u zidu i popravio je.
Tada ga je mlađi anđeo upitao, zašto je popravio rupu?
Stariji anđeo je odgovorio: 3 Stvari nisu uvijek takve kakvim se čine
Slijedeće noći su anđeli došli u vrlo siromašnu kuću.
Ljubazan domaćin i njegova žena su sa njima podijelili svoju večeru
i dozvolili im da prespavaju u njihovom krevetu i da se dobro naspavaju i odmore. Kada se Sunce probudilo slijedećeg jutra, anđeli su zatekli
domaćina i njegovu ženu u suzama.
Njihova jedina krava, čije je mlijeko bilo njihov jedini izvor
prihoda, ležala je mrtva na njivi.
Mladi anđeo je bio istinski bijesan i pitao je starijeg, kako je mogao to dozvoliti?
Prvi domaćin je imao sve, a ti si mu ipak pomogao.
Drugi domaćin ima vrlo malo i usprkos tome nas je ljubazno primio,
nahranio čak, dozvolio da prespavamo u njegovom krevetu,
a ti si dozvolio da njegova jedina krava umre.
Drugi anđeo je opet odgovorio: 'Stvari nisu uvijek takve, kakvim se cine.
Kada smo bili u hladnom podrumu, primijetio sam da je u onoj rupi u
zidu bilo zlato. Posto je domaćin bio vrlo pohlepan i nije bio voljan da dijeli svoje
bogatstvo, ja sam popravio rupu zato da ne može vise da nade to
zlato.
Prošle noći, kada smo spavali u domaćinovom krevetu, anđeo smrti
je došao po njegovu zenu. Dao sam mu kravu umjesto nje.
Stvari nisu uvijek takve, kakvim se cine.
Ponekad se desi točno to, kada se stvari ne odvijaju tako, kao sto bi morale.
Jedino je potrebno vjerovati u to, da je svaki takav događaj tvoja prednost.
Vremenom ćeš saznati...
Neki ljudi brzo dođu u naš život i brzo odu iz njega...
Neki ljudi nam postanu prijatelji i dugo ostanu u našem životu...
Ostave lijepe tragove u našim srcima...
I nikada vise nismo točno takvi kao što smo bili, jer smo upoznali dobrog !!!
Jučer je povijest.
Sutra je zagonetka.
Danas je poklon.
Život je nešto posebno... Živi i uživaj u svakom trenutku


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

..još jedan blog u nizu..napravila sam ovaj blog iz ciste zabave, praznici su pa..eto tu ću pisati sve, o mojem životu, svađama, o školi..ubiti, sve što se događa u životu jedne sedmašice iz Popovače..he-he..i mislim da je to to..čitajte me, ostavite koji komentar..to je to..pusa svima od Tinuške :)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

_** moja frendica Dory**_

_** moja frendica Nives**_

_**naj blogerica Nina**_

sve i svašta.. :)

MALA
Nemoj nikome nikada reći
Da je postojala jedna 'mala' ...
Da je bila tvoja,
I sve ti dopuštala, sve dala...
Nemoj nikome nikada reći
Da si otišao iz njenog života
Kao tama...
Nemoj im priznati nikad
Da je 'mala' ostala sama...
Nemoj nikome nikada reći
Da je plakala i patila...
Da si 'maloj' značio,
A nije te vratila...
Nemoj nikome nikada reći
Da je ponos uništio sve...
Tko zna hoće li opet biti sretna?
Nemoj nikome reći,
Molim te...
Nemoj nikome nikada reći
Da 'mala' trebala te...
I da je mala bojala se;
Svega čega bojiš se...
I kada gledaš 'malu' –
Ona gleda te...
I kada druge te žele –
Ona neda te...
Nemoj nikome nikada reći
Da su ti govorili
Da za tu 'malu' nisi...
I nemoj im nikada reći
Da su je pitali:
'Zaljubljena ti si?' .
Nemoj nikome nikada reći
Da im je morala reći 'ne' ...
Nemoj nikome nikada reći
Da bio si joj sve...
I nemoj im reći
Kako bile su teške noći te;
Kada si 'maloj' ulazio u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...
A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve tuge...
Nemoj nikome nikada reći
Da njene noći bile su duge...
Nemoj im reći
Da je 'mala' zbog tebe sve izgubila...
Jer, bila je sretna kad te poljubila...
I nemoj nikada nikome reći
Da si 'malu' bar malo volio,
Da si ju za oprost molio...
Samo im reci
'žaliti neću' ...
Ali, nemoj nikada nikome reći,
Da nakon svega –
'mala' želi ti sreću...
I želi te bar kao prijatelja,
Želi da kažeš joj sve...
Nemoj nikada nikome reći
Da 'mala' nije mogla
Tebi reći 'ne'...
I nemoj im reći
Da 'mala' još uvijek
zbog tebe diše...
Da 'mala' zbog tebe umire
I zbog tebe stihove piše...
Nemoj nikome nikada reći
Da 'mala' zbog tebe sja...
I nemoj im rećiDa ta 'mala' sam ja...

utorak, 12.02.2008.

Evo mene opet..pusa..

Ej svima..utorak je..joj.. Danas smo imali dva sata tehnickog i dva sata matematike, pa onda sigurno znate kak mi je..grooozno..e kupio mi je tata nove carape..wiiii..onak su roze, al jako roze i imaju dva pingvina sa strane..kak cakano..yey..danas je u skoli bilo zakon..mislim pod odmorima..sigurno ne na satovima..wuhu..onda smo se ja i Anchy zajebavale sa flasom od Jane..ahahahaha :))..jadna boca..i onda nam je Juric bacio flasicu van..beee..al nabavile smo mi novu..a cujte, pametne smo mi..joj, danas me netko izblamiro..malo sam u depresiji..i sad slusam pjesmu od il diva - regresa a mi..to vam u prijevodu znaci vrati mi se..joj..ma..neda mi se navodit razlog..ubiti, bas i nije vazno?!?!..ma ajd nema veze..hehe..sutra imam dva sata engleskog..danas je nastavnici bio rodendan..yey..kak super..nastavnice sretan rockas..kak super..ja cu do svog jos trebat malo cekat..jos kojih tri mjeseca..danas smo radili u grupama na matematici..ja sam bila u grupi s Ivanom, Lukom i jos jednim Ivanom..blazena medu deckima..hihihihi..joj..e da..ja i frendica, Anchy napravile smo zajednicki blog..EVO KLIKNI TU!!..mislim da je to to od mene..zato odem..navratite na nas blog..ostavite nam komentara..puuuuuuno..ehehehe..ajd odo ja sad malko uredivat drugi blog..pusa svima, osim jednom decku NNEE..ma mrš..goni se..ajd voli vas sve vasa Seka..



| Just Say SomeThiNg (30) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 09.02.2008.

Uf..

Uf..javljam se nakon duuugo vremena! Joj, pa kako ste mi svi? Evo ja sam super, ma bolje ne moze..hehe..u ovih nekoliko tjedana nista zanimljivoga se nije dogadalo, sve po starom..i tak. Danas sam gledala rukometnu utakmicu Bosna - Danska..yey, Bosna pobjedila. I kaj još!? E, da posvađala sam se sa "naj-frendicom" Evom.. Ha-ha..sjetit ce se ona mene kad joj bude tesko, kada vise nitko ne bude uz nju, e onda ce se sjetit mene..ali onda ce ju tjesiti kuja Klaudija..ha-ha-ha..joj kako bi im oba dvjema opalilia šamarčine, da bi im se glava godinama vrtila..ma..danas sam gledala Tree Hill..bas mi je super ta serija..e da, u srijedu sam bila dežurna..bilo je super..bila sam sa Matejom dežurna..kak super..i prvi put sam sa njom bila dežurna, i sad ovaj put smo opet bile zajedno dežurne..i igrale smo školicu..he-he..onda sam ja, dok je ona jela u blagavaoni, hodala po hodniku i pricala si tam nes na španjolskom, a iz podruma izlaze cistacica i domar..koja blamaža..hehe..i onda smo se spuštale po stepenicama..he-he..al ja pametna, sam usput svasta izvodila, pa sam jednom, kak je bilo sklisko i jos sam imala tenisice, zveknula dolje, ali nisam bila visoko i docekala sam se na noge..hehehe..i sta se jos zanimljivoga događalo? hmmmmmm..mislim da nista..e da, imamo neku novu nastavnicu iz zemljopisa..ona stara je na bolovanju..a ova nova..uf..jebote, ženska ima neki poremecaj muskih i zenskih hormona..ima vam onak sa strane zulufe..hahaha..i ima brkove iznad usana, i ono naj gore, ima dlake na bradi..fuuuuuuuuuj..e da, i smrdi..uf..ma zivot vam se zgadi cim ju pogledate..i da, onda smo svi u razredu pomijesali imena, dobro ne svi..hehe..ja sam bila tanja, a ona prava tanja ja..marin je bio marko, a marko marin, luka je bil ivan, a ivan luka..hehe..cjela mudrolija..sutra na misu..najvjerojatnije pem na misu u 11:00 h..ne da mi se dizat u osam i tam izbjegavat evu..uff..glupo..i ovo je kraj dviju najboljih prijateljica a ujedno i sestara..makar cemo zauvijek biti povezane krvlju..ajde dobro, zbog toga ne zalim..i tak..neznam sta bih vam pisala..zato odem, valjda bum vam se uskoro javila..dao Bog..hehe..ajd odo ja sad..ljubi vas vasa zmotana Seka :).. pusa svima..MWAH..



| Just Say SomeThiNg (19) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.