utorak, 26.07.2005.

švorc sam,zapravo bila do prije 5 min,pa smo crkotina i ja skoknule do cafea..posli ćemo na pizza cut.
e čitam harry pottera i na 337 sam stranici s obzirom da sam počela čitat jučer...
e da,ZAŠTO MENI UVIK DAJU NEKE GLUPE NADIMKE?!NE DA SU UŽASNI,NEGO PREUŽASNI I ŠTO JE NAJGORE UVIK ME TAKO RASPIZDE DA SE POSVAĐAM S NEKIM(tj. s gosp. koji je smislio šit od nadimka).ja sam izgleda slaba na živce kad mi netko da neki nadimak,pogotovo ako ti ga ponavljaju 1000 puta dnevno....aaaaaahght..
e i da,moja crkotina mi je isto digla tlak..so izlazim s jednom tipom,zapravo dečko mi je(valjda),uglavnom mi se poljubili jednom pred njom i to nije bio french kiss nego obična fuckin' pusa u usta a ona meni get the room..wtf..
pa treba li se kissati u javnosti??kissati ili ne kissati,pitanje je sad?
e snape će ubit dumbledora..mislim to ni je rekla seka koja ju je čitala prije mene
a harry će bit sa ginny,e ron će se svađat s ginny oko toga što se ona ljubila s onim deanom pred njim pa je napravio strku a on se za par dana žvaljakao sa lavander.
takva je ista moja sestra..
ma dobro nije taka,samo se zajebava ali nema veze sad me to malo raspizdilo pa...nije ona loša
btw ona sve sad čita


kiss&hugs

- 18:26 - Scratch of your nail (7) - Spill the color - #

četvrtak, 21.07.2005.

nating spešl

ma ništa posebno...
bez veze mi je...
biiiiiip....
............
ostavvite neki blesav komentar.....

..........................

..........................


...........................





.............................boring.........................................

- 19:03 - Scratch of your nail (6) - Spill the color - #

utorak, 19.07.2005.

a ništa zanimljivo..

jedva sam čekala lito a sad me baš briga.a evo opet sam zaboravila šta sam tila napisat,a prije pet min sam znala....kill me
e da,danas sam išla na aerodrom po tetku i uglavnom užas
prvo smo čekali da se pojavi fuckin' bus a onda je u njemu bila takva gužva.neka baba od metar ižilet se gurala e sprešala me guzičetinom veličine trokrilnog ormara.tako mi je bilo i u zg.u onom tramvaju se nabiju tri babe oko tebe i ugušete 1.vrećicama a onda i smradom i lipo čekaju da se ustaneš a ti onda iznerviran do kraja popizdiš i ustaneš jer ne moreš to više trpit!!
baš sam živčana u zadnje vrime,mislim da je to pms.svi me tako živciraju dda bi se najradije zatvorila u sobu u podrum bez prozora i tamo porazbijala sve što mi dođe po ruku!!
mrzim a ne ma ne znam ni što oću reć a nevermind..
i'm confused..i tako mi je svejedno(to mi je omiljena riječ,a rečenica ma ne da mi se)
moram ić

- 18:33 - Scratch of your nail (1) - Spill the color - #

ponedjeljak, 18.07.2005.

bla bla

e pa sramota se isplatila...s dinom sam bila van već par puta i bilo je super..
tip je pravi kavalir,ja tila častit jedno piće s novcima od rođendana al on nije da.
sutra svira tamo sa nekom klapom ili nešto tako..baš sweet.
al inače je roker,ima predivne zeleno-smeđe oči,eee
jelena pila sam heineken već najmanje 5 puta dok sam ode..
e kao se mrzim,uvik hoću napisat nešto pametno,i sve sam lipo u glavi složila a na kraju
ništa zanimljivo ne napisah
a tako je inače,nešto oću reć,i ono smislim sve u glavi al kad to kažem ispadne komplitli blesavo.
totalno sam smušena..

igrala sam biljar,dino mi je pokaza kako se tripa držat ruka i ta sranja pa mi bolje ide..čak sam ubacila sve loptice osim crne tu je on..


onece i ran to you,now i run from you..
this tainted love you're givin'
i gave you all boy could give you
take my tears and that's not ?? nešto tamo
kako mi je dobra ta pisma..

kiss to black666witch.blog.hr i to crkotina.blog.hr čitajte nas i dalje

- 19:06 - Scratch of your nail (2) - Spill the color - #

četvrtak, 14.07.2005.

zaboravila sam reć zašto bosanac. jer ga moja rodica nije viđala u gradu pa je rekla da je on vjerojatno bosanac koji je doša kod babe na čiovo...uglavnom...

- 11:09 - Scratch of your nail (3) - Spill the color - #

holiday

u trogiru sam....i to već tjedan dana.
e kako sam se sinoć osramotila,ekšli bila osramoćena od moje bilovd rodice koja mi je i kuma te moje drage seke koja je kad cugne malo nesvjsna svog stanja pa svašta kaže.kill meeeeee
so juđer došle mi kod rodice u dućan i kaže ona meni bosanac je u gradu!!mi pobigle odma na rivu da ga vidimo i da ja pokažem seki tog lika..
uglavnom tipa sam vidila dok sam kupovala topli sendvič..on je staja iza mene i čeka nekoga..ima je crne starke i crnu majicu...=)
i uglavnom ja njegA viđala po gradu..i onda dok smo sidili u kafiću i cugali heineken prođe on.a moja GLUPA kuma se ustane i ode do njega..aaaaaaa god save me.
ja sam u međuvremenu dok je ona pričala s njim popila drugi heineken na eks i bome me puklo.
zove se dino,odavde je i slobodan.
ali to nije sve,ako nazovete odnah dobit ćete poseban sestrinski dar.da,pijandura jedna finesa je otišla do njega i pitala ga oće sutra bit u gradu.i on je reka da će bit u nekom kafiće ne znam kojem,nije važno
ali ni to nije sve,jer za samo 199,99 kn dobijete i to da kad smo otišle na wc kod rodice u dućan i izašle van opet ON!! prešli smo priko mosta i ja sam mu mahnula,skoro se prosula jer sam zapela,i on je meniiii...
a finesi nije iako mu je i ona mahnula
e i glupača mu je rekla da sam ja sramežljiva!!i on je to primjetija.
i šta ću sad,moram se pojavit u tom nekom kafiću inače ću dobit batina..

imam 16 god...imala sam 12. rođendan i dobila sam one naočale koje nose američki policajci jeeee baš su kjutaste.
pa sretan rođendan mi sretan rođendan mi ....

- 10:50 - Scratch of your nail (1) - Spill the color - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>