oluj nad olujama...



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Serviceovo vam je oluja nad olujama...legenda nad legendama...


28.04.2006. | 21:31 |
9 K | P | # | ^




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

pricajte ak znate nekai o njima i neko ak ima cd od njih nek mi isto javi...okai?danas nismo imali treninga pa sam ja s žanom bila iza na drugoj...tak smo malo tracale i spominale se...bas je lepo tama na jugu...bas bi nekak htela živeti tam...kai vam nije tam lepo?(onima koji zive tam-na jugu)...sutra mi je grozno,pisemo njemacki a moje jutro,koje bi se trebala vuciti zgleda ovak:zdignem se v pa se vucim,v 9 moram biti v czk-u i onda v 10 imamao predctavu...to traje do 11...dojdem dona v v 12 i moram v skolu...ovo z budjenjem nisam sigurna...mozda bi cak se i vucila pod predctavom...neznam...mozda bum...ali nije vam moguce da se ja zbudim sam zbog ucenja v 6..e morema na pervanov rodjendan!!!...nagovorila sam starce da me puste...jeeeee...pa lepo vam bilo...mahmahzujo


25.04.2006. | 20:53 |
6 K | P | # | ^




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

haha...za se koji neznate..ovo je samo kukovica...ma proslo me wec dawnosmijeh ali kai bute znali...razmem zakai se cowek newoli slikati...nawek grdo ispadne...rolleyes...kai ces...inace speedwayas...i tak...widite da sam se nafcila slikice dewati...jeeees.smijehsmijeh..buju dosle i druge...narawno...we...dok znam dewati ihyesnaughty...w subotu je perwanu rodjendan a ja pak moram w gorice isto kak i prosli put dok je bil speedwayburninmad...ja bum se ubilla.headbangmadpuknucunamcorburninmad..we stwarno...ne zajebawam se...kai ja fakat moram delati se kai zaprdneju???ubila dum se...zapraw..nije sala...ja sam tak tak psihicki poremeceni cowekyes...wec nikoga ne wolima na owom swetu...se was mrzim...sorry ali tak je...nonono


24.04.2006. | 20:48 |
5 K | P | # | ^


zasto onai "sir" stoji ispred paula McCartneya i eltona johna??



zasto mozemo vidjeti u nekim clancima o beatelsima ispred u vecini slucajeva podebljanog imena paul McCartney ono malo "sir"?..isto tako i kod eltona johna samo ovai put ne u clancama o vrlo poznatim beatlsima.što to znači i jesu li oni podrijeklom iz viteške obitelji??ma ne...!tadašnja kraljica velike britanije dala je da se dodjeli titula "viteza" i onima koi nisuviteškog podrijekla ali su ucinili nesto veliko...pa je tako smatrala da tu titulu mora imati i paul McCartney i Elton John.ta titula nije nasljedna tj.s njom živi samo tai covjek koji je i imenovan a njegova djeca i potomci NE zadržavaju tu titulu pa...nek im bude sretno... i SIR-u Paulu McCartney-u i SIR-u Eltonu Johnu u njihovom sljedecem životu...


oglasek...
imam jednu totalno suludu zelju...pa..ko mi oce pomoci nek izvolji...ocu osnovati bend...glupo jelda...s obzirom na to da bas nikai neznam svirati osim malo sintiča ali n dobro...al ja to ocu...bar biti v njemu...oce jos ko z menom??da vas cujem..ko je za?'...



ja piko i vise niko...
ljudi...ja idem u KANADU vise od 1 mesec i to BEZ STARCI...morete to belivit?'okay...s bakom al ko nju sljivi?'idem k teti v TORONTO i tak...na ljeto ali MOZDA onda nem isla na more ali koga briga??...glavno kai si vidim tetu i bratice(i tetka)jer ih ve vec ni na ulici nebi prepoznala...jebemti...no dobro..to je novostbr. 1 a novost br.2 je to kai bum na jesen sviraLA gitaru...i ljudi...danas nam seena vratila s pariza...evo to je vecinom se...i...dole imate chat...=)..


19.04.2006. | 19:00 |
11 K | P | # | ^


pisem pa pak se ispocetka...



lepo,lepo...pisem ja posta pol vure i konacno zavrsim i onda ga slucajno zbrisem...picku materinu!prokletio kompjuteri...nemislim takburninmadpuknucu...nek ide se k vragu!!pisem post sam da vam velim:sretan vam uskrs!!...ak vam je dosaDNO KAK MENI morete si pogledati harry potera!...upravo je pocel...=)...njamithumbupyes...pozz..jos jenput fala franki n a dizajnu!fala frankach!


16.04.2006. | 20:09 |
4 K | P | # | ^


pesma od offspringa...



Grupa Offspring

The Kids Aren't Alright

When we were young the future was so bright
The old neighborhood was so alive
And every kid on the whole damn street
Was gonna make it big and not be beat

Now the neighborhood‘s cracked and torn
The kids are grown up but their lives are worn
How can one little street
Swallow so many lives

Chances thrown
Nothing‘s free
Longing for what used to be
Still it‘s hard
Hard to see
Fragile lives, shattered dreams

Jamie had a chance, well she really did
Instead she dropped out and had a couple of kids
Mark still lives at home cause he‘s got no job
He just plays guitar and smokes a lot of pot

Jay committed suicide
Brandon OD‘d and died
What the hell is going on
The cruelest dream, reality


One Fine Day
If I had a perfect day
I would have it start this way
Open up the fridge and have a tall boy
Yeah

Then I‘d meet up with my friends
Head out to the game again
We don‘t even really care who wins
Now excitement seems to grow
When we‘re hangin‘ with the bro‘s
When we‘re chillin‘ and we pound a case of Stroh‘s
Now the game is cool to see
You can “High 5” on TV
Count the riot on the one two three
Operation is in sight
And the field is open wide
When you break it then you know you‘re still alive
If the cops don‘t make you pay
And you make your getaway
Then you know
That‘s one fine day

On that day before we‘re through
We could torch a car or two
Then have ourselves another tall boy
Yeah

Water hoses and batons
That‘s the real game that‘s on
I don‘t really give a shit who wins

I believe it‘s my god-given right
To destroy everything in my sight
Cause it never gets dull, it never gets old
The only thing it gets is more bold
Drinkin‘, fightin‘, going to the game
In our world it‘s a way to stay sane
If you‘re asking me
To have it my way, I‘d say that‘s
One fine day


15.04.2006. | 17:56 |
9 K | P | # | ^


morrison i njegova poezija



Gdje češ nešto naučiti o
Sotoni-iz knjige
Ljubavi?-iz kutije


ANATOMIJA ROKA

1.elektricna divljina spopala je
Ljude
Jednog dragog petka.
U zraku je bio znoj.
Kanal je slao zrake,
sinbol moći
Tamjan je mračno ključao.
Tko je tada mogao znati da će
tu sve okonćati?

Jedan se školski autobus zabio u vlak.
Bilo je to Raskrižje
Nervozna živost.
Nisam se mogao izvući sa svoga sjedišta.
Cestu su zatrpali
mrtvi mahniti plesači.
Upomoć,
Zakasnit ćemo na nastavu.

Skrovito komešanje glasina
promarširalo je dvorištem &
nehotice nas shrvala
Planinska groznica.
Gola djevojka.
pored jarbola zastave

u zahodima sve je bilo mirno
& tiho
sa zelenom solju latrine.
Trebali su prekrivače.

Konopi su lepršali.
Osmjesi laskali.
& progonili.

Ormarići su provljeni
& tajne otkrivene.

Divne li muzike.

Divlji zvuci u noći
Glasovi anđeoske sirene.
Lavež golemih pasa.
Auti vrište u brzinama
& urlaju
Na divljem putu
Gdje gume zapinju i kližu
po opasnim zavojima

Omiljeni uglovi.
Mažoretkinje silovane u
Ljetnikovcima.
Drže se za ruke
& njišu bokovima ususret
Nedjelji.

Ti vitki slatki sati očaja.

Vrijeme po hodnicima traga
za umom.
Ruke su zadržale vrijeme
Klima se mjenjala poput
zavodljivog plesa.

Žene noći.
Čudesni sakramenti sumnje
Mrko izlijeću u provalama
straha & krivnje
u šupljini rodnice
ispod
Pojasa zvijeri.



„JESI LI IKAD UGLEDAO BOGA?“
-MANDALA.SIMETRIČNI ANĐEO.

OSJETIO? DA.JEBENO.SUNCE.
ČUO? MUZIKU.GLASOVE
DODIRNUO?NEKU ŽIVOTINJU,TVOJU RUKU.
OKUSIO? NEOBIČNO MESO,KUKURUZ,VODU
& VINO.


Raskrižja
mjesto gdje duhovi
polažu šapat u
uho putnika&
upućuju ih u njihovu sudbinu

Auto toper pije:
„iznova pozivam mračne
Skrivene bogove krvi“

-zašto nas zoveš?
Znaš našu cijenu.Nikad
se ne mijenja.Tvoja će ti
smrt dati život
& osloboditi te od očajne
Sudbine.ali već se smrskava.

-da te opet mogu vidjeti
& pricati s tobom,& hodati
Neko vrijeme u tvom društvu,
& ispijati opojni napitak
tvojih razgovora,
pomislio sam.

-da spAsim dušu već
Razorenu.da predahnem.
Da opljačkam zeleno zlato
Na gusarskom pohodu & donesem
U tabor slavu starih.


-dok se zapovjednik suočava s
otrovnim rogovima & nazdravlja
crvenoj pobjedi;kao vojnik,
sa svojim trofejom
probušenom kacigm;&
hodač po žici drhtureći
nalazi put do unutrašnjeg prosvjetljenja

-(smijeh)pa dobro.Hočeš li
Ismijati samoga sebe?

-ne

-naši glasovi ubrzo moraju postati
Jedan,ili jedan mora otići.

BY:JIM MORRISON-DIVLJINA

Ova knjiga je baš super..nutra su morrisonove poezije..ja sam izdvpjila neke od njih...

Pa..ljudi..danas ste trebali biti na „djeti“ jer je post...nesmete jesti slatko,i meso...haha...a v nedjelju je uskrsek...=)...=)...kai mmislite o poeziji? Ima i boljih v knjigi ali mi se nije dalo pisati...pozz...


14.04.2006. | 22:22 |
7 K | P | # | ^


ja sam take srece...mda...jako big...



pocnimo mi lepeko od subote...
osla ja spavat kod moje drage prijateljice izidore...da lepo smo sezabvljale i zezale...pa je...i jedva cekale nedjelju jer je onda speedway...hehe...je...a v nedeljuč..bili mi na trki i vjutro v 11...onda se vozila b kategorija v kojoj voziju samo mladji od 17 godina...to je vozil jen tipec f ojeg sam se ja prije bila jaako zaljubila i pred neki mjesec smo si mi poslali koju porukicu ali to je ne bilo nikai velko...ustvari...pitala sam ga dal bu vozil tu utrku on odgovoril i pital dal bum dosla i to je to...uglavnom...navecer.na 2. trki je dosel do mene i izidore...jep...dosel do nasss...i spominali smo se...i komentirali trku i sa moguca i nemoguca sranja...jesus...kak je mene bilo sram...ali nema veze,je tipek zgodan i dobar ali ga ostavljam slobodnim curama...to je za nedelju...v ponedeljak smo pisali matematiku i dobila sam pet..totalna streberica...nononono...a danas..dans mi je bilo nekak lepo v skoli...imali smo tjelesni i vjeronauk...to je totalna zajebancija a posle 2 sata matematike...=)..to je ne dobro ali je meni na matematiki dosadno i se znam i to zivcecova zna opa ju je "briga"...ustvari...ni jubriga...ma kak ocete...zadnji dam skole bar za neko vreme...=)..yeswinkkisscoolthumbupthumbupwavemahnutnaughtysmijehsmijehnjami...e..dobili smo nove smajleke...


12.04.2006. | 20:57 |
29 K | P | # | ^


=)))...for people who die...



skuzila sam kak vecina judi koji su mi dobri...(ma mislim na pjevace i grupe i t d)...si su oni umrli...pa sam dosla na izvrsnun ideju...odlucila sam zrezati se clanke o kurtu i nirvani i grupama koje vec nepostoje i o njiovim zenama i t d...e i kai z njima?....uzela sam veliki "seleshamer" i zalepila sam se o kurtu a njega...i to dela na zid..zela sam drugi i nalepila na njega clanke i slike od druih..aerosmita...i tak jos par njih. i dela na zid...a pokrai plakati nazidu de je prazo sam dela jos clanki koji mi nisu stali na plakate...znate kak to lepo zgleda?...to je kak saznajete z naslova for peple who die...



e ljudi...dobila sam pett s povjesti...jos sam i znala...pa dobila sam 100 posto...ljudi...yesyes...izidora mi je v kazni pa mozda nebum spala kod nje ali to je velki mozda..av nedjelju je speedway...yes...sam sam to cekala...e jucer mi je siddharta pak odgovorila...hahahaha....ja im malo dosadjujem..kai nemislite?...nema veze...ajde ljudovi budite mi dobri.zdravi.pametni...i pak morem reci..uzivajte v lepom.vremenu...yeee...kiss...čao




07.04.2006. | 16:19 |
9 K | P | # | ^


elow...



ste primjetili da ja pisem saki dan jen post...ja sam ve skuzila da sam tak marljiva...e...danas smo v skoli pisali hrvatski...a...ma dobro je bilo...onda smo imali prirodu pa mi je mikulicka rekla da nek v totovcu ak morem vidim neksu biljku...crnkasta sasa...nemam pojma...uglavnom...jos nemrem skuziti kak da denem slikice i t d ..........ajde...idem na odbojku...chao...i moram se strebat povjest jer sutrekA PISEMO...BOKwavekiss


06.04.2006. | 18:13 |
3 K | P | # | ^


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



ena d sanŠajn-mala djevojcica.mja love.poznam ju dok smo jos kakale v pelene(to sam od nje pobrala.)
Magdalena- :)
ella d blek- :)
mr.jack-:)
izzydora-lubav broj dva.flasa.mala plavusa koja je se sam ne glupa.
gala d cwetacha- :)
veronika-engleskinja jena.
luka d metalni fticek- :)
vanya- vanja...nikolic..kai da vcam velim?popricajte z njim,dubokouman je.
žana-zanca mala.
ksenija...-mja ksenci.djevojchica iz siska..
leona- :)
my ladybird-mala ladybird.mala zalubljena..pedofilka.
konjska surla- :)
Ayzis-citajte.nadahnjuje.
Badjo- :)

"AKO SUNCE VIŠE NIKADA NE IZAĐE,
KROZ MUTNU SLIKU SVIJETA
UZDIĆI ĆU TE DO VISINA
KAKO BI ZNAO
KOLIKO SI MI ZNAČIO
DOK JE SUNCE JOŠ UVIJEK IZLAZILO."
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
proljecu je prva mladost zlatna
trajnost te boje krajnje nedostatna,
prvi njen list je poput ruze
no tako je tek sad,ne duze
a ted list listom postaje
kao sto tuga za rajem ostaje
tako ce i zora danom postati
nista sto je zlatno nemoze opstati

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

zivi zivot
pusti druge da zive
voli ziot,sebe,druge
i oni ce voljeti tebe.


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

zivot je lijep
ali ipak,
uvijek trazimo
neki jos ljepsi


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

sto ce ti um
kada nemas srce?


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



"nisu svi što lutauju izgubljeni"

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
mi smo svi pajaci
sto se prstom drobe
zivot nudi samo
pjenu iznad vode

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


"biti u koraku s
vremenom,trcati,mjenjati stvari,
oklijevati,praviti tulume,
prezirati,pjevati,zavoditi,
mastati,prevariti se,
biti umiljat,crtati,gundati,vidjeti
zivot u razlicitim tonovima,
biti na vlasti,i ne biti vise
na vlasti,nepostovati pravila...
biti svoj..."

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


"do we,do we know when we fly
,when we when we go,
do we die?"


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



"...nikat se nece vratiti taj sjaj u travi,
ta divota cvijeta,
crpit cemo snagu iz onoga sto
nam preostaje."



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


"sreća nikad ne daje,
ona samo posudjuje."

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


"riječ je isto kao i gomila ljudi,
nije važno znati sve
odaberi za sebe one prave"




Free Website Counters
Free Website Counters<






tri tockice i pet crtica...


o meni..
-Dora..
-LoLa,VASpajac,summery,nuttela
-fest volim neke stvari..ljude,osjecaje...
-neverjem v mrznju
-obozavam tratincice i suncokrete
-ajs kafe
-kafu
-lizaljke
-crtati
-stakore
-likovni
-muziku
-poeziju
-fotografiju
-nutelu
-sareno
-najlepsa mje boja duga
-imam nerazumljive kriterije i teorijje
-perverzna(zadnja tri tjedna.)
poslusam:
nirvana
aerosmith
4nonblondes
metallica
maschin head
pink floyd
led zeppelin
j.joplin
iron maiden
evanescene
r.h.c.p.
hladno pivo
rolling stones
the verve
maley
r.e.m.
s.o.a.d.
lennona
siddharta
the kelly family
azra
in flames
oasis
ganse
steeley span
thin lizzy
genesis
c.o.c.(neznam puni naziv)
jinx
six pack
dire strates
itd...
-imam svoje manerve...he
-volim kurta lindu,enu,izidoru XD
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge