< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam Ivana i idem u 8.b u jednu jako dosadnu školu za koju vi nemate blage.
Imam janga neizdržljivog brata, koji je stariji od mene!!!!
Imam punooo frendica i frendova!!!!!!!!
A ako očete znati nekaj već o meni čitajte moje postove:-)




MOLIM VAS DA MI KOMENTIRATE!! :-)

Linkovi

OVO SU BLOGOVI KOJE ČITAM:

valerija
klara
veronika


image hosting file

image hosting file

ponedjeljak, 01.01.2007.

SRETNA NOVA GODINAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Evo i mene! prvo svima koji sad čitaju sretna vam nova 2007 godina!!!!!!partypartykisskisszujowavemah
Kak ste ljudi?! JA SAM FENOMENALNO!!!!nutnaughtynaughtynutpartysmijehsmijeh
Jučer sam bila kod Babića de je bila super ekipa!!!!!thumbupthumbupdeaddeadpartysmijeh
Naravno bilo je fenomenalno!!!! malo se i pilo... naravno!!!!
Bila sam i v domu de je bila fešta, a tu su bili frendovi iz razreda bili su pot takvim šusom, ka so se i nakrajo treznili, a jadni dišli prije nove godine doma kak so bili nažrti!!!! ha,hee...LUDO!!!! smijehpartybangnaughtynutzujomahrofl
... bilo je i tu plesova, a jasam se i k tome zacopalakisskisskisscerekcerek, i unda nebre bole, jedino sam neka jako krivo napravila i zbog toga mi je dan isto malo pokvaren, nadam se ka bo se to popravilo...mislim da bi barem mogla vratiti vrjeme!!!!burninmadbangpuknucunorolleyes
Je i idem crkat jer kaj sam spola je 4 vure,... UŽASzijevzijevwavemah!!!!
A laku noć!!!! PUSAAAAAAAAA......wavemahwavemah



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.