srijeda, 21.06.2006.

68h ne spavanja vs. 3h spavanja

evo ... trenutno vrijeme 4:43. MSN prazan ... ostajemo ja i ogame.
Krešo i Fafa spavaju ko telci, ja malo ponavljam za maturu koja je danas :)

Nemogu spavat, neznam šta mi je, možda je od Krešine prej**ene kave koja mi raširila oči i neda im da se zaklope.

Koja tišina ....
Što raditi do 7h ... kad će se ovi telci probudit? :)

Eto malo mislim na maturu, a malo na nekoga tko mi je jako prirastao srcu rolleyes i zbog koga sam u bedu zadnjih par dana al sve 5. Samo da matura završi da mogu normalno nastavt živit thumbup

Evo ... 4:51h ... nut idem na playtoy ubit dosadu, lijepo mi spavajte bang

EDIT 1: 5h i 2 minute .. moram još ovo napisat. Slušam Tutti Frutti - Vozio sam cijelu noć ... zakon yes
EDIT 2: 5h i 18 minuta .. Krešo se budi sav ljut i viće Fafi, da citiram "Fafa de'se pomakni" ... još uvijek spavaju ko tukci rofl

<< Arhiva >>