utorak, 30.05.2006.

DOME, SLATKI DOME ...

Sjedim u sobi i čistim mobitel od starih slika .. mogu reći i da sam našao par zanimljivih slika sobe u neredu pa sam se premišljao dali da ih stavim na blog, al reko ko ga jebe ... pa nered nije nepoznanica wink

Jućer navećer bilo jebeno rofl. Otišao po friendicu autom, malko se vozikali pa do frienda pošto ima prazan stan. Onda friendica morala kuć no i ništa odvezao ja nju još bila ova 2 *frienda sa mnom ... i vraćamo se i zaletim se ja po ravnici i vidim neki kurac sjedi na cesti. Ja na kočnicu ... 20m klizanja po mokrom kolniku (a s druge strane jure auti) ... kad sa se već približio do tog čuda vidim jebenu mačku. I u zadnji tren skoći ona u jarak .. jebo sam joj sve po spisku ... što je najgore da se nije maknula pokupio bi je 100% jer smo se malo brže navezli nono ... i tako cijeli dan danas pljujem 3x zbog jebene crne mačke ...

Danas neki sjeban dan kiša lije ko blesava, a ja hoću van trćat mad ili bar bicom se provozat, a trebao bi i do škole otić na fiziku al neda mi se. I tako kiša sjebala sve moje planove pa sjedim i pišem gluposti.

Evo i malo slika sobe ... znam da netreba komentirat al čuj ipak sam elektrotehničar party

<< Arhiva >>