**N!N@**

subota, 25.12.2004.

SRETAN ŽIĆ-BO!!!=8)

- 00:00 - Komentari (15) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.12.2004.

°^moje božićne željice.....^°

ovo su samo neke od mojih božičnih želja i željica......

želim...želim...želim da se moji starci prestanu svađati,da matea osvoji još stotinjak medalja i pehara,da emma profura sa komšićem,da ana marija počne uzimati tablete za smirenje(šala),tomiju želim da dinamo ispraši sve luzere koje mu se nađu na putu,da hana nauči još dodatnih 700 datuma rođenja i da joj netko za božić kupi tvornicu "kraš",da mateinom braci bude sve bolje,marku želim da što prije izađe iz zatvora i da me drugi puta posluša prije nego napravi neko sranje...

afterburnu želim da nađe nekog komada,eviltwinu želim...zapravo to je više želja za mene...želim da se vrati njegov buraz,overloadedu želim što manje markiranja i roditeljskih sastanaka,the domyu želim da slijedeću godinu preživi i da se ona baba koja ga nije pustila na wc,namjeri na nekog tipa koji joj neče samo nešto reći nego...,keži želim još puno koncerata...

želim da svi spomenuti imaju puno komentara na blogićima,a ja si želim mobsy....nokiu 6260...

p.s.nadam se da je djedica dovoljno mršav da ove godine uđe u toliko dimnjaka....
°˘^merry x-mas^˘°Image Hosted by ImageShack.us

- 11:59 - Komentari (13) - Isprintaj - #

srijeda, 22.12.2004.

help!!!!!!

najbolji frend mi je sada javio da ga vode u buksu...neznam kaj da radim.....=:((((
ovo mi je jedan od najgorih dana u životu....

- 22:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.12.2004.

weee....

ah...da vidimo...
petak:cijeli dan sam provela mado jer sam bila bolesna(hehehe)...
subota:gap..naravno...hmmm=8)
bilo je dobro....bilo je i striptiza(dečki naravno).....
nedjelja:štrebsanje...a nakon toga..matein rađendan!!!bilo je super...naučila sam plesati mambo...samo osnove ali tko zna,možda se rodi nova zvijezda...novi hrvatski idol=8)
čak su i dečki plesali.mateica će na svoj blog staviti sliku sa rođendana na kojoj je i ona pa če te vidjeti našu mateicu...
ponedjeljak:prvi sat zemljopis....test.biti ču sretna ako dobijem 3...koma..baš sada na kraju kada se trebam misliti na bolje ocijene...ali dobila sam i 5 iz zadaća...pa fizika...doooosadno...dobila sam 5 i 3....
sada sam mado...pijem čaj i razmišljam da li nakon smrti ima života....
vidite da imam puuuno slobodnog vremena..=8)
kizzzz*

- 22:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 17.12.2004.

petak?

moram vam se pohvaliti...napravila sam 25 princess krafni!!!to je moja misija...da dokažem svjetu da i ja znam nešto napraviti a ne samo spavati,jesti,i cijele dane provoditi u kadi....=8)

samo...ne smijem ih jesti dok svi ne dođu mado,jer ko' zna...možda..zapravo ne možda,nego sigurno bi nestale dosta brzo...=8)
mljac.sada jedino mogu meditirat nad njima...

puse...svima...

p.s-uhvatio me neki pred božični ugođaj...hohohoh..

- 13:29 - Komentari (12) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.12.2004.

za mateicu:

matea sretan ti 13 rođendan....želim ti puno komada(mislim na dečke),zajebancije,dobrih tuluma,dobrih ocijena(bla,bla)....

za tvoj rođendan šaljem ti recept za vječnu mladost...
puno sexa,hrane i dobrog odmora.
Ali ako ne funkcionira,ništa zato,zabava je zagarantirana!
S*R*E*T*A*N* R*O*Đ*E*N*D*A*N*

P.S-*A FRIEND LIKE YOU MAKES EVERYTHING SEEM SO MUCH BRIGHTER*...=8)

- 10:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 15.12.2004.

napokon i nina malo uživa...

jučer je bio koncert od Škore i Prljavog kazališta!!!bilo je ludo...počeo je u 20.00 a završio oko 23.30....ako se dobro sjećam...

došli smo tamo sat vremena prije...pogledala sam u jaknu i vidjela da mi je netko dok smo se gurali u tramvaju popalio kartu....bed..

dečko iz mog razreda je reko da stražaru dam stotku pa možda i upadnem...meni je bilo bed pa je on meni dao dvoju kartu i reko da će on probati uči sa stotkom..ja sam ušla ali on nije.bilo mi je fakat užasno..sigurno je užasan osjećaj kada toliko čekaš koncert i onda stojiš pred zgradom i ne možeš uči.ali kak se rasplakao valjda mu se ženska smilovala pa mu je prodala kartu...prvo je pjevao Škoro...stvarno je dobro kada tvoju najdražu pjesmu pjeva taj pjevač a uz njega i cijela publika...ma bilo je ...bilo je... nemogu to ni opisati.kada sam došla doma nisam mogla pričati..šanse su bile velike da nejdem na taj koncert jer sam ja ,krava,u subotu stajala pred gapom jer mi frenda nisu pustili unutra...ma užas...

danas nisam išla u školu jer sam bolesna,ali da ne bi ispalo da pokušavam izbjeći školu otišla sam na prva dva sata i napisala test iz hrvatskog...stvari se počinju vračati na svoje,i sada mi je super ako izuzmemo ovu bolest...=8)

puse svima koji su bili samnom na koncertu a pogotovo matiei...ma kizzz* svima vama...ahoj.=8)

- 19:04 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.12.2004.

ponedjeljak:

već mi se dugo nije niš zanimljivo dogodilo....samo učim,učim i učim....tome nema kraja...(nadam se da je vama bolje)uopće mi nije do zajbancije...tak bi htijela nekamo otići dok ne prođe sve ovo sa školom ...

- 17:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.12.2004.

...

neću napisati nikakav post jer sam loše volje....svi su dečki isti...

- 10:52 - Komentari (8) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.12.2004.

četvrtak

več je četvrtak...nemogu vjerovati...
one gluposti sa razrednim blogom su prošle...napokon.
baš sam listala blogove i za oko mi je zapeo postić od ife djedu i baki mraz...=8)
baš su mi danas starci izvadili bor...uuuff..tak se sva naježim.baš me uhvatio onaj božićni ugođaj...
obožavam božiće...ali ne okupljanja obitelji....nego ponoć...poklone...weee=8)
nema ništa novoga osim što je komentara sve manje ali se ne žalim jer ne pišem ovaj blog da bi netko komentirao(iako mi uopće ne smeta ako ipak odlućite nešto prokomentirati)nego ga pišem iskljućivo za sebe.

skužila sam da sve manje pišem dnevnik a sve više sam ovdje...
telefonski račun sve više raste(sjećate se onog frenda?)...jučer smo razgovarali sedam sati u komadu!!!

mogu očekivati na me razapnu kada dođe telefonski račun...

tražim dobru dušu koja bi me udomila dok ne prođe sve to sa računima..
nije me potrebno šetati,ne grizem cipele i piškim na novine...=8)ako ima dobrovoljaca javite se u komentare..


laku noć svima vama.....

- 23:32 - Komentari (9) - Isprintaj - #

članak iz novina:

osnovan klub mrzitelja profesora.

internetsku stranicu "klub mrzitelja profesora",na kojoj svaki dan ocijenjuju i komentiraju većinu svojih profesora,otvorili su prvi u Hrvatskoj učenici 7a razreda Osnovne škole "Ksaver Šandor Gijalski".stranicu na dan posijeti oko 50 ljudi,koji i sami pišu komentare ili ih pak upozoravaju da će "nadrapati".Upravo ih na to neprestano upozorava i najstariji bloger u hrvatskoj,65-godišnji gospodin nepoznata imena,no učenici su veoma ponosni na svoj rad te i dalje pišu komentare.

profesori te škole ništa neznaju o toj stranici ,pa ni o tome da su njihovi učenici prvi u Hrvatskoj otvorili prvi razredni blog.-neznam ništa o tom razrednom blogu ,stranicu nisam posijetila-rekla je ravnateljica škole.
..



eto zato čemo svi nadrapati ili več jesmo....a i biti čemo u Panorami!!


tako sam ponosna na svoj razred.

zna li netko koliko košta jedan satpričanja na telefon ako zoveš na fiksni?please pomozite-!

- 10:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 08.12.2004.

srijeda

nia je našla način kako da muški dio blogera počne komentirati njene male postiće....

jučer sam pričala sa mamom i ona je mislila da ja furam sa tim tipom...hehehehe...yeah right!
pričale smo o srodnim dušama i ja sam ju pitala što da radim dok ne nađem svoju "drugu polovicu" i ona je rekla da se do tada zabavljam sa manje srodnim dušama...

hehehe....najbolji savijet koji sam da sada dobila...=8)

sada mi je frendica javila da smo u jutarnjem....beeed
ali nema veze ja nisam ništa pisala što moja profa nebi smijela čitati...hehe

mislim da čemo svi kod ravnateljice...

a život je takav...čupav i dlakav!:)

mi smo profesorima uvijek radili probleme tko da mislim da smo ovo nekim dijelom i zaslužili...

ma javim vam kaj je bilo ...

pusice svima...

- 13:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 07.12.2004.

utorak

jučer sam s naj frendom razgovarala četiri sata na telefon...dečko je stvarno super..uopće nije ko ostali.samo što je u jednom trenutku provalio da nemože drkat jer mu je desna u gipsu.SUPER-KAK ME TO ZANIMA..:)u školi je uobičajeno dosadno....danas sam odgovarala povijest i tip mi je htio dati 3 ..ali sam složila neku tužnu facu i reko je da odgovaram slijedeći puta.provalila sam ono seki -očeš da ti ispričam vic od kojeg odpadaju sise,ups izgleda da ti ga je već netko ispričao-e ,umirali smo od smijeha...a mala je razvijena ko albanski turizam..hehe..to je sve za danas idem ja spremat sobu...:)

- 21:39 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.12.2004.

hmmm...:(

razmišljam o tome da izbrišem blog...nitko ne komentira a ja sve više gubim volju za pisanjem....neznam šta ću napravit ...javim vam...

- 10:07 - Komentari (9) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.12.2004.

danas dok smo imali sat kemije došla je neka ženska iz jutarnjeg lista i uzela neke podatke i uskoro čemo biti u novinama!!!zašto?jer smo mi najmlađi blogeri koji su napravili stranicu svog razreda...molim čestitajte nam!!!

- 13:47 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 01.12.2004.

ta-da!!!

evo ljudi samo za vas...REDIZAJN!!!!od sada će sve biti samo i isključivo u voću!!!hvala matei koja mi je pokazala kako se stavljaju slike u box!!!pa prokomentirajet moj redizajn....bye,puse svima

- 18:37 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moyi naydraži blogeri:

someth!ng about me:


  • nina_dvojkovic@hotmail.com
    ime:Nina
    dob:13 godina,24.6
    horoskop:rak
    hobi:jahanje,muzika,
    kiparenje,slikanje..
    "obrazovanje":osnovnjak(7.razred)
    ljubavno stanje:zauzeta-rezervacije
    ostavite na broj:09896*****..=:)))
    slušam:pop,metal,rock,
    techno,narodnjake...ma sve
    volim:
    -}Teutu
    -}subote
    -}smijeh
    -}motore
    -}gitare
    -}romantične dečke
    -}čokoladu(koju ne smijem
    jesti u pretjeranim količinama)
    -}muziku
    nevolim:
    -}školu
    -}učenje
    -}nepravdu
    -}cigarete
    -}ponedjeljke
    -}povijest
    -}laži
    -}dvolične ljude

porukice za zaljubljene:


  • *da su noći duge koliko te ja volim,nikada ne bi svanulo.

    *daleko si od očiju,al od srca nisi.
    jedino što mi nedostaje,znaj,ti si.
    nisi ni zvijezda ni anđeo,ni bog da te molim
    ali si osoba koju ludo i iskreno
    volim...

    *noćas spavaju oni koji su voljeni,a budni su oni koji vole!zato mirno spavaj jer ti imaš nekog tko te voli...

    *bog je svim anđelima dao krila,ali tebi nije jer se bojao da će mu najslađi odletjeti...

    *bez tebe ja sve ništa,a ništa sve!

odjednom ti...



  • Mogu reći šutnjom,mogu
    prstima
    I u pjesku stopama,i u
    mraku usnama
    Mogu čuti srcem,mogu
    očima
    Nekim novim mirisom,
    nekim novim okusom
    Zauvijek ,promjenilo se
    sve
    Odjednom ti,
    U jutru što kraj mene
    drijema
    ti,
    a činilo se nikog nema,
    ti,
    odjednom ti ukapi kiše,
    ti,
    a činilo se nikad više....

    Feel the rain on your skin
    No one else can feel it for you
    Only you can let it in
    No one else, no one else
    Can speak the words on your lips
    Drench yourself in words unspoken
    Live your life with arms wide open
    Today is where your book begins
    The rest is still unwritten

    Staring at the blank page before you
    Open up the dirty window
    Let the sun illuminate the words that you could not find
    (Natasha Bedingfield, Unwritten)