Nešto o motorimamyspace

četvrtak, 26.10.2006.

<>

Evo da se i ja javim nakon nekog vremena..Nisam vam pisao u nedjelju zato što ovaj vikend nisam bio vani već smo imali neku feštu u dvd-u.Tamo smo bili cijelu večer i opili se ko guzice..Skoro pa svi smo se napili a i oni koji nepiju su pili:)))..Jučer smo bili malo u obilasku Našičke cementara sa školom i bilo je ludoooo..Ima se vidjet lijepih i zanimljivih stvari..U školi je ono prolazno..Moglo bi biti i bolje..Još u školu 3 dana pa 5 dana praznika..to će biti ludooo i pijano..U stipanovce na kirvaj sam pozvan pa ćemo vidjet..Eto to je sve od mene jer neznam više šta da pišem..možda bude i nekih slika ubačenih na blog:))..Ajd pozz sfima i uživajte..

- 22:58 - E PA MORAŠ!! (8) - E OVO NE MORAŠ... - =)

ponedjeljak, 09.10.2006.

NA STARE SE STAZE VRAĆAM

Evo napokon da se i ja malo javim na ovaj blog i da ga oped počnem koristit:)....U zadnje vrijeme nisam ništa pisao jer nisam imao inspiracije a ni puno vremena pa tako da..Nadam se da će sada biti više posjetitelja na blogu i da ću više postova objavljivati..U subotu je bilo dobro cijeli dan..Ujutro sam se rano digao ne znam ni sam kako ali u 8 ujutro.Poslije smo kod frenda pospremali garažu za gledanje utakmice koja je i bila navečer i pobjedili smo 7:0..Poslije utakmice smo trebali ić kuć jer smo jučer išli u zaprešić na natjecanje..Naravno mi nismo išli kuć več se provozat sa aždajom i do grada vidjet šta ima..U danceu bilo dosta ljudi i bilo je i poznatih al nitko od druge ekipe nije bio..Bili su tiho i derby ko zmajevi i tak..Ujutro u nedjelju sam se digao u 4 sata i išao u dvd.U zaprešiću je bilo dobro sam što smo išli busom pa smo svi poludili zbog glupog vozača i tako..Vratili smo se kuć poslije 2 navečer..Sve u svemu bili smo 5 od 46 ekipa..Dobro je ali moglo je biti i bolje..Sreća što sada više nema natjecanja pa možemo malo odmarat..Ajd uživajte i pazite na sebe..RE5PEKT

- 21:54 - E PA MORAŠ!! (9) - E OVO NE MORAŠ... - =)