Image Hosted by ImageShack.us
slušam...
...starce...a jebiga moram ak neću da mi zagorče život...
...nešto punka, rocka i metala...
...azru...
...prljavce...
...parni valjak...
...hladno pivo...
...daleku obalu...
...film...
...haustor...
...animatore...
...80-te...

...the ramones...
...nirvanu...
...system of a down...
...franz ferdinand...
...linkin park...
...no doubt...
...limp bizkit...
...green day...
...metallicu...
...led zeppelin...
...frank zappu...
...blink 182...
...the beatles...
...the rolling stones...
...u2...
...60-te...
...70-te...
...80-te...
...reggae...
...bob marley...
...ub 40...
...irce...
...the corrs...
...the chieftains...
...the dubliners...
Image Hosted by ImageShack.us

Neki To Vole Vruce - Jeans generacija

Kažu da je s one strane sad noć
u toj zemlji,kažu,ponoć će proć
i da je Johnny skinuo svoj stari jeans
a ovdje budi se dan

Oblačim na sebe isti taj jeans
i za Johnnya dižem ruku u vis
spavaj Johnny,neka te ne plaši mrak
mi isti dišemo zrak

Nikada se nismo susreli mi
kilometri su nas djelili
al smo uvijek isto mislili mi

Da mi smo svi jeans generacija
i mi smo sad najjaća nacija
i mi smo i istok i zapad i jug
mi smo ta mladež,mister i drug

Oblačim na sebe stari blue jeans
i za tebe dižem ruku u vis
spavaj mirno,neka te ne plaši mrak
mi isti dišemo zrak

Nikada se nismo susreli mi...


Image Hosted by ImageShack.us

...JEANS GENERACIJA...

subota, 29.04.2006.

...sjetila se ja napisat post...

...evo nisam već fakat jaaaako dugo pisala...fakat jaaako dugo... točnije od 13.2.a to je više od dva mjeseca...al eto nije mi se dalo...nisam imala potrebu pisat...al evo vratila sam se ja...probat ću češće pisat...bar ću stavljat tekstove pjesama...

...skužila sam da se blog poboljšal...ima i smajlićasmokin, i slova u boji, i mala i velika slova... baš fora...fakat me dugo nije bilo...

...evo kod mene je bilo svašta... više se nemrem ni sjetit kaj sve... bila sam na svom prvom softball turniru (bili smo treći), počela nam je sezona pa svaki vikend imamo tekme, a meni ide sve bolje i bolje (trebam još puno radit, al ipak...), kupila sam si starke...baš su mi fora...lagano sam obnovila obleku...i tak...

...08.04 mi je bio rođendan, tak da sad imam 15 godina...weeeeeeee!!!...

...i to je sve od mene za danas...javljat ću se ja još...idem sad malo komentirat jer već fakat dugo nisam...kisss...bokić....wave



- 18:19 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
Something about me...
...14 me je godina tek...
...po horoskopu sam ovan....tvrdoglava al ko ga jebe...
...živim u Zagrebu...

volim...
...frajere...trenutno slobodna...
...svoju škvadru...zakon ljudi...
...slušat mjuzu...nemrem bez nje...
...svirat...da,da...ja čak znam svirat synthesizer...
...pjevat...sam neznam kolko me ljudi vole slušati...
...šivat...da,da znam ja i šivat...
...Zagreb...kak imam te raaaad...moram ja malo zatulit...
...Dinamo...
...točkice...
...kad nema škole...
...kraj školskog sata...
...zmajeve...
...čokoladu, sladoled i nutellu...
...ljeto...

ne volim (ili mrzim)...
...početak školskog sata...
...kemiju...
...matematiku...
...pospremat svoju sobu...
...pisat zadaće...
...gramatiku...nije mi jača strana...
...narodnjake...
...zimu...
...dvoličnost...
Image Hosted by ImageShack.us