[Kad ostane tišina kao odgovor...]

10.01.2007., srijeda

Chain letters

E mislim da je vrijeme da objavim novi post. Inače,ja sam trenutno u Italiji na skijanju,sjedim na kauču s laptopom u krilu i slušam češku Vivu. Ne razumijem ni klinca,al glavno da vidim dokumentarnu emisiju o grupi us5 gdje oni šetaju zoološkim u Londonu s engleskim kapama na glavama. Slučajno baš ja imam takvu kapu koju sam kupila kad sam bila u Londonu. Prestrašno. Tu u Italiji je stvarno predivno. Gradići koje smo prolazili na putu do našeg mjesta stvarno su me očarali,toliko da mi nebi bio problem tu živjeti. Predivno. No fali mi Hrvatska. Jedva čekam subotu da se vratim... Fale mi frendice i frendovi,fali mi dom,fali mi Krk i fali mi Klopka...No najviše od svega fali mi moj krevet. Mislim,niš ne fali ovom,ali počela sam sanjati neke...khm...moglo bi se reć čudne snove otkad smo tu. Weird.

Bilo kako bilo,sav materijal koji sam namijenila objavljvanju na blogu-priče,pjesme,moje glupe filozofije i slično-trenutno me čekaju doma,pa sam ovaj put odlučila objaviti nešto što ja inače mrzim-chain letters. Inače kad ih dobijem,automatski ih brišem,no moram priznat da su neki zanimljivi...

1-o curama

Kada je djevojka tiha - misli na milijun stvari.
Kada djevojka ne reagira - duboko je zamisljena.
Kada te djevojka upitno gleda - pita se koliko dugo ces kraj nje ostati.
Kada djevojka odgovori: 'sa mnom je sve u redu' - onda ima grdne probleme.
Ako te djevojka prodorno promatra - pita se zašto je lazes.
Kada djevojka spusti glavu na tvoje grudi, zeli da zauvijek ostanes kraj nje.
Kada te djevojka zeli vidjeti svaki dan- svidjas joj se (voli te).
Ako djevojka kaze: 'Volim te' - ona to zaista i misli.
Kada djevojka kaze: 'Nedostajes mi' - onda ne nedostajes nikom na svijetu vise nego njoj.
Posalji ovo dalje na 15 adresa s tvoje liste ili ces dozivjeti ljubavnu nesrecu.
U petak će te poljubiti neko tko te voli.
Ne smijes prekinuti ovaj lanac!! Kopiraj tekst i onda ga zalijepi u novo pismo da bi izbjegao pojavljivanje cudnih znakova prije teksta zbog cega pismo postaje necitko!
Trebas ovo poslati u naredne 143 minute na 15 adresa i ako poslije toga na F6 pritisnes vidjet ces na svom monitoru velikim slovima ispisano ime tvoje ljubavi. Cudno, ali (kazu) istina je...

Nisam probala, ali pogodili su šta se tiče ponašanja cura. Mislim,barem moje jesu,za ostale ne znam...

2-o dečkima

Idealan decko:
To je onaj koji ti kaze "ljepotice" umesto "sexy";
koji te zove kada si zavrsila razgovor sa njim,
onaj koji ostaje budan samo da bi vidio kako ti spavas,
onaj koji te ljubi u celo,
koji zeli da ti pokaze svijet kada si nedotjerana,
koji te primi za ruku pred svojim prijateljima,
onaj koji te stalno podsjeca koliko si mu vazna i koliko je sretan sto te ima,
onaj koji kada razgovara sa svojim prijateljima kaze : "To je ona..."

Ako si ovo otvorio/la moras ga poslati dalje; iskopiraj ovo i posalji svima sa tvoje liste i tvoja prava ljubav ce te nazvati za 5 minuta ili ce ti poslati poruku. Zacaran/a si. U ponoc ce tvoja prava ljubav shvatiti da joj se svidas. Nesto lijepo ce se desiti oko 1.42 ujutro. Spremi se za najveci sok svog zivota. Ako prekines lanac imati ces ljubavnih problema u
najvaznijem trenutku zivota. Posalji ovo 15 ljudi za 15 minuta, ne prekidaj lanac da ne bi bio/la nesretan/la.

Ok,budimo realni.Savršenih dečki nema. Nit ja očekujem ovo od nekog dečka. Ali mi je mail baš lijep.

3-za chain letter obožavatelje

Zahvaljujem svima koji su mi slali chain-junk mailove jer, zahvaljujuci vasoj dobroti :
1. Server se srusio vec 172 puta i iz sjedista firme su mi vec 23 puta porucili da ako ovako nastavim da mogu Ugovorom o radu obrisati cipele.
2. Nagomilala sam otprilike 3000 godina nesrece i umrla dosad vec 67 puta zbog raznoraznih pisama koje nisam proslijedjivala.
3. Kad izlazim iz ducana ne gledam nikoga jer me strah da me ne odvedu u neki nepoznati hotel, drogiraju i izvade mi bubreg da bi ga prodali na crnom trzistu organa.
4. Sirota djevojcica Amy Bruce iz Kambodze dobila je moju godisnju zaradu koju joj je isplatio Microsoft za svaki poslani mail. Ona je naime bila u bolnici 7000 puta u zadnjih nekoliko godina, a od 1995. ima uvijek 8 godina?
5. Moje ime kruzi svemirom na platinastoj ploci jer sam ga morala upisati kraj ostalih 2 milijarde barem 25 puta dosad.
6. Saznala sam recept za vjecnu ljubav i srecu : dovoljno je proslijedjivati mailove na sve moguce adrese u roku 3 sekunde od primitka, pritom se ceskati lijevom rukom po ledjima skakucuci funky chicken oko Renault-a 4 suprotno od kazaljke na satu.
7. Jos uvijek cekam da mi nepoznati bogatas iz Boukistana prebaci milijardu boukistanskih zlatnika i Nokiu koju sam zaradila saljuci mail u Ericsson.
8. Spasila sam bar 2 endemske ugrozene vrste kratkorepih Bjeloruskih vjeverica.
9. Procitala sam svih 25 tomova sabranih djela Dalaj-Lame I skupila 4690 godina mira I blagostanja.
Jos jednom, HVALA SVIMA!
VAZNO: Ako ovaj mail ne proslijedite u slijedecih 20 sekundi na barem 850 email adresa, svemirski dinosaur ce doci i pojesti vas i vasu obitelj skupa s malom osmogodišnjom Amy Bruce koja je opet u bolnici...

Najbolji chain letter kojeg sam dobila.

Eto,ljudi uživajte ako vam se da čitat. Ja sad moram ić...
- 18:50 - ..::dEaD LeTtErS::.. (9) - ..::moj trag::.. - ..::nešto nepotrebno::..

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv