[Kad ostane tišina kao odgovor...]

12.12.2006., utorak

Opet tu...

Da,vratila sam se. Opet. Zašto? Ne znam. Na koliko dugo? Ne znam. Trenutno me puklo da opet nastavim pisati i to je to...

Dosta mi je ovih suza
i jezive tišine što puza
i ostavlja krvave rane trag
što izvire kad padne mrak...
Bezlična je i surova ova stvarnost,
jedino u što vjerujem zapravo je realnost;
A ona je pantera što se potkrada
u ledenoj pustinji naših nada,
oduzimajući svaki naš sretan dan
pretvarajući ga u još jedan gorkoslatki san...
I mi padamo...
I nadamo se...
Sreća je samo privid.
Kratki bljesak u rijeci sivoj od isplakanih suza,
slaba utjeha čovjeka ograničena uma...


Image Hosted by ImageShack.us
- 21:11 - ..::dEaD LeTtErS::.. (6) - ..::moj trag::.. - ..::nešto nepotrebno::..

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv