!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: ponedjeljak, 04.12.2006.

e da...

evo samo da napisen dvi-tri recenice
nismo imali hrvatski(koje olaksanje)pa smo se zajebavali i lipo san rekla sve svakome,i onda na kemiji ona kemicarka radila neke svoje pokuse skoro mi nije onu epruvetu u nos zabilaludalo dalje od mene,i onda jos rekla kako su joj u petak cure ostavile neurednu plocu(tj.ja)yesi jos mi je rekla mala(veca san od tebe).....i tak talijanski zvoni na kraj sata i ja prva izletim van a ostala mi kvaka u ruci!!!!!!rolleyesupsssss.to je to,nis posebno,malo sam zajebavala tonku i ostale i tako..e da i nevirujem u musko-zenska prijateljstva,to ne moze ici!i napisala san sa strane u boxu abecedu frendova to ja spetljala nesto,pa pogledajte box.
čaosssssss








- 15:22 - Pretty In Pink... (59) - Print Post... - Link Of This Post...