kako se um igra s nama

kako sam u fotoklubu, hvala bogu da razmišljam o fotografijama itd...

no sad sam sanjala da je prostor koji imamo puno veći moderniji itd nego što stvarno jest

sanjala sam da na jednom mjestu na zidu stoji pano s mojim imenom i prezimenom na koji moram staviti fotografije danas, a danas je nedjelja pa ih ne mogu razviti nigdje...

to mi mozak podsvjesno govori da već jednom odem razviti neke fotografije...uskoro će ih trebati i staviti na izložu fino

jedva čekam

i prije sam voljela obradu slika
ali ovaj fotoklub je veliki poticaj da budem još bolja i da se još odlučnije primim togathumbup

jej ja...baš si nađoh nešto što volim...

nekad me uhvati period kad stalno fotografiram i obrađujem, pa imam pauze, no svejedno je to velika ljubav...
neke moje stvari se mogu vidjet na deviantartu, ali već duuugo nisam stavljala ništa novo...morala bih

03.05.2009. u 13:02 |

ostavi trag… (4) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

0

desing by: dark sword dancer

< svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

želim na ovom blogu ostati anonimna i zato molim svakoga tko me zna
da ne iznosi ništa o meni osobno pri komentiranju...

što bude trebalo, sama ću napisati!
hvala

Linkovi

Ja na Deviantartu

moji moždani proljevi ;)

rest of šit

neke od mojih najdražih pjesama

SONATA ARCTICA




DREAM THEATER







APOCALYPTICA






PANTERA







CHILDREN OF BODOM








KING DIAMOND





ANGRA




RHAPSODY


BLIND GUARDIAN





ANTHRAX