I wish you...METAL christmas...uživajte metaloljupci ;)

skinula ja ''We wish you a metal xmas and a headbanging new year''
stoga koristim ovu priliku da svima zaželim upravo isto to
;)

odlično izdanje na kojemu su radili A. Cooper, Dio etc etc...

mene je oduševila obrada pjesme silent night holy night...

iskreno, I don't give a sh**
za tu pjesmu al kad sam ovo čula umrla sam od smijeha
jer je do jaja

i pročitam ja tko ima prste u tome i pogađajte, Chuck Billy...
ako vam nije poznato, to je vokalist Testamenta
kojeg ja obožavam
i onda svatko tko me zna može si predpostaviti koliko sam bila oduševljena činjenicom da je on ovdje na albumu, totalno se čuje utjecaj Testamenta u ovoj pjesmi što je njegovo maslo...do jaja

evo vam video pa uživajte


na ovom čudu se mogu naći i sljedeće pjesme
(evo vam kopi-pejstana trek lista jer nisam dovoljno dobra da vam ju pišem)

01. We Wish You A Merry Xmas - (Jeff Scott Soto, Bruce Kulick, Bob Kulick, Chris Wyse, Ray Luzier)
02. Run Rudolph Run - (Lemmy Kilmister, Billy Gibbons, Dave Grohl)
03. Santa Claws Is Coming To Town - (Alice Cooper, John 5, Billy Sheehan, Vinny Appice)
04. God Rest Ye Merry Gentlemen - (Ronnie James Dio, Tony Iommi, Rudy Sarzo, Simon Wright)
05. Silver Bells - (Geoff Tate, Carlos Cavazo, James Lomenzo, Ray Luzier)
06. Little Drummer Boy - (Dug Pinnick, George Lynch, Billy Sheehan, Simon Phillips)
07. Santa Claus Is Back In Town - (Tim Owens, Steve Morse, Juan Garcia, Marco Mendoza, Vinny Appice)
08. Silent Night - (Chuck Billy, Scott Ian, Jon Donais, Chris Wyse, John Tempesta)
09. Deck The Halls - (Oni Logan, Craig Goldy, Tony Franklin, John Tempesta)
10. Grandma Got Ran Over By A Reindeer - (Stephen Pearcy, Tracii Guns, Bob Kulick, Billy Sheehan, Greg Bissonette)
11. Rockin Around The Xmas Tree - (Joe Lynn Turner, Bruce Kulick, Bob Kulick, Rudy Sarzo, Simon Wright)
12. Happy Xmas (War Is Over) - (Tommy Shaw, Steve Lukather, Marco Mendoza, Kenny Aronoff)
13. O' Christmas Tree - (Doro Pesch, Michael Schenker, Tony Franklin, Frankie Banali)
14. Auld Lang Syne - (Girlschool)

(čitajući sad ovo uviđam da nemam zadnje dvije pjesme i zanima me zašto je to tako....hmmmm...fu*k
probat ću to ponovo skinut odnekud)

btw...mrzim pravljenje kolača i svega redom!
neću više mljet orahe i jebene kekse
kom trebaju kolači
meni je savršeno dobro i bez tih sranja
burninmad

ljudi su stvarno zakomplicirali stvari do bola, po meni bi božić trebao biti dan za 24-stano ležanje, je**nje, spavanje il što vas već veseli i da me nitko ne dira, ne zove nit da kome moram ić u goste

jedan dan kad me nema za širu publiku

ajte do daljnjeg...
arivederči

21.12.2008. u 21:03 |

ostavi trag… (3) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

0

desing by: dark sword dancer

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

želim na ovom blogu ostati anonimna i zato molim svakoga tko me zna
da ne iznosi ništa o meni osobno pri komentiranju...

što bude trebalo, sama ću napisati!
hvala

Linkovi

Ja na Deviantartu

moji moždani proljevi ;)

rest of šit

neke od mojih najdražih pjesama

SONATA ARCTICA




DREAM THEATER







APOCALYPTICA






PANTERA







CHILDREN OF BODOM








KING DIAMOND





ANGRA




RHAPSODY


BLIND GUARDIAN





ANTHRAX