dva puta isto govno...

idem prvo s kave, a drugi puta iz trgovine i ona puta na istom mjestu userem čizme

naime, na jednom mjestu je netko stavio pločicu gdje obično bude lokva kad
na putu prema zgradi
i to se vremenom fino utabalo u zemlju
i sad kako je pala kiša ispod toga se nakupilo vode
i kako sam nagazila jednom nogom na nju
tako je špricnula zasrana blatnjava voda po drugoj nozi

al koji sam ja idiot...dva puta ista stvar...


definitivno mi je pod must to kupiti nove zvučnike za kompjuter...ok ovi sad nisu nešto strašni ili ne znam n ja što, ali ja bez linije više ne mogu i želim kompenzaciju gubitka

fuck


živcira me što i dalje nema karata za iced earth u prodaji, ajme kako ću popizdit zbog toga


u kakvom sam raspoloženju?
to ne znam ni ja sama odgovoriti...htjela bih da me svi puste na miru na dva tri dana, da me nitko ništa ne pita i ne traži

da samo ležim i čitam...fali mi to


btw...krekeri su živa napast, fali mi samo malo piva
i ja sretna

12.12.2008. u 19:08 |

ostavi trag… (6) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

0

desing by: dark sword dancer

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

želim na ovom blogu ostati anonimna i zato molim svakoga tko me zna
da ne iznosi ništa o meni osobno pri komentiranju...

što bude trebalo, sama ću napisati!
hvala

Linkovi

Ja na Deviantartu

moji moždani proljevi ;)

rest of šit

neke od mojih najdražih pjesama

SONATA ARCTICA




DREAM THEATER







APOCALYPTICA






PANTERA







CHILDREN OF BODOM








KING DIAMOND





ANGRA




RHAPSODY


BLIND GUARDIAN





ANTHRAX