tandrlj tandrlj

dođoh samo da nešto malo baljezgam...

prvo i osnovno nervira me što u blog editoru kad se uđe više ne mogu vidjeti svoje komentare na tuđim blogovima

zašto su to makli
to je bilo korisno, jer sam mogla na taj način naći neki blog kojeg možda nemam u linkovima, a sjećam se da mi se svidio ili što već...

pederi jedni vratite to!!!!
***
dugo nisam jela tako finu papriku kao ovu koju je stara nedavno kupila

prava domaća
nelijepa

ali taaako fina...jedem je ko luda

ništa iz ovih supermarketa nije nikad bilo toliko njam kao ovo
***
bljeee
niš mi se dalje ne piše

e da...jučer me jedan lik koji me jako dobro zna ignorirao...

ja mu niš nisam kriva i svejedno se pravio da me ne pozna, a stvar je u tome da on više nije u dobrim odnosima s jednom prijateljicom

al mora pokazati svoju debilnost i praviti se ko da me nikad u životu nije vidio iz njemu jedino poznatog razloga...

svašta...
***

i za kraj, u iščekivanju sam novog nfs-a

undercover...do sad sam čula da ne valja

nadam se da nije toliko strašno kako mi je opisano...iako vjerujem procjeni svog medonje

jbg...igrica što dalje ide sve lošije i lošije

ali možda su zato trke dobre

niš, vidjet ćemo........

b o r i n g

30.11.2008. u 19:43 |

ostavi trag… (8) | printaj. | x | ^

bijaše to prošle subote

kao što naslov kaže
bilo je to prošle subote, ali mi je tek sad palo na pamet da bih mogla to napisati

jer mi je diglo tlak kad me na to podsjetio ovaj malo niže žuti post

ugl..dogovor je bio s jednom prijateljicom koju dugo nisam vidjela
da se nađemo
prijepodne

eh..i ja to prijepodne završim na kavi s par drugih cura, ali svejedno želim i nju vidjeti
i kažem joj da dođe u derby

stiže meni poruka
''u derby?''

ja ono...da u derby

ona će na to
''bila sam tamo jednom i više nikad...neću ja tamo''

WTF
ono
šta te briga di smo, bitno da se nađemo

i u 2 minute koliko je prošlo do mog odgovora
u kojem sam joj rekla da ću za pola sata biti po prijašnjem dogovoru negdje vani i spremna da odemo negdje di njoj paše
ona mi odgovori

''ne da mi se više''

a F.U.!

eto...napisah to
čisto jer me prijašnja pismotvorina podsjetila na taj događaj
kad sam svoje planove promijenila zbog osobe koja to ne šljivi
i kad sam druge ljude iz vedra neba otkantala zbog osobe za koju mi je stalo da ju vidim jer ju nisam vidjela već pun klinac vremena

blaaaaaah

kakvih sve ljudi ima

25.11.2008. u 21:32 |

ostavi trag… (9) | printaj. | x | ^

tko me ne zna, ne bi vjerovao

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ukratko,
ovom lončiću sam se dogodila JA

ne, nisam kuhala hrenovke
nisam kuhala ni mlijeko
(neki će znati zašto ovo pišem)

uglavnom...radilo se o etilnom 90 i nešto postotnom alkoholu

nije bitno zašto ni kako
ali jednostavno, flambirala sam sve što se flambirati dalo i to 2 puta
(da, napravila sam istu grešku 2 puta)

(samo da nadodam, koja je genijalnost (opet) ići prvo slikati sranje dok gori a ne ga pokušati ugasiti)


i spalila sam si kosu
XD

pozdrav

21.11.2008. u 12:05 |

ostavi trag… (10) | printaj. | x | ^

podržavam kolegu sewena - ne tolerirajmo nasilje na blogovima

ovom prilikom molim sve one koji ovo čitaju da posjete ovaj blog
KLIK!

bez obzira o čemu se radi, apsolutni sam protivnik ovoga
pogotovo da se nečije puno ime i prezime na ovaj način povlači po blogu

po meni je to vid nasilja

također da ne govorim o mogućnosti da stvarno toj curi pokušavaju nanijeti fizičke ozljede ako već prijetnje ubojstvom nisu prave...

nije bitno o čemu se radi, ne opravdavam ovo niti to smatram normalnim

širim riječ o ovome da ne ostane nezapaženo jer uredništvo blog.hr-a sigurno nema pojma o ovome i vjerojatno se ništa neće poduzeti ako svi samo šute

20.11.2008. u 20:39 |

ostavi trag… (3) | printaj. | x | ^

murphy je izmislio svijet

gazim svoje čizme, gaze i one mene

polako se sve više privikavam na njih
i ne boli me više kao kad sam ih tek obula prvi put

kao što rekoh, nisu one tvrdoglavije od mene...

nadam se da će uskoro biti sve kako treba

tko tu koga nosi? XD

***
čudo kako s nekim ljudima jednostavno ne nađeš nikako vremena sjest negdje ko čovjek

tako dan za danom, tjedan za tjednom prođe puno vremena da ih ne vidiš

planiram početi ispravljati tu nepravdu...

ovaj tjedan je tjedan odmaranja mojih živaca (svesrdno se nadam)

dakle spavanje i trošenje vremena uzalud...
***

stara moja prelazi na novo radno mjesto kako se sve odvija
nadam se da će joj i poći za rukom

radit će stvarno svoj posao za veće pare i na nju neće utjecati zamrzavanje plaća koje slijedi

al bez obzira na to sve skupa, financije fala bogu nikad nisu bile problem, beć mi je drago da će ona napokon prijeći u bolju sredinu i raditi posao kako spada, a ne raditi i što treba i što ne treba kao idiot dok neki ni prstom ne mrdaju

da, kad sam kod svoje stare, ne znam koji ju vrag puca u glavu da ovih dana sluša samo sevdalinke i ništa više

O M F G

da se razumijemo, radi se o osobi za koju od malih nogu znam da sluša pravu glazbu...rock, klasiku itd...

koji je njoj odjednom...

ulazim u kuću, a čujem preko kompjutera kako se bešlić drelji...danas u historyu kad sam vidjela, da mi herc nije stao...
sama sranja nad sranjima pušta

osoba koja je bila na stonesima ne znam koliko puta, jethro tullu,Bill Wyman & rhythm kingsima, zz topu itd itd...

fala bogu pa sam sigurna da se tako nešto neće dogoditi sa starim...
on je uvijek slušao što i danas sluša ne mijenjajući svoj ukus
rock i blues su njegova glazba

gle sad kad mi za mjesec dana dođe s NeYom itd...
koma...

al ajd da ona to pušta samo kad je ona kod kuće, al neee
navije ga i kad ja dođem pa se ti veseli...

diže mi tlak samo tako

nadam se da će ju što prije proći ili ću ja biti prisiljena na razne načine onemogućiti ju u slušanju tih strahota jer se ona (fala bogu) ne razumije u tehniku
***

gledam slike neki dan i vidim kolika mi je bila kosa

dobrih 10 cm duža nego sad, a sad je bar 4 sm duža nego onda kad sam se ošišala...
tko bi rekao da je moja kosa bila do kraja lopatica

sad budući da ju više neću bojati (nisam više crvena odavno) ni upola često kao prije, puštam ju stvarno koliko je god moguće

živjela kosa

ne da mi se više serendat ovdje...

SAMO DA NADODAM

MRZIIIIIIM JEBENE SVINJOKOLJE

18.11.2008. u 23:05 |

ostavi trag… (3) | printaj. | x | ^

nema neopredijeljenih...

bijah danas na misi, nakon dugo vremena

osjećala sam se nekako...čudno

istovremeno sam htjela biti ondje i otići...govorilo se o prispodobi s gospodarom i talentima

ispada na kraju da svoj talent ne smijemo skriti ako nam ga je Bog dao već ga moramo umnožiti i vratiti Bogu

znači, ako nam je Bog dao talent da širimo vjeru, moramo raditi na tome i ne smijemo biti svjesni toga i zakopati to negdje

Gospodar je rekao tom slugi koji je svoj talent zakopao da nije dobro učinio, ako već nije htio ga umnožiti, da ga je trebao vratiti

otud i naslov...

znači, mi nemamo pravo držati talente koji su nam dani preko sakramenata od Boga, već ako ih nećemo razviti
bolje da dignemo ruke od svega i ne zovemo se uopće vjernicima, a ako želimo biti vjernici nema nam druge nego raditi na njima
kao što Bog i želi od nas

ne znam što da mislim....samo mogu reći u ovom trenu da se ne nazivam vjernikom

neću biti neopredijeljena ako je to zabranjeno, ali neću biti ni tamo di se očekuje da budem...
makar dok si jednog dana ne posložim sve u glavi...

očito ja nisam osoba koja doživljava nešto u sebi, koja tu vjeru doživljava kao ispunjenje

svaka čast onima kod kojih je tako, no nismo svi isti....

***

dobila sam na zadatak iz 1 Korinćanima, 13
(hvalospjeva ljubavi)
pisati svoje ime umjesto riječi jubav

pokušala sam to tako pročitati, a ovdje ću pisati 'deranged'

kad bih sve jezike ljudske govorio
i anđeoske,
a deranged ne bih imao,
bio bih mjed što ječi
ili cimbal što zveči.
kad bih imao dar prorokovanja i znao sva otajstva
i sve spoznaje;
i kad bih imao svu vjeru da bih i gore premještao,
a deranged ne bih imao - ništa sam!
i kad bih razdao sav svoj imutak
i kad bih predao tijelo svoje da se sažeže,
a deranged ne bih imao -
ništa mi ne bi koristilo.


deranged je velikodušna,
dobrostiva je deranged,
ne zavidi,
deranged se ne hvasta,
ne nadima se;

nije nepristojna,
ne traži svoje,
nije razdražljiva,
ne pamti zlo;
ne raduje se nepravdi,
a raduje se istini
;
sve pokriva, sve vjeruje,
svemu se nada, sve podnosi.
deranged nikad ne prestaje.
prorokovanja?uminut će.
jezici?umuknut će.
spoznaje?uminut će.
jer djelomično je naše spoznanje,
i djelomično prorokovanje.
a kada dođe ono savršeno,
uminut će ovo djelomično.

kad bijah nejače,
govorah kao nejače,
mišljah kao nejače,
rasuđivah kao nejače.
a kad postah zreo čovjek,
odbacih ono nejačko.
doista, sada gledamo kroza zrcalo,
u zagonetki,
a tada - licem u lice!
sada spoznajem djelomično,
a tada ću spoznati savršeno
kao što sam i spoznat!
a sada: ostaju vjera, ufanje i deranged
- to troje -
ali najveća među njima je deranged.


ovo roza što sam označila je ono što me u biti najviše iznenadilo i dirnulo

tko god da se tu obraća u prvom licu i govori o ljubavi, nije mogao da u meni ne probudi dojam kao da govori o osobi koju voli

i uistinu, kad čuješ to od osobe koja te voli, znaš da je to to...
doista je to najljepše što osoba može osjećati za drugu osobu i tek kad to stvarno osjeća, može ovako nešto izreći

lijepog li dana kad ovo doživim jer je to ono što želim osjećati pored osobe koju volim

kad volim, volim ovako

žuto su riječi u kojima sam sebe našla na ovaj ili onaj način...
iskreno, u početku sam se bojala da neću moći sebe prepoznati u toj pjesmi, jer koliko god da znam da nisam loša osoba, opet se ne doživljavam u pravoj mjeri na taj način

moglo bi se reći da sam prekritična sama prema sebi, ali uvijek smatram da mogu biti bolja

no kad sam čitala pjesmu na ovaj način, uvidjela sam da se nalazim u stihovima
i da se uvijek trudim biti što je više moguće takva

bit će nešto i od mene

mislim da je previše vjere za mene u jednom danu, još ću doživjeti šok

steel boots su napokon moje

crvene i crne

bog mi pomog'o
trebat će se na to naviknuti i razgaziti ta čudesa

jučer vidjeh Slabinca taman prije nego je postao ubojica...(šala, šala)
meni tog čovjeka tako žao

idiotska policija diže optužnicu protiv njega i kako to ide u našoj državi taj će čovjek popušit samo tako,
prema svemu, on uopće nije kriv

i ljudi govore u Kićinu korist, ali kao..nije prilagodio brzinu uvjetima na cesti i tralala

čovjek kaže i sam da je tu prolazio tisuću puta, nit je divljao za volanom, nit je pio,
a ovaj frik bio pijan i nije bio osvijetljen, a nije bilo ni rasvjete na tom dijelu ceste

i dogodi se sranje

to ja donosim nesreću ljudima...baš sam gledala na dvije slike
sam ispala kao pravo zlo, s time da na jednoj mi se vide oči iako žmirim
i izgleda slika prestrašno...

tko zna što sam ja zapravo

sama se sebe bojim
hahahaha

doviđenja


16.11.2008. u 19:43 |

ostavi trag… (1) | printaj. | x | ^

frustracija ukratko

moram samo reći da u zadnje vrijeme mi na uši izlaze konflikti s jednom osobom

osjećam se tako sadistički kad vidim da dignem toj osobi tlak smirenim glasom i činjenicom da sam u pravu i normalno razgovaram

baš želim na što pristojniji način što više tu osobu skinuti s dnevnog reda

it feels sooo motherfucking good

ne osjećam se ništa starije u odnosu na prekjučer dok mi je bila godina dana manje

ali ovim povodom...sretan mi sa danom zakašnjenja rođendan!

bila u sarajevu...dođoh, vidjeh, uživah

ljudi su jako dobri
ali sam grad izgleda vrlo socijalno...gdje se god okreneš znakovi rata
i to bar duplo više nego kod nas

no s ljudima ondje uvijek neka komedija i imam samo najbolju opću sliku o svemu...

vrlo je jeftino
ubila sam se skoro zbog činjenice da su marte ondje oko 300 kn jeftinije nego ovdje
(ne nije bilo sniženje u pitanju),
a izbor da boli glava

baš mi je krivo jer nisam imala samo 69 maraka više da si kupim jedne drečavo crvene

jbg...nije mi suđeno očito

nigdje se ne može naći cd shop koji prodaje originalne cdove

ja bih boje škarama izrezala omot i kvalitetnije isprintala to

to me malo iznenadilo...jer bila sam baš u samom centru grada u više takvih trgovina i u svakoj ista priča

žao mi je samo što neću ići opet u Graz da si tamo nabavim albuma jer su stvarno znatno jeftiniji nego kod nas i to se isplati uzeti, osobito ako je netko zaljubljenik kao i ja

ali kao kompenzacija, kao rođendanski poklon sam od medonje dobila album...
bend za koji nisam ni znala
Hellyeah...
mogu dati pohvale bendu, baš mi je sjeo njihov rad,a posebno me razveselilo kad sam vidjela da je bubnjar Vinnie Paul

neupitno se osjeti njegov utjecaj u radu i cijeli album ima dijelom i 'miris' Pantere

medonja je kupio ovo na blef čini mi se i pogodio u sridu...
očito je to najbolja metoda pri kupnji

kupih njemu i frendu majice u Sarajevu...najviše muke mi je zadavala veličina
jer je M u stvari kao L veličine,a L je kao XL

ipak se pokazalo da imam žensko oko i da sam dobro odabrala jer mi medo kaže da mu majica stoji ko salivena...aj to mi je baš drago, da sam makar po tom tipično žensko.sad ga mogu tjerati da ju nosi xD piše fino 'there is no Hard Rock Cafe Sarajevo' :D...

sebi nađoh NAPOKON 'RAKIA Connecting People'

frendu uzeh jednog lika koji je u šorcu i kroz jednu nogavicu ispada ona stvar, kroz drugu jaja
i piše 'this is why i can't wear shorts'

budući da ga od prvog dana znam po zajebancijama na tu temu morala sam mu je jednostavno uzeti

al čini se da ju je fino izgubio istu tu večer...sumnjam da će ju naći u bircu di smo bili...

aj makar sam dobro nasmijala njega i ljude oko sebe...

više manje bi to bilo to...ne pada mi nešto xtra još na pamet
osim popapat ostatke milke

i dalje samo umor, umor i umor...

odoh nestat odavdemah

09.11.2008. u 21:55 |

ostavi trag… (3) | printaj. | x | ^

eto malo da se javim..reda radi

čini se da izgubih slušalice poštovane mi nokijetine

do sad bih ih već negdje našla da su kod mene...
muči me to što ne mogu dokučiti di sam ih zadnji puta imala...

hmmm

garant je to bio onaj dan kad sam čekala svog medonju
koliko se sjećam..prije toga sam ih još i imala

nije mi toliki problem jer mogu koristiti praktički bilo koje normalne slušalice, ali zvuk nije ni približno jednako dobar

imam jedne philipsove koje na mom mp3-u zvuče stvarno dobro, ali na mobitelu ne

očito su one baš bile prilagođene samom mobitelu, a sveukupno je zvuk bio, mogu to skromno reći, i bolji nego na i-podu

jačina zvuka mu nije bila neka jača strana, ali u većini slučajeva nije bilo potrebno pojačavite više od 50-60%
pa mi to nije ništa ni značilo....

jebla sebe blesavu i zaboravnu

nije to prvi puta da zaboravljam stvari uokolo, ali uvijek je bio netko pored mene da mi ponese to što sam ostavila

sve do sadnamcor

u zadnje vrijeme dosta toga radim u fotošopu...došlo mi, čini se

pa prijeđoh i na deviantart

čitam diabla III. po preporuci svog medonje ali svaki dan sam umorna i ne uspijem pročitati više od par stranica

već mi je to izašlo na vrh glave

inače takvu knjigu bih pročitala u roku dan-dva

ovu čitam već pol mjeseca i nisam stigla ni do pola

jednostavno ne mogu...budem umorna već u 10-11 navečer, što mi nije svojstveno...mnogi znaju do kad sam prije bila budna bez jebemti

moj prosjek odlaženja u krevet je bio 2 ujutro

sad baš želim dovršiti tu knjigu
i moram poduzeti nešto protiv svog kroničnog umora

pitam se da nisam ponovo anemična...nadam se da nisam

odoh sad utamanit još koju bajadericu i natrag u krpe
oči mi se sklapaju rolleyes

01.11.2008. u 14:11 |

ostavi trag… (5) | printaj. | x | ^

0

desing by: dark sword dancer

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

želim na ovom blogu ostati anonimna i zato molim svakoga tko me zna
da ne iznosi ništa o meni osobno pri komentiranju...

što bude trebalo, sama ću napisati!
hvala

Linkovi

Ja na Deviantartu

moji moždani proljevi ;)

rest of šit

neke od mojih najdražih pjesama

SONATA ARCTICA




DREAM THEATER







APOCALYPTICA






PANTERA







CHILDREN OF BODOM








KING DIAMOND





ANGRA




RHAPSODY


BLIND GUARDIAN





ANTHRAX