Što se to događa?!!!

Čitam svako malo na svakom drugom blogu djevojke kako pišu o tome koliko su smršavile i koliko ima ostaje do cilja itd...

halooo

nisam glupa da ne znam d aje to trend raditi, ali nikad nije ovoliko uzelo zamaha to sranje po internetu

to je čisto traženje pažnje, jer onaj koji želi smršaviti treba šutiti i to napraviti, a ne na sva zvona pisati o tome ne bi li privukao pozornosti

kao drugo, ajde da te SVE cure imaju razloga smršaviti, ali
NEMAJU

čitam neku curu koja piše kako je 168 visoka ili tako nešto i 53 kile
i mora to stepsti do 50

a jbt...to je premalo kila za nju
Trebala bi imati barem 2 kile više, al nije bitno sad to

već ta curica ima iskrivljenu sliku o sebi

što se to pobogu događa svima da misle da nisu dovoljno dobre ako ne izgledaju kao da su sišle s naslovnica

da moraju biti savršeno utegnute, ispeglane, narajcane
bez ičega suvišnog na sebi

ako nije tako, javlja se osjećaj neke nepripadnosti i doživljavaš sam sebe odbojnim


strašno...

pa di bih ja završila da me brine moja tibica (koju by the way volim)
koja nije savršeno ravna, nit će ikad biti jer otkako znam za sebe
imam malo trbuha

di bih završila da se povučem u sebe za svaku nepravilnost na sebi, a fala bogu ima ih kao i na svakoj drugoj osobi

plus da ne govorim kakvom me lošom kožom majka priroda podarila po pitanju sposobnosti obrane od raznih sranja tipa gljivice
i stalno s nečim imam problema

ali bože moj...
to nisam JA

ja sam ja..ona koja lako plane, koja se smije kao budala i kad treba i kad ne treba, koja pomaži kako god zna i može
itd...

ja volim samu sebe
i žao mi je samo da ima toliko cura koje ne vide SEBE
i koje se obaziru na okolinu koja ne gleda NJIH

to je tako plitko i alarmantno

za kraj
kopirat ću post s jednog bloga samo da vidite
koliko to strašno izgleda


Jebemu, kad se ja mislim samoaktulizirat u svojoj mršavosti?
Za 500 godina kad budem kostur pod zemljom? Tada neću imati ni grama sala!
Vrijeme me na čeka.
Preko vikenda sam ugledala najveću brojku koju nisam vidla zadnje dvije i pol godine. Prestrašno!
Krenula sam na vježbanje. Ali to nebu imalo učinka ak ne prestanem žderat.
Jućer je bio ok dan, 2 jabuke i mali slanci.
Danas sam dobro krenula. Vegetarijanski meni u menzi na ekonomskoj i to je trebalo biti to za danas. Ali onda je uslijedio binge sa voćem nakon treninga. Dobro, to je samo voće, tješim se.
A onda, vidim da moji susjedi organiziraju kestenijadu u ulici. I naravno, pa valjda sam 400 grama tih kestena unjela u sebe. A koliko samo kalorija ima 100 grama? Ja to dobro znam, ali nemogu sad ni mislit o tome. Zakaj se nemogu odreći tih užitaka?! Pa postoje puno uzvišeniji i više uzbudljivi užici u životu od hrane. Pocjenjujujem li time sebe? Smatram li da nisam dovoljno vrijedna nečeg višeg pa se spuštam na nisku razinu najobičnijeg okusa?

Jebemu, vitkost, sloboda, osjećaj lebdenja moraju biti puno lijepša stvar od bijelog šećera koji se cijedi niz nepce i masti koja nestaje za grlom i stvara mrlje koje se nikada nedaju oprat.
Jednom sam okusila obuzimajuć osjećaj pobijede kada si na vrhu i kada si jaći od slabosti (hrane).
Želim opet!!!


meni je ovo zastrašujuće
nonono

21.10.2008. u 23:38 |

ostavi trag… (7) | printaj. | x | ^

Fresh start

dakle

od mnogih postova
i stvari na blogu sad nema ništa

želim novi blog, ali ne da mi ga se raditi

sam Bog zna koliko je debilno kad trebaš izraditi adresu a sve su zauzete

btw..moja me baš dobro opisuje

otišli su i linkovi, a bilo je mnogo dobrih blogova među njima
no što je tu je...nećemo se time zamarati
***
malo nabrijana pišem ovaj post...ne znam se bolje izraziti

to je neka unutarnja ljutnja proizašla iz razočaranja


naime, opet (kao i uvijek) ima ljudi koji se samo predstavljaju prijateljima u mom životu, a zapravo me ne šljive ni 2%

nije da je to nešto novo, ali smeta te...
svaki puta vidiš kolika si naiva uopće i pomišljajući da će možda neke stvari sad biti drukčije

isto tako moram reći da me tuđa odjednom 'hladna' raspoloženja jako iznenađuju

ima ljudi koji su bili vrlo prijateljski prema meni raspoloženi
i odjednom...nula

doslovno kao da me nema

pretpostavljam što je to uzrokovalo jer znam vrijeme kad se to dogodilo, ali nije mi uopće jasno zašto se to dogodilo
jer mislim da doista to nema nikakve veze s nikim

i 100% nisam nikome ništa skrivila (ja se tako ne osjećam)

zato me to sve skupa i ljuti i čini neraspoloženom,
zbunjenom da ne govorim

doista se pokazuje da čovjek ima malo pravih prijatelja u životu

što ne valja sa mnom???pitam se.......


it makes me sad
***
nadam se da ću biti bolje raspoložena
jer sad nisam ni za što

u potpunom neraspoloženju razmišljam o idućim danima

i o mom nadolazećem rođendanu kojeg ću slaviti u Sarajevu
i to ''slaviti''...

ne znam..ne želim propustiti odlazak u sarajevo zbog samog grada
tj. te prilike koja mi se pruža,
ali zapravo mi se ne da ići

pogotovo uzevši u obzir s kim ću ići
(čast iznimkama)
***
trenutno se samo zbog jedne osobe osjećam dobro i bez greške se zna na koga mislim
(tko me zna, zna i o komu je riječ (a takvih nema tu))
najbitnije mi je da se uz svoju Sreću
osjećam odlično i tada jednostavno u mojoj glavi nema mjesta za moje trenutne probleme i neraspoloženja

moja Sreća ponekad djeluje tako na mene da jednostavno u trenutcima kao da nisam dio vlastite stvarnosti, već kao da sam u nekoj utopiji
gdje je sve savršeno i teče ko po loju,
gdje se osjećam prekrasno....

prvi puta imam takav osjećaj uz neku osobu

i mogu reći da sam nemalo iznenađena i to vrlo ugodno,
čak štoviše...postajem ovisna o savršenstvu koje mi ta osoba daje

obožavam svoju Sreću i želim da se osjeća uz mene kako se ja osjećam uz nju...
želim učiniti sve da se moja Sreća osjeća posebnom jer zaslužuje i 1000 puta više od toga
i želim da moja Sreća zna koliko mi znači

yes


dosvidanja...vjerujem da će mi se ponovo dati pisati (ko da koga boli đon za to uopće)

17.10.2008. u 20:16 |

ostavi trag… (4) | printaj. | x | ^

Sljedeći mjesec >>

0

desing by: dark sword dancer

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

želim na ovom blogu ostati anonimna i zato molim svakoga tko me zna
da ne iznosi ništa o meni osobno pri komentiranju...

što bude trebalo, sama ću napisati!
hvala

Linkovi

Ja na Deviantartu

moji moždani proljevi ;)

rest of šit

neke od mojih najdražih pjesama

SONATA ARCTICA




DREAM THEATER







APOCALYPTICA






PANTERA







CHILDREN OF BODOM








KING DIAMOND





ANGRA




RHAPSODY


BLIND GUARDIAN





ANTHRAX