petak, 09.01.2009.

Okay,new page,allright...But I'm not schure that will change anything!

Ovo je grozno...

Ah,nova godina ko da to mijenja ista.Ah da,vele da mijenja,da ti se dogadaju lijepe stvari,nalazis nove ljude,zaljubis se-hje,wright!Slavis rodenja svojih bliznjih,i onih koji su daleko-i upravo ta rodenja slavis sam...Oni neznaju za tebe,a ti im se divis i opet se digne jos jedna brojka...A zelis da ostane kao u snovima...
U zadnje vrijeme kad sam sanjala imala sam cudne snove...Prije 3 dana bio je jedan koji je u pocetku bio lijep a onda se u jednom trenu na drvecima pojavile zmije...(u Bibliji-znate ono kad je eva uzela jabuku od zmije il tak nest...)
To su grijesi,a bilo ih je mnogo...Znam,svjedna sam da puno grijesim...Odabrala sam takav put i znam da mi se nece oprostiti,ali osjecam se tako i idem takvim putem...
A sto se tice "soul mates" nema je...Nit se necu previse nadati da ce skoro doci,ali nadat cu se...
Znam da je nova godina i da trebam krenuti novim pocetkom i novim pogledima.Jednostavno sam jos uvijek na onoj strani i cekam da prijedem cestu,al je guzva i nemogu se probiti...Morat cu cekat,jer mi to ocito i preostaje...Neznam...Razmisljam da se cak ostavim maske da se vise ne pretvaram da sam mrgud i da imam power...Jer kukavice ko ja...Hm...Sjede u kutu i plače...Eto to sam ja...Xena mi je idol jer osoba poput nje vrijedi biti...Zasad se evil Xena i to mi pase,na tom sam podiju...Ne zelim se mijenjati...A oni koji se prave da me postuju zbog toga-hhh..vratit cu svima duplo...A oni koji to pisu u komentarima i nemre mi to rec u facu neg se predstavljaju kao neke druge osobe koje ja znam ....Kopas samu sebe jer znam da si ti...I dr put mi ne trubi o pickarijama a sama to radis...Budalo!!!

Image Hosted by ImageShack.us

19:46 | komentiraj (10) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.