utorak, 12.08.2008.

I know I'm different

Mnogi ljudi počnu me uspoređivat s drugima i to me smeta.....Jako...Živcira me,a onda im ja potajno vračam.Nisu ni svjesni što je s moje strane super...
Poželjet će da se nikad nisu rodili,da nikad nisu ugledali svjetlo...Učinit ću sve da ga uništim i sve pretvorim u mrak...Onda nitko nece vidjet mene,a ja cu sve vidjet....Hodat cu poput duha,letjet cu poput pera,gledat cu poput sokola,hvatat cu pomocu kanđa,a vi cete vriskat do zadnjega...A onda ces gledat tu bol,a ja cu sapnuti:"Now you see how I feel..."I neces vise postojat...Sve do jednoga.Skupit cu vojsku da mi cuvaju leda i nitko nam nista nece moci....Samo neka visa sila....



Koja ne postoji.hahahahaha

Image and video hosting by TinyPic

14:09 | komentiraj (45) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.