ponedjeljak, 04.08.2008.

The night...When you close your eyes and start to cry...

Image and video hosting by TinyPic
Sjedim kraj upaljene vatre i grijem se...Iza mene je velika pandorina kutija,puna zla.Buljim u vatru i razmisljam da li da je otvorim il da je pustim duboko u more da tone....Da je bacim???A zasto je ne bi otvorila,pa da se i ja igram sa zlom...Uvijek je ona igrala protiv mene...Vatra je pucketala i pucketala,hranila se sa drvima,i sve vise rasla....Razmisljam,ponovo,o onim plavim okicama,i onom čudesnomm osmijehu,al se pitam dal smijem uopce???Opet se vracam svemu sto se desilo....o svemu i vatra me grije,pa osjecam kao da me netko grije...Da je bar......on s plavim okicama....U tom trenu,nisam mogla,pa eto ispustila sam suzu pa jos jednu i eto ti na...al nakon ponovnog razmisljanja bilo je bolje....

14:29 | komentiraj (16) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.