nedjelja, 17.02.2008.

I think I'm ready!

- Zao mi je,moram otici dalje...Ne mozes me vise drzati jer idem...Vise nece biti isto,idem letiti popot ptice bojeci se visine na drugi kraj....Gdje cu biti kraj nje,al ipak cu vas ostaviti...
-Znam da ces me gledati onako kako bas nebi voljela,al neces me zaustaviti,naglo cu ti otpustiti ruku jer idem...

Opet kad otidem,odlazim u suzama jer znam da ti je tesko jer jednostavno...Ipak ste me stvorili da volim sto volim al ipak ne razumijete,jednosatvno nedate i gledate me drugacije,al ona je dio mene i ne mozete to unistiti jer taj je dio zakljucan.Volim je kao vas,znam da nije posteno jer ona tako ne osjeca,al ako to doista zelim ostvariti mozda i bude.Sad sam na liniji,samo je moram prijeci i eto me u zagrljaju njenih ruka,al tek sam na liniji....Sretna sam jer sam barem na tome.Znam da postoji uvijek skare koje to zele odrezati,al ako treba poletit cu...Necu samo tako pasti.A svejedno mi je tesko jer sam za nju samo mala osoba koja...koja ona nikad nece napustiti....
-"I have the greatest fans in the world and I never want to let them down. "-to je rekla na svom blogu...Vjerujem....
bit ce,zar ne?

21:50 | komentiraj (46) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.