petak, 26.10.2007.

A stranger...

Ja sam potpuni stranac u velikom kutu...
Kada obasja sunce,nesrece tovare mi leđa..Kad macke boja straha predu preko ceste,strah i umor zatvore mi um.I to je jedina pomisao na koju mislim....Pravim se da zivim i da sam sretna i optimsticna sam.
Kad zavlada tmurna noc,moji jedini osloncu su krevet,slike i mnostvo suza.Pod pokrivacem gledam Tebe i divim ti se,divim se tvojem srcu i dobrodi...Dvim se jednom nasem susretu.Boli me kad gledam prema svijetlostu pa dolaze suze koje kap po kap stvaraju trn u mojem srcu koji bode ga vjecno kao plamen kad ljubav traje....
No,pomislim da odlutam u sretni svijet da jasem sto dalje i da sve te rane ostavim iza sebe...

>
Image Hosted by ImageShack.us

22:47 | komentiraj (95) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.