četvrtak, 23.08.2007.

Ljepote krajolika mojih snova

Image Hosted by ImageShack.us
U mojim snovima.....
Prekrasne mirisne trave bude te u ranim zorama.....Planine koje vire iz najviseg neba blistaju kao tek novonastalo zrcalo.....Prekrasne Auclandske trave na kojima konji veselo trckaraju u slobodi....Brda znak slobode.........a tek jezera......Plave mokre lece zabodene zauvijek na tlo....Voda,tako pitko hladna.....Svaka je riba ponosna na sebe......Cak i one koje imaju najslabiji mozak pamte to bogatsvo,tu prirodu,tu ljepotu.....Zrak koji ti cisti dusu......Cak ni najveca industrija ne moze unistiti tu ljepotu........Stari australski narodi u Novom Zelandu andela su koja stite tu zemlju tu ljepotu....Glazba koja obuhvaca taj narod cuje se daleko daleko do tud gdje sam ja i na neki nacin me zove da mu se pridruzim,al ja jednostavno nemogu,al ko kaze da uskoro necu?Pobjeci cu i od najveceg zadovoljstva tu kako bi vidjela tu prirodu......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

16:57 | komentiraj (46) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.