srijeda, 20.06.2007.

Sjena prljavog srca

-Sjedim na jednoj stijeni,na kamenu,a ispred mog pokleda more...Gledam zalazak sunca...Dio neba postaje narandaste boje koje se topi i nestaje iza proslosti...Tih i lagan vjetar puse i hladi mi kosu koja se rasprsuje...Naslonim glavu na koljena gledajuci u tu topljivu tvar..Plave oci postanu suzne i mrste se dok tvar nestaje...Polako nestaje i dok se ne smraci....Valovi se odbijaju o stijenu koja mi polije noge....Namrstim se i pomaknem se iza...Namrsteno,ogorceno gledam prema mjestu gdje je bila tvar,a sad je nema...Pogledam u more i vidim,videim....Sjenu...Priblizim se i ugledam se....Kosa zapetljana jedna u drugu...Oci pune ljutnje....Valovi unistavaju sjenu koja se ponovo i ponovo stvori kad valovi nestanu u stijenu...Daleko sjedeci od svijeta kojeg mrzim i od svijeta koji mrzi mene....Uzivam u mrznji i svemu losemu sto radim....Podlo se nasmijesmijem i legnem na ravnu stijenu...Nebo crno,s zutim zvijezdicama koje ga krase....Odmaknem pogled od tih zutih stvarcica koje nista ne znace,samo stoje i ukrasuju to prokleto nebo....Vratim pogled na prazno nebo koje nema zvijezde...oblik osobe koja zivi u meni koja mi se smije i daje mi dusak nade da nastavim....Nasmijesim joj se al vracajuci ponovno sjecanja spustim pogled.....Gleda, u topli pod...Izvadim noz i napravim krvavi trak na dlanu koji polako curi i stvara sliku na podu....prstom tu sliku razmazem i oblikujem u :"Only dead..."Na to se nasmijesim,kad ne mogu vise i srce mi ispari i suza padne i moci taj natpis....Vjetar,koji puse donosi,miris kojeg se prisjecam...Zaklopim oci i nastavim duboko disati...Otvorim oci i mislim:"Just ilusion,like always"no,uto ugledam neku sjenu koja iz jednog čoska mijenja smjer na drgi a kosa kasno leti iza te sjene...Sjena sjedne kraj mene i stvara se oblik koji znam....Ravno pocesljana kosa,usta crvena...da,to je ona....pogledam je i nasmjesim joj se,spustim glavu i ispustim tugu...primi me za bradu i nasmijesi mi se i kaze:"hey...everything will be fine..just belive in me and i will be hier....i will you protect you from evil,don't make a bad things like i....."Pogleda u crno nebo na mjestu gdje je vila stvar.....pogledam je i pogledam prema toj tvari....zajedno naslonimo glave jedna u drugu i gledamo dugo dugo dok jednom ne nestane....Pogldam na mjestu gdje je bila i ne vidim nista,suze padaju jace......srce ne stane tonuti....krenem dalje za novom tugom.....

17:53 | komentiraj (10) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.