nedjelja, 29.04.2007.

SAMA

Utapam tugu u casi vina
i kisa sipa s nebeskih visina
padaju suze na hartiju bijelu,
a u daljini vidim tvoju sjenu.

Crno vino, a smedje oci
bojim se nocas u krevet poci.
Nece mi pomoci ni crno vino
kad krv nabuja i uzavre bilo.

Zasto me kaznjavas tako tesko
kad znas da mi je nocas kraj tebe mjesto.
Zar ti nije zao usana mojih
sto nisu naslonjene do tvojih?

Ja pozeljela sam da padnem u zagrljaj tvoj
da ti dotaknem usne,o jedini moj,
da grlim te grlim do kasno u noc
znaj da od tebe ne zelim poc.

I pada kisa iz oblaka teskih
i andjeli postaju dio gresnih
i srce moje bolno se slama
i casa na stolu ostade sama..


ZASTO?

Zasto sam te voljela ludo?
Zasto toliko strasno?
Zar je ljubav uvjek cudo,
zar kad-kad nije i krasno?

Zasto sam umirala pod tvojim dodirima?
Zasto sam dala sve za tvoje poljubce?
Zar se uvjek gubim pod tudjim pogledima,
zar je ljubav satkana iz bolne kapljice?

Zasto uvjek patim ja?
Zasto nekad to ne budes ti?
Zar meni sreca nece da sja,
zar moram zbog tebe uvenuti?

Zasto na kraju kazes zbogom?
Zasto mi okrenes ledja lako?
Zar ne znas da umirem za tobom,
zar ne znas da to ne umije svako?


PLANINE SRCA TVOGA

Planine srca tvoga
teške su i skliske
planine srca tvoga
tako su neosvojive

želim biti alpinist
i popesti se do samoga vrha
tih planina srca tvoga
u oči tvoje poput mora
da zaronim zauvijek

ali ti ne daješ
sunce ispred oblaka
da svojom svjetlošću
dopusti meni
da do vrha dođem

zrak oko njih
sve je rjeđi
dok se penjem
umirem od žeđi
za ljubavi tvojom
koja kao da ni
ne postoji

umirem sa tugom
u suznim očima

evo mene...danas je bio super dan..jučer sam bila u gradu s totom i izabelom...bila je ludnica.ujutro su osle kuci oko 11...a ja sam oko 4 osla na jahanje...u 3 sata ujutro dok smo mi bile u gradu na svjet je dosao novi zivot malo zdrjebe..kak je sjatko....al mozda nece prezivit jer nezna sisati...bas mi ga je zao...vojim ga...zove se roka muško je..jahala sam sama ok danas je bila poslusna...jedna zenska dolsa na jahanje pravi se da zna sve a nea pojma..kak su je ovi ljudi sprdali...koje us prostote govorili,....perveznjaci..ja začepila usi nisma ih mogla slusati....de zeka ja se smijala ko budala..hihi...sutra idem u grad kupiti starke...pa se spremam za 1 maj idem na petnju sa svojom ruljom...prespavat cu tamo i onda u skolu...vise ni sama neznma dal isam sretna ili tuzna...malo sam happy malo sam sad...sutra poslje grada letim vidjeti sta je bil os roka...pusaaaa.svimaaaa...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

22:27 - Komentari (26) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.