studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



MrZe/VoLe

dIzajN bY: zWjezDica

OpIs MajTiNoG bLoGiChA

nIsThA pOsEbNo...
mOj 11 bLoGiCh...
nAdAm Se I zAdNJi...
=)

A sTaCeTe Sa MnOm =P
JaKo VoLiM bLoG!!
EtO...
KiScH!!!
*Majta*


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

xMaJtInI LiNkIcHix



Iva
Juraj
Moja sestra Ivana
Petra
Lucija
Lora

Paula
Matea 1
Neume...neznam kak se zoveš
Josipa :D
Lora i Bell (volimm te)
Alma(ona mene ne voli :()
Basara
Viky
Sarah..posjetite ju!
Porin



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

O mAjTi

HyE! OvO jE bLoG oD jEdNe CuRe KoJa Se ZoVe MaRtA!
DoLaZi iZ SlAvOnSkOg BrOdA! ImA 12 gOdInA! Ne ZnA ToČnO kAd Je pRvI pUt UgLeDaLa SvIjEt, AlI zNa dA Se RoDiLa 7.2.1995!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


MaJtA jE zApJaVo:

jAkO oSjEćAjNa
ŠaŠaVa
TvRdOgLaVa
KaTkAd ČuDnA
JaKo BrZo PrIčA...
VeJiKa sVaĐaLiCa...
StAlNo Se LJuTi...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


MaJtA VoJi:

dEčKe
RoLaNJe S pRiJaTeLJiMa
oBiTeLJ
InTeRnEt
MsN
sPaVaTi
mOrE
LuNaPaRk
njEnOg PsIćA aLLeXa
sNiJeG
dRuŽeNJe
zAbAvU
pLeSaNJe
gLaZbU
KaDa jE ZaLJuBLJeNa
SpOnGe BoB-a
jAgOdIcU BoBiCu
SmS-oVe
bLoGoVe
kOmAnjE
KoMp
FoToGrAfIrAtI
BoJe
kLiZaNJe...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



MaJtA nE vOjI:

šKoLu
nAsTaVnIkE
uČeNJe
KaD jOj mSn ZaŠtEkA
njEzIn IzGrEbAnI mObItEl
KaD sE mAjTi iDe VaN a njEzInI pRiJaTeJi MoRaJu UčItI!!
pRaNJe KoSe
KaD jE mAjTa ReDaR
kAd mAjTa MoRa CrTaTi
zAdAčE
sLaGaTi RoBu
TrČaTi...
BiTi ReDaR
PoVrĆe...SaMo nEkO...
aNoNiMcE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pjesmice i sjikice

Mladost traje časak,
ljepota je cvijet,
al' ljubav je dragulj
što osvaja svijet!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovaj naš život ima
lažan sjaj, taman kad
pomisliš da ljubav je
prava, a ono kraj!
Zato ljubi i nemisli
na krizu, jer jedino
život nema reprizu!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jedna pusa za oći
koje me gledaju,
jedna za usne koje
me ljube, jedna za
tebe koji nisi kraj mene!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Daljine razdvaju ljude,
zbog njih se tuguje i plaće,
ali onom tko doista voli,
daljine ništa ne znače!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kad bih imala zlatan nož
da rasjećem srce svoje
svakom bi kapi krvi napisala
ime tvoje!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Otvori prozor,....pazi,...
još malo,...sad će,....
evo je,......DOLETJELA
JE SAMO ZA TEBE NAJVEĆA
PUSA NA SVIJETU!!!

Photobucket

Ja te svake sekunde, minute
sata, dana, sumraka, noći
zore, jutra, tjedna, mjeseca,
praznika...uh, godine,
desetljeća, stoljeća, ma
bez prestanka volim....
ZAJEBAVATI!!! hehehehe

Photobucket

Znaj i ne zaboravi: suza je
najvjerniji pratilac čovjeku,
jer kad te svi zaborave, ona
se pojavi......

Photobucket

Spustila sam suzu u ocean,
kad ju pronađeš, prestati
ću te voljeti!

Photobucket

Zaustavi suzu, odbaci
tugu, naći ćeš negdje
za oblakom dugu.
Ljepota prijateljstva nek ti
dušu grije, operosti životu
što savršen nije!

Photobucket

© *NiTkO nE zAsLuŽuJe TvOjE sUzE, a OnAj Ko Ih ZaSlUžUjE, nIkAdA tE nEćE rAsPlAkAtI!!





*NiTkO nE zAsLuŽuJe TvOjE sUzE, a OnAj Ko Ih ZaSlUžUjE, nIkAdA tE nEćE rAsPlAkAtI!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

HeJ!
EvO mEnE oPeT s NoViM bLoGhoM...NaDaM sE dA vAm Se OnAj PrOšLi SvIdhIo!
Ja SaD nEćU iMaThi nEšTo PoSeBnO zA pRvI pOsTh, zAthO jEr NiJe NiSthA nOvO dA jA iMaM nOvI bLoGh!
A sAdA mOj pOsTiCh:

************************************************
Joj ljudi, mnogo mi se stvari u zadnje vrijeme događalo! U petak je bio rođendan, i u subotu isto, dobila sam puno novih ocjena, razbolila se,bilo je svađa, plakanja, vrijeđanja, novih simpatija, ljubavi, blogoava =P, pjesama, želja...
Jako mi je puno ideja sinulo za novi post, ali ja to nisam mogla jer sam bila dobila štafetu, a to mi se sve događalo u međuvremenu! No dobro, da ja krenem:

***********************************************
1.* (rođendani, suze, svađe, vrijeđanje, bolest)U petak je Danchy slavila rođendan...bilo je ludoo, ali tek na kraju i na njemu smo se Kety i ja posvađale =(
Ali naravno pomirile smo se. No na rođendanu sam se ja razbolila, bilo mi je muka, i imala sam temperaturu! I onda sam se u subotu probudila i povraćala, nisam se mogla dići i sve je bilo gozno! I onda mi mama nije dala da idem na rođendan u subotu! Ali (ja uvijek imam ali kao i Niniva* =P) ja sam ju nagovorila i išla sam na Lucijin rođendan =) Bilo je dobro, samo što sam se opet ja svađala, nisam se svađala nego sam rekla jednoj curi sve u lice i onda je počela svađa, pa je bilo suza (JA NE ŽELIM IMENOVATI TU CURU TJ. 2 CURE I JEDAN DEČKO) no, dobro...i sad ja njoj sve rekla u lice što mislim i mi se posvađale, ali taj dečko i ja se ponašamo kao da se nisamo ni posvađali, ali ove dvije cure nisam ni vidjela, pa neznam kak se ponašamo! No idemo dalje! I opet meni bilo muka na rođendanu, stalno hladno itd., itd... Na ta dva rođendana je bilo i puno ljubavi i novih simpatija, ali možda i uskoro veza =P (ja mislim da je sve to bezazleno jer smo tek 7. razred, al' ok svako ima svoje mišljenje!)

***********************************************
2.* (nove ocjene)(UUUUUUU!!! Dobila sam hrpu novih ocjena!
Sad ću vam napisati....Jakooooo sam loša:
Joj ma mrsko mi je! Ne ću! Ne da mi se!!! Ajd idemo dalje!
***********************************************
3.* (pjesme)Imam par novih i super pjesama...nabrojiti ću 2 al ' sljedeći put
jer fakat moram ić
kisachhh


*Majta*


19.11.2007. u 15:59

| KomEntaRi (136) | pRinT | PeRmaLink |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.