KoMeNtArI dA/nE

By: LuCiJa

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nedamise pisat boxeve. jer mi dosade. i jadni su. i tako to.
neda mise.
eto.

samo nesh malo o meni...i sl.

ime - Mara
god - 12
from - Opatia
school - oš r k jeretov

_________________

ostalo vas se ne tiČe.

zbog stalnog kontroliranja owog bloga...
bolje da izbrisem provale i sl.

× poruka za one koji su ovdje doshli samo zbog trachewa o meni...

IF YOU HAD A LIFE,
YOU'D STOP TALKING ABOUT

MINE! ×








×××× lAjK 36. pOst. kOi pAmEtAn nAslOw.××××

nedamise pisat.
Anja moa kod mene.
jejej.
IMA BLOG.

KLIK


aww kako kul ;D
i opet...neda mi se pisat. neam inspiracie.
nzm dal chu prezivjet do praznika.
tolko ispitivanja i testova i svih tih sranja.
x((.
prekinula s Feliksom.

yapp. ae ljudi. idem... KiZz Ya.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


15.11.2007. u 11:46 ♥

| Komentari (28) | Da/Ne?| Print|






× What's really cool today? ×

Znaci, ewo wam par sawjeta kako bit "kul" u nasoj skoli. believe me, ako poslusate swe sawjete, NITKO wam neche bit rawan. okay, mozda ipak oche, ekipica iz 8a.
Al bit chete kul. a za to fkt vrijedi SVE napraviti jelda??

×1.× Pravite se da ste sve doli samih sebe. Tako chete moch chesto mijenjat svoje JA po trendovima. i UVIJEK cete se uklopit SVUGDJE.
×2.× Slusajte najkomercijalniju muziq i najveche smeche od muzike.
×3.× Nek' wam najwazhnija stvar bude oblachenje jedne 12-godisnjakinje, njeno ponashanje, njen blog i sl.
×4.× Uzmite radnu biljezhnicu neke sestashice iz uchionice iz zemljopisa i napishite u nju hrpu swoih glooposti.
×5.× Dodite njoj na odmoru i pochnite joj prichat kako ona NEMA PRAVA pisat o njima na swom blogu, kako se ne smije tako"bahatit" i sl.
×6.× Dolazite frendicama te iste 12-godishnjakinje i goworite im kako se one NEMAJU PRAVA bahatit njima.

A za was, really "uncool" kidz koi mislite zadrzhati swoe wlastito ja, imati svoe mishljenje i za was koi niste povodljivi...jedan sawjet.
napravite SWE suprotno kako ta "kul" kidz kazhu, samo ljepo prichaite shta god ochete o njima po blogovima i sl. jer che wam onda nastavit dolazit i goworit svoe gluposti, i na kraju krajeva, SRAMOTIT same sebe jer im je IPAK najwazhnije mishljenje jedne "curice od 3 godine".
Pa eo girlz sad malo prichitajte owo, ako wam onda ne bude jasno kako ste jadne, onda stvarno neznam shta che wam ukazat na to.

by...Mara..


13.11.2007. u 16:03 ♥

| Komentari (41) | Da/Ne?| Print|






× umm. bAcK tO bLacK. x). ×

jOj...pOst pRijAsNji jE biO nEShto pRestrAshnO.
nEZnAm shtA swE NiSam nAdrobiLa u njEmu. x)).
aL tOe biO iSpAd nEispAwAnOsti / dOsAdE / biEsA..........
jOsh pUnO tOgA. ndA...


_____________________________________________________
<3 <3 <3
_____________________________________________________
prWo dA nApiShEm zA ljubAw, swE jE okAy... nEchU pRekiNut s NiKim ni NiSh...
sAmO ... tO jE biO nEki chuDan iSpAd... misLim niE dA sAM prEzAdOwOLjnA..
sAd..aL...okAy...nEbi biLo Ok oD mEnE dA nApishEm nEsh tOtALnO BzwZ...
mA drObim gLuPoSti...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
______________________________________________________
ewo nekih preljepih pjesama... (:

boomp3.com
boomp3.com
boomp3.com
_____________________________________________________________

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

EhmM...nEkidAn u SkOLi smO pOsLaLe swE Mi cuRe sAri pOruKu dA WishE nEzELimO imAt niShtA s nJom, dA sE sAmA uvALiLa u sRanjA pa nEK' se i iZwLachi sAMa i sL...
jEr iStina...uwjEk swih uVuchE u srAnjA i onDa se kAzhE dA smO mi kRiwi.
i Swih trAchA stALno...pA misLim oNoo...
zoWe mEne, trAchA AnjU, AniTu, mAgy i cArmEn.
ZovE CarmEn, trAchA mENE, NiTu, mAgY i AnjU.
zoVe NiTu i trAchA mENE, CarmEn, maGy i AnjU.
zOwE mAgY trAchA mENe, AnJu, cArmEN i NiTu...
???
E pA sAd je biLo doStA...jEr smO ju pRokuzhiLe... i sAd sE mozhE pOkOpAt.
hAhah...

____________________________________________________________
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
____________________________________________________________
ShtAfEtA x))
jEj...jA wOLim shtAfEte. ;D yapp.
A oWu mi jE prEdALa LANA. =D
.......................................................................................................................
Koliko je sati???
13.29

Nabroji svoje tri naj pjesme
×÷× BLuR - BeetLebum cry
×÷× GoriLLaz - KiDs With GuNs
×÷× YazOo - OnLy You eek

Najgora reklama???
SWE.

Nabroji 3 naj frenda
AnjA mi je NAJ NAJ a onda idu svi ostali iz boxa.

Sta mislis o Avril???
swe najgore.

Jesi li ikad zamrzila roditelje???
maLo dA. aL maLo.

Dali ih cesto znas zamrziti???
samo onda kad skuze da sam pre-razmazena. onda mi sve oduzmu. xD

Nabroji tri naj boje
BijeLa, Crvena i Crna. [looool zatamnite]

Horor ili komedija???
kad sam u drustvu horor a kad sam sama komedija.


Blog ili MSN???

mSn. yes


Zemljopis ili povijest???

Povijest.

Sport ili TV???
TV.

Komp ili playstation???
KoMp.


Decko ili frendice???

Ovisi... ma frendice u biti. x))

Zimowanje ili ljetowanje???
Ljetowanje.

Uskrs ili Božić???
Božić... [više poklona naughty ]

predajem:
Kati i Maji
AnNchY
Sarii


____________________________________________________________
eOo tOe tO.
iDem sAd jA...
PoOsE LjuDi.
pA.pA.
____________________________________________________________
LovE, mArA - bAcK tO bLaCk


10.11.2007. u 11:28 ♥

| Komentari (11) | Da/Ne?| Print|






× Life sux. Get over it. ×

×
promjena.
back to black x)
cuz my world can't be perfect 4ever.
_______________________________
1. starom je postalo jasno da sam razmazeno egoisticno deriste, mali snob kojem nikad nije dosta... i zato mi je uzeo mobitel koji imam [sam imala** jos se privikavam na smece od mobitela koje sad iam], i dao mi glupu nokiu. ako ste pametni nikad necete kupit nokiu6103.
[to sam mu isto rekla dae taj mobitel sranje i on je reko da je to dokaz da sam snob jer ima kameru, blutut, infracrveno, i neznam sta jos a da jos nisam zadovoljna]

2. stara mi odlucila ukinut dzeparac jer joj je postalo jasno da sam razmazeno egoisticno deriste, mali snob kojem nikad nije dosta... i sad sav novac koji mi je prije davala ide na banku i ja to nemogu dignut bez njenog potpisa koji, btw necu dobit. i sad sam svorc. nemogu u billu, nemogu kupit nista [a starci mi isto nece po svemu sudeci] i tralalala.

3. moji prekrasan decko... hmm...je prekrasan.
ali. mene ciela skola podjebava, STALNo, i ja sam mu predlozila da kazemo da smo prekinuli a da budemo skupa. guess what. on to ne zeli.
oh GREAT. just GREAT.
i sad.,.. sta sad? ne zelim se svadjat.
ma nzm...

4. poslali smo Sarah poruku da ju mrzimo, da nam ide na zhiwce, da nam je dosta toga shta svih iskoristava. Guess what?
ona mene nazove kaze "naci cemo se svi, ja cu se ispricat i rijesen problem"
omg. a ja ko neka budala sutim.

5. Zelim se nafixat.
hahahh. zelim si dat zlatni šut. [predoziranje]
ali ma da... u utorak je cjepljenje ja padnem u nasvjest na samu pomisao i sad bi si JA kao dala zlatni šut.
ma da... hahahah.
smješno. nadasve.
______________________________________________________________
ovo back to black samo znaci da cu pocet radit opet sranja jer mi je dosadilo bit mala dobra curica koja ima same 5-ice.
of korz.
idem ja... javim vam kad dobim ukor/opomenu/me izbace iz skole.
don't worry.
idem... mah-mah ljudi. ciao.


09.11.2007. u 17:00 ♥

| Komentari (6) | Da/Ne?| Print|






×× Looking from a window above it's like a story of love, Can u hear me,Came back only yesterday I'm moving further away, Want u near me...All I needed was the love you gave, All I needed for another day,And all I ever knew ; Only you :))

________________________________________________________________
oWai pOst pOswEchujEm istO jEdnOi pReDiwnOi oSObi kOa mi iStO jAkO pUnO zNacHi ; Sari. smijeh
OnA jE pResuPer cUrA. uWiEk tiE pOdrShkA i njOj mOgu biT zAhwALnA dO krAjA zhIwOtA zbOg jEdNe stwAri kOu sAd nEbi bAsh spOminjALa. AnYwAy, miSLim dA OnA znA nA shtA misLim. (:
SarA jE prEsuPer oSobA, iskRenA jE i uWiEk cE pOmOc.
chEstO tE zEzA XD ;D aL jE suPer.

nA mSnU FuLL dUgO pRichAmO, dALe smO Si bRojEwE KuchNih tELefOnA i mObitELa i sAd sE chEstO zOwemO hih.
i pRichAmO. i gLedAm ju nA kAMeRi zA mSn njENOi. i tAkO swAstA.
mA onA jE prEdiwNa oSObA. stvArnO... <3... pResuPer jE. ;D
jOsh niSmO wiDieLe nikAkWu mOguChnOst dA sE uzhiWo uPoznAMo aL imA wRemEnA... (:
jEdnOm chemO sE upOznAt. =))
________________________________________________________________
Image Hosted by ImageShack.us

ewO oWo wAm jE mOjA sArA ^^ =D
_________________________________________________________________
stwArnO jE suPer...pOmOgla miE u pUnO stwAri, rEkLa sAwjEt... mA swAstA.
bAs jE prEkuL curA.
znAm ju wEch dOstA... oD 6. mjEsEcA jA misLim [...niSam siGurnA...]
aL bAsh smO Si supeeEr. =D
SarA, AnNchY, JeLenA wOLim wAs pUnO i pUnO mi znAchitE... i nE zhELim dA nikAd izGubimO kOntAkt... mA neChEmO wALdA. x))
nEchEmO. (:
________________________________________________________________

hmmmdA... A sAd mALo o dAnAshnjEm dAnu i tAkO. okE jE dANAs biLo u skOli i tO. u skOLi jE biLo dOsAdnO... aL kAsnijE je biLo dOro.
imALi smO skupLjAnjE pApirA -- nAsh LoOsErsKi rAzz skUpiO 1.435 kg.
misLim tOLko jE AnA dOnjELa, OstALi niSmO dOnjELi ni pApiricA. XD
hAhAh. nEa vEzE. nA krAju kAd sU sE sWi pApiri pOmijEsALi [od swAkOg rAzzA] mi SmO sE bAcALi u tO i gAdjALi sE nOwinAmA [jA sAm btw dObiLa cieLi pAkeT u gLawU. XD]...OndA smO nAsLi cieLu kUtiU nEkIh rOLa pApirA pA smO swE tO rAzmOtALi i cieLo igrAlishtE jE biLo bijeLoOo. kAKo jE kuL biLo. OndA sMo swi ZbrisALi dA nAs rAvNatELj nEbi uhwAtiO jEr... khm... nEam slikU aL poShtO jE tAmO biLo 5 kG tih rOLa wALdA...i swE smO rAzmOtAli i "zabijelili" cijeLo igrAlishtE s tim... pA ondA...nEbi biLo dOrO dA su nAs uhwAtiLi.
OndA jE deLi d gEniALac trAzhIo 24 sAtA u swim tim nOwinAma [akO sE pitatE zAshtO, pA kupitE jEdnOm 24 sAtA i okRenitE zAdnJu strAnicU XD ] poShtO iPAk niE biLo pLayboyA, uzEo jE 24 sATA i pOsLagAo swE tE zAdnjE str nA uLaz oD shKkoLe...hAahhAh a WidiSh OnO pRof. ibrO pRodjE i pitA "ko je poslagao sve ove gole zenske ovdje? jesi to ti Deli?" A on "dA jA sAm" a mi crkAwAmOoO. OndA smO htieLe zAkoPat deLiA u swE tE nOwinE aL niE htiO jEr jE tAd sAw tAi pApir kAmiOn nEki pOkuPljaO pA dA i njEgA nE pOkuPi XDXDXD.
OndA su oWi dEchkOsi iz nAshEg rAzzA igRaLi nOgOmEt, jA sAm zAebAwALa FrEnkYa i Anju. FrEnkY miE uzEo obAdwiE TeNisicE i sA bAjSom ih oDniO skRoz nEgdjE kOd biLLe. hAhA. i jA sAM, lAjk, bOsA trEbALa pO tO. keep dreaming. ondA sAm jA uzELa mArkOwE skEjtEricE bRoi 45 [valda]
i kO pAtkA trChaLa zA frEnkYem...hAhA...nA krAiU mi Ih vRatiO...
_____________________________________________________________
A nEkidAn nA haLLowEen pArtYu...AjmE biLo jE prEdoRo.
zwAle smO oDrEdenE oSobE [jAkO puNo njih] i gOwOriLe im nEkE stwAri... uzAsnO...jA bi pOceLa wriStAt dA mi nEkO nEs tAkO nAprAwi xD.
nEcEmO ni tU uLazit u dEtALje Al inSpirAciA nAm dOsLa oD jEdnOg uzAsnO prEuzAsnOg horOrA. hAhAh.
AnYwAy, nAkOn 5 miN FiLmA wiDis mEnE i AnJu u jEdnOi FotELji kAkO smO zAgrLjEnE i WriStimO LoOoL.
_____________________________________________________________
hAhAh... okEi LjuDi. tOe tO...
wOLim wAs LjuDi. pOzdrAwLjAm 6.b, EkiPu sA hALLowEen pArtYa, skEitErE kOe znAm, AnnChiCu, SarChiCu i JeLenu. pA.pA.


07.11.2007. u 16:33 ♥

| Komentari (19) | Da/Ne?| Print|






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.