Ljenost radi čuda

Tako mi se neda pisati ove posteve..........non sto sam na netu, al mi se jednostavno neda. Imam ja inspiracije, mojoj inspiraciji za pisanje opcenito nema kraja....to mnogi znate.
Treba mi promjeniti pozadinu, ova mi se nikada nije ni svidala. A dobro...
Neznam tko uopce ovo vise cita. Moje pisanje je pre komplicirano za mnoge ljude i njihove djelomicno normalne umove za razliku od mojeg. Sretno valentinovo u zakasnjenu... meni je to djelomicno lijep blagdan, ako imate nekoga koga volite naravno. Ja ga nemam, tako da, meni nije bilo bas lijepo na taj dan, a i imala sam gripu.
Neda mi se vise pisati post, tako da se vracam na svoju trecu knjigu koja ce imati preko 200 strana. Da, znam... popizdila sam, ne trebate mi to ni govoriti!
Idem ja sada, probat cu posjetiti neke blogove pa se cujemo ljudovi....

Little Freak Named Camy

utorak, 27.02.2007. u 18:42 ][ 38 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga
















Music Codes by SongArea.com


Nemam blage sto da vam napisem! Pisat cu na ovaj blog sto god mi padne na pamet. Nadam se komentarima i to je to!


Evo vam par lutkica.....smijeh

Image Hosted by ImageShack.us - Slipknot





adopt your own virtual pet!


Dvije iste brojke u satu


00:00 - zeli te puno
01:01 - hoce spavati s tobom
02:02 - nikada te nece zaboraviti
03:03 - misli na tebe
04:04 - zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05 - igra se stobom
06:06 - voli tvoj osmjeh
07:07 - hoce ti nesto reci ali ne moze
08:08 - zaljubljen je
09:09 - zeli ti biti decko
10:10 - voli tvoju kosu
11:11 - danas ti je sretan dan
12:12 - vratit ces se staroj ljubavi
13:13 - pati zbog tebe
14:14 - ceka te sreca
15:15 - ljubomoran je
16:16 - nisi ga dostojna
17:17 - patit ces
18:18 - voli tvoje oci
19:19 - nesto krije
20:20 - uvijek ce te spominjati
21:21 - opasnost
22:22 - sutra ces biti sretna
23:23 - hoce te u krevetu



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam ovdje naslagala hrpu pjesama pa se zabavite... Ovdje je cak i pjesma kako se zove i ovaj blog pa je poslusajte...









>





......................................
bands

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

guitar

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

cute

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Naj blogovi koje morate posjetiti


Sonja i Eli
Luda metalka
Battery
Desiring Of Mine
Anja
Free wild spirit
Shee
Downfall


Before I forget