moja priča... moji snovi... https://blog.dnevnik.hr/www-somethinglikecarry-com

četvrtak, 28.10.2021.

Invalidska mjesta i čemu služe?

Dobar dan, dragi ljudi!
Danas jedna malo drugačija tema.
Dakle, invalidska mjesta služe za ljude sa invalidskom oznakom koja pripada njima i nikome drugome. Dakle, ako osoba sa invaliditetom nije u autu, ta oznaka ne vrijedi.

Dođem danas s Lavićem na kontrolu u bolnicu, naravno nema parkinga slobodnog (inače u mom gradu svakako nema parkinga). Mogu se kladiti da od 10 invalidskih mjesta barem njih troje nije imalo oznaku. I kružim ja tako kružim. I hopa, jedno se oslobodilo. Stanem ja, izađem iz auta, i iza mene dida izlazi iz auta sva četiri upalio, vadi invalidska kolica za ženu svoju i ja kažem
:" Toliko mi je žao što sam vam ja sada tu stala, ali ja imam oznaku za dijete." I razmisljam si hoću li se maknuti ili ne. I na to će žena "Nema veze curo. Tako je kako je."
Žalosno je to što ja koja imam oznaku žalim što sam stala nekome ko isto ima.
Nisam osoba koja će zvat pauka da odvozi aute bez oznake niti imam vremena za to.
Moje dijete možda nije u kolicima, ali ima 3 godine ne hoda, 13kg. Ja njega ne mogu nositi do drugog kata pedijatrije(naša bolnica nema lifta). I još zamislite da stanem kilometar od bolnice.

Ljudi moji, nemojte stat na invalidsko mjesto čak i ako idete do tiska jer je tih mjesta preeeemalo! I nije u redu. Radije ostanite na cesti sa sva četri.

Hvala!
Pisat ću vam...

28.10.2021. u 14:45 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.