moja priča... moji snovi... https://blog.dnevnik.hr/www-somethinglikecarry-com

petak, 15.05.2020.

Konacna odluka... ODLAZAK!

Opet nisam dugo pisala i to me bas sekira, ali da znate kakav zivot sam vodila sve bi vam bilo jasno.
Nadam se da ste svi dobro i da nitko nema koronu i slicno. sretan

Moj Lavic je odlicno. Ako Bog da idemo na rehabilitaciju u Pulu u 6.om mjesecu pa cemo tamo uzivati i nauciti mnogo toga kao i uvijek. Operacija se jos uvijek ceka. Kontrola je uskoro pa cemo i to vidjeti sta i kako.
Najme, najveca novost je ta da sam napokon skupila hrabrosti i razuma te napustila covjeka kojeg volim, ali koji to ne zna cijeniti. Mislim da sam najblaže opisala situaciju, no vi koji me pratite znate kakva je bila situacija. Zadnjih pola godine je bilo neizdrživo, D.je bio pun mrznje, agresije, bez osjecaja ikakvog za ikoga... Ali to je samo sta je bilo zadnjih par mjeseci. Ja sam stvarno Boga molila mjesecima da me makne iz pakla jer sama ne znam izaci ...
Dok se tog jutra nisam probudila i rekla DOSTA. Mislim da je to najbolja odluka i za mene i za to dijete. Trenutno sam kod svojih pa cu vidjet sta i kako dalje. Iznajmiti si stan i zivjeti opet iz pocetka. Zavrsiti fakultet od kojeg sam zbog D.a odustala.
Okrenuti se sebi.

Dijete prvo, ali onda ja. On i ja. Sami protiv svih.
Ne dopustiti da me strah od poraza sprijeci da ponovo zaigram.

Ako zelite da u iducem postu pisem malo detaljnije o razlogu mog odlaska pisite mi u komentare .

Pisat cu vam... sretan

15.05.2020. u 23:27 • 8 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.