moja priča... moji snovi... https://blog.dnevnik.hr/www-somethinglikecarry-com

nedjelja, 20.01.2019.

Sama u svemu, sama sebi snaga...

Pozdrav dragi moji pratitelji i sretna vam Nova!
Moj mali Lavić i ja smo opet u bolnici. Sad ima neki osip koji može bit ništa, a može bit svašta... No, dobro. Evo sada smo u Osijeku jer smo se tu slučajno našli kada je dobio osip. Baš se zezam kako sve bolnice moramo obići dok ne napuni godinu dana. Još jedino na Jadranu nismo bili...

Šalu na stranu, operacija je odlično prošla i moj maleni je već 12ti dan izašao na slobodu. Svi su mi govorili kako se djeca s Dowenom sporije oporavljaju, ali on je nadmašio i više od pola zdravih.
D.je u Australiji još uvijek, ali ima i tu nešto novo. Vraća se jer mu ne žele produžiti vizu. Hm, kako se ono kaže, sve se vraća sve se plaća.... Ja sam uvijek govorila da ja njemu ne želim ništa loše i da će mu sudbina vratiti sve šta je napravio i meni i Laviću i eto. Sudbina je očito brzo djelovala. Ne mislim previše o njemu, nemam baš vremena. Niti on to zaslužuje. Ja sam mu rekla prije godinu dana da će zbog te Australije izgubiti sve, a na kraju i samu Australiju. I na kraju se to i dogodilo. Vraća se u državu gdje će se rastat, viđati dijete dva puta tjedno, nema posla, nema stana... Sve je to moglo biti puno ljepše da se vratio iz ljubavi prema sinu i ženi. No, dobro, kako sam rekla, nema se tu šta previše pričati.

Život piše čudne priče. Život kroji sudbine kakve samo dragi Bog može izmisliti. Svakome posebna sudbina, a opet tako jedinstvena i ispravna.

Pisat ću vam... sretan

Btw ako netko ima iskustva sa nesporazumnom rastavom braka neka mi napiše dolje. Koja je otprilike cijena odvjetnika i svih postupaka i mora li se nužno ići kod onog pomiritelja? Hvala svima i ugodan dan!


20.01.2019. u 09:41 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.