moja priča... moji snovi... https://blog.dnevnik.hr/www-somethinglikecarry-com

petak, 17.06.2016.

Abortus?!

Slucajna trudnoca? Pobačaj ili rađanje? Često pitanje većine žena u dvadesetima, a u zadnje vrijeme i među tinejđerima.

Osobno, nikada ne bih pobacila jer je to dijete začeto svijesno. Tj. Ljudi se seksaju i svjesno znaju da je ova mogućnost otvorena. To dijete,plod,nakupina tkiva, kako god ga netko nazivao, to je ipak nešto živo i ono ne zaslužuje biti ubijeno jer netko tamo nema vremena i volje za njega. Osim toga toliko je ljudi na svijetu koji ne mogu dobiti dijete i uvijek postoji otvorena mogućnost da se to dijete "pokloni" nekome tko će ga obasipati ljubavlju.

No,razmotrimo malo kako muškarci gledaju na to.
Ne volim kad su muškarci ti koje mediji predstavljaju kao one koji su vječito protiv toga! Sudeći po mojim dosadašnjim iskustvima većona muškaraca s kojima sam hodala su bili protiv pobačaja i to bezobzira na godište. Svi su naglašavali kako mi to nikada ne bi dopustili i kako ćemo se nekako snaći. Svi,osim jednog. Jedan od mojih bivših, S., studirao je medicinu i bio je apsolutno za pobačaj! Navodio je da je to jedini način i da nema drugoga. Rekao je da bi vjerojatno prekinuo samnom i da mu više ne bih bila privlačna jer bi to bio napad na njega. Rekao je da bi se on brinuo za to dijete, ali sumnja da bi ikad bili ponovo zajedno. Te riječi kao da i danas čujem. On je bio onajbza kojeg sam bila spremna na sve i u kojeg sam bila baš preludo zaljubljena. Ako ne i najviše do sada. Zanimljivo kako je baš on bio protiv. Bilo ga je dosta strah uopće voditi ljubav samnom da se to ne dogodi. Mislim da je to bio jedan od razloga za naš prekid.
Ali zanemarimo njega.

Mislim da ta odluka mora biti na ženi jer dijete bez oca može, ali bez majke nikako! I zato, žene moje, ne upuštajte se u vezu s muškarcem koji je protiv poroda ako ste vi apsolutno za. Kad tad ćete popustiti i prijeći na njegov stav.

Ako ste imali kakva iskustva u vezi pobačaja, let me know...

Pisat ću vam... sretan

Oznake: abortus

17.06.2016. u 13:22 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.