wunderbar https://blog.dnevnik.hr/wunderbar

petak, 27.07.2007.

A što ako ?

Baš sam se vratio s kave, pio sam ju s Andrejom. Ma znate njega, onaj što se uvijek mota oko škole i dovikuje mladim djevojčicama da ga se sjete kada postanu manekenke.. Uglavnom, rekao mi je par zanimljivih stvari koje su me potakle da razmišljam. Rekao je na primjer, da se cijela njegova životna folozofija svodi na to da nađe nevinu žrtvu i zajebava ju. Zamislio sam se nad tim, Andrej je jako inteligentan tip, stvarno jako inteligentan, jedan od onih što su počeli čitat s devet mjeseci i riješavat' Demidovič-a s dvije godine. A ipak čitav mu se život svodi na besmisleno zajebavanje random žrtava. Možda je tako sa svim velikim umovima kroz povijest, svim velikim filozofima, matematičarima, fizičarima i sličnima. Samo što se oni nisu kao Andrej zadovoljili povremenim maltretiranjem pojedinaca, nego su odlučili podjebavat' čitavo čovječanstvo all the time.. Što ako su sve velike teorije znanosti samo psine velikih umova? Što ako smo žrtve Descartes-ovog, Kant-ovog i Einstein-ovog uvrnutog smisla za humor? Što ako su nas uspjeli navesti da slijepo vjerujemo u neke bedastoće kao što su zakon ne-protuslovlja "Svaki predmet ili jest ili nije"? Koji ku*** im to uopće znači? Sjetite se svih onih svi-
njarija s osnovinim pojmovima u geometriji koji se ne definiraju: pravac, točka, ravnina? Koliko su samo ljudi sje**** s tom svinjarijom? Andrej mi je rekao još neke stvari koje su me dodatno utvrdile u već izloženom tijeku misli.Kada sam ga pitao zašto ne napravi nešto vrijednije sa svojim životom, rekao mi je "Meni je skroz lako uvjeriti bilo koga u bilo što, problem mi je uvjeriti samog sebe u očite stvari." Tako je zapravo bilo i s Descartesom koji je bez po beda stvorio analitičku geometriju ( na čemu ti Rene, onako usput ako čitaš, hvala jer ću sutra dobit' keca i jezikovu juhu ), ali nije sebe uspio skroz uvjeriti da postoji. Na to bi mu svaka trendy tinejdžerica koja drži do sebe i do svog društvenog položaja, a usput i poznaje njegov filozofski opus, rekla "HELLOUU?!". i da nastavim....
Ajde Martine šuti je**** ti sve po spisku ne možemo spavat' od tebe!!

27.07.2007. u 22:23 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2009 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gitak!