Rallye Monte Carlo

21.01.2014.



Koji početak nove rally sezone. Tradicionalno sve je počelo u Monte Carlo, točnije u planinama u okolici Monte Carla. Novi automobil, novi vozači, velike rošade između momčadi samo će donjeti uzbudljivoj sezoni. Kao prvo nema vise Sebastiana Loeba, nadalje tu je bivši vozač Formule 1 Robert Kubica koji vozi Ford Fiesta. Finac Hirvonen se vraća u Ford, a na njegovo mjesto dolazi Ostberg. Meek potpisuje na cijelu sezonmu sa Citroenom, Evans potpisuje za Ford. Novi automobil je Hyundai, a za njih voze Sordo i Neuville. Jedino Volkswagen nije mijenjao svoju podstavu. Sve to skupa je pravi recept za odličnu sezonu.



Sve je krenulo u četvrtak ujutro sa prvim brzincem na kojem se desilo veliko iznenadenje, Kubica odnosi prvu pobjedu na brzincu, kao i na sljedećem brzincu takoder i na kraju je imao prednost od 30 sekundi ispred Ogiera. Jako loše sezona je počela za Hyundai i Neuville, na jako skliskoj cesti otišao je malo preširoko i zadnjim krajem pogodio stup i morao je odustati. Promjenjivi uvjeti su obilježili ovaj Monte Carlo. Na trećem brzincu od 19km, zadnjih 8km se dogodila velika promjena na stazi. Zadnjih 8km bio je prekriven snijegom, i tako promjenjivim uvjetima najbolje su se snašli Buffier, Sordo i Meek, koji su imali dvije gume za snijeg. Tako je Buffier preuzeo vodstvo ispred Sorde i Meek-a. Do kraja dana su se vozili 6 brzinaca, i na kraju prvog dana Buffier je završio prvi vise od 30 sekundi prednosti ispred Kubice i Meek-a. Najveće razočarenje prvog dana je Sordo koji je nakon četvrtog brzinca morao odustati zbog kvara na svom Hyundai, otišao mu je alternator i nije bilo punjenja akumulatora.



Drugi dan je počeo bez velikih promjena, prvo je bio najbrži Ogier, a zatim Buffier je bio najbrži. Do brzinca broj 9 Buffier je bio prvi 35 sekundi ispred Ogiera, a Kubica je lovio treće mjesto sa Meekom. Na 9 brzincu i ujedno najduži brzinac od 50km, prvi problema je imao Latvala koji je imao probušenu gumu koju je na brzincu promijenio i time izgubio više od dvije minute. Sljedeći koji je imao problema i na kraju morao odustati je bio Kubica. U tom trenutku Kubica je bio najbrži na brzincu, brži od Ogiera u tom trenutku oko 10 sekundi. Ali nažalost nije uspio proći zavoj, nego je pogodio ogradu od mosta i morao odustati. Do kraja dana Ogier i Latvala su imali najbrža vremena na brzincima. Na kraju drugog dana Ogier je preuzeo vodstvo ispred Buffiera skoro punu minutu. Za njim slijedi Meek minutu i pol zaostataka za vodećim. Prvih pet su zaokružili Ostberg i Latvala.



Treći dan su se vozila posljednja 4 brzinca. Prva dva po danu, posljednja dva po noći. Na brzincu broj 12 je bio prekriven snijegom, i najbolje od svih se snašao Ogier koji je bio najbrži. Najbrži je bio i na sljedećem brzincu, time održavao vodeću poziciju ispred Buffiera i Meeka. Brzinac broj 14 se morao otkazati zbog napadalog novog snijega jer su vozači zapeli u snijgu. Na posljednjem brzincu se ujedno vozio super brzinac na kojemu se dobivaju dodatni bodovi. Najbrži je bio Latvala koji je dobio dodatna tri boda, Ogier je bio sporiji svega 0,2 sek i dobio dodatna dva boda. Treći je bio Meek sa dodatnim bodom. Najbrži na Rally Monte Carlo je bio Ogier, koji je jako dobro otvorio sezonu. Drugi je Buffier koji neće vozici cijelu sezonu, samo par rally-a. ali ovo mu je dobar početak i mogučnost ulaska u neku od momčadi. Treći je završio Meek kojii je za to njega odličan početak sezone za novu momčad. Prvih pet je još zaokružio Ostberg i Latvala.



Sljedeći rally se vozi po smrznutim i prekrivenim šumama Švedske, za punih 3 tjedna. Bit će to dobar rally za dokazivanje svih skandinavijskih vozača, pogotovo Latvale i Hirvonena, koji se moraju dokazati više od svih da su u utrci za naslov prvaka. Bit će to jako zanimljiv rally.

Oznake: WRC rally, Ogier, Kubica, Latvala

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.