world of teen

pa help bi dobro došla

ma samo sam malo usevremenila kutak u kojem vi odlućujete mislim tražim vaše mišljenje o tome što bi željeli čitati na mom blogu. pa da netrebate ostavljati komentare nego samo glasate.thanks svima koji će glasati.
coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwave svi smajlići za vas(moš misliti)

31.03.2006. u 17:02 | 2 Komentara | Print | # | ^

još malo stripića

pa ljudi i sami vidite da obožavam životinje pa sam odlućila stavljati vam garfieldove stripove.mislim na engleskom su ali vi svi već znate engleski.pa ipak smo mi niva poboljšana generacija.thumbupcool thumbup pa vam to sigurno neće biti problem čitati.ako želite da se priča o nekoj temi samo mi recite.

hm hm malo mi ponestaje ideja pa ću se vratiti slavnima no naravno neću pisati o njima kada će se dogoditi nešto o čemu se fakat treba pričat.pa bye za sada makar se mogu kladiti da ću danas još nešto napisati he he!

30.03.2006. u 13:27 | 0 Komentara | Print | # | ^

funny video with cats


pa nadam se da ste uživali no evo kakva čuda mogu mačke učiniti!!!

ma bravo s utičnicom!!!! pametno moje.
ako bolje pogledate vidjet će te da su mačka i pas zamjenili "lica" !!

30.03.2006. u 12:40 | 1 Komentara | Print | # | ^

ljubav-važno za sve vas


kissUVODkiss
pa to je nešto najlijepše.ljubav je ubiti ono što nas povezuje,što čini naš život smislenijim.ljubav nam pomaže da ne budemo ljudski strojevi. ljubav... bla bla bla BLA! ne rugam se ja ljubavi,samo želim reći da je sve već ispričano o ljubavi tako da ja baš neću puno pričati ali pričati ću savjete za cure i za dečke.što dečki vole,što cure vole,što kada te dečko/cura ostavi? ,... pa krenimo prvo s curama.ipak cure imaju prednost i ipak sam ja cura. go!!

kissCUREkiss
1.ŠTO IM SE SVIĐA?
pa svi mi pokušavamo naći onu slabu točku kod dečka,ne mislim slabu točku da ga povrijedimo,ne ne no! slaba točka kao ono zbog čega će njemu zastati dah kada nas upozna ili kada nas vidi! zato savjet je da budete uvijek,uvijek ali baš uvijek vesele,društvene i da pazite na svoju higijenu jer dečki ne vole male smrdljivice.opet pazite!! ne redite katastrofe da bi zadivili dečke! UPAMTITE:ONI POSTOJE DA ZADIVE VAS !! pa curke sretno u osvajanju!!
2.OSTAVIO ME! MOGU LI DALJE?nonononononononono
MA MOŽEŠ!!!yesyesyesyesyesyesyes pa helou curo!!wave ma znaš kaj dati ću ti nekoliko savjeta. rasplači se koliko kod možeš,budi što više sa svojim prijateljicama,pravi se da si opet singlei pravi se da možeš bez njega! ma hajde znaš li koliko dečki ćeka svoju curu!?!?!? kisskiss lako češ naći drugog i biti će sigurno bolji.no s njim ćeš isto prekinuti tako da se nebrini sve je to život! pa kada se vjenčaš onda češ misliti kako je sve to glupo ali naravno da to nije glupo nego želim reći da pregrmiš to i ideš dalje!thumbupthumbupthumbup

a sada dečkicoolcoolcool
1.ŠTO IM SE SVIĐA?
pa ljudi vi ste ti zbog kojih cure pate i u koje se ludo zaljubljuju no vjerujem da vi imate isto broblema kao i mi.dead pa evo:cure vole duhovite ,one koji paze na svoju higijenu,oni koji su spremni braniti svoje prijatelje,koji nisu bahati i koji ne misla samo na sebe! uglavnom isti uvjeti kao i cure!
2.OSTAVILA ME!!!NEMOGU DALJE!!headbangheadbang
pa dobro iskreno 80% ih nije briga a ostalih 20% pate ko ko?? neznam ali i oni doživljavaju grozne i paklene dane no dajte kao što rekoh sve je to prolazno!!thumbupsmokinparty

a vi zaljubljeni...kissnaughtydeadkiss

kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

29.03.2006. u 18:09 | 4 Komentara | Print | # | ^

slatkiši-kako odoljeti

pa ljudi ovaj post biti će kratak ali što drugo pričati o slatkišima kad znamo da su slatki i ukusni za svaku prigodu.
čokolada-popularna od malih nogu!!
a med,pa on je isto ukusan ali zdrav!
pa šta ću drugo pisati! evo nekoliko fotka da dobite želju za čokoladom!
UUUŽŽŽIIIVVAAAJJJTTEEE!!!party

29.03.2006. u 17:44 | 0 Komentara | Print | # | ^

little help for me!!

pa ljudi trebam pomoć od vas!! SVIH VASheadbangheadbang jednostavno mi trebate ostaviti komentar kao odgovor a pitanje glasi:
KOJA TEMA VAS NAJVIŠE ZANIMA??????
SLAVNI,PJEVAČI,GLUMCI,SPORTAŠI,ŽIVOTINJE,PROBLEMI TEENAGERA....

HELP thanks na pomoći!
thumbupthumbupthumbupthumbup
pa ipak svakom treba pomoć kaj ne?

29.03.2006. u 12:46 | 4 Komentara | Print | # | ^

serije

pa ljudi kad imaju toliku gledanost zašto ih nebi stavila.
BRAČNE VODE
pa emitiraju se već treći put i gledanost je sve veća i veća.pa evo slikica od svakog lika.
al bundy

peg bundy

kelly

bud

marcy

jeff

i buck

a sada ide meni naj crtić simpsoni:deadnutdeadnut


28.03.2006. u 13:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

nogometno svjetsko prvenstvo

eh pa evo malo teme za dečke(a mogu cure mislim ko vam brani,he he)
pa evo "malo" o nogometnom prvenstvu::
Svjetsko prvenstvo u nogometu - Njemačka 2006., službenog naziva 2006 FIFA World Cup Germany™, održavat će se od 9. lipnja do 9. srpnja 2006. u 12 njemačkih gradova. Glavni organizator prvenstva je svjetska nogometna federacija FIFA, a ono će biti ukupno 18. završnica Svjetskog prvenstva u nogometu.

U kvalifikacijama za prvenstvo sudjelovalo je ukupno 197 reprezentacija, a na samoj završnici prvenstva sudjelovat će 32 reprezentacije. Od svih reprezentacija koje su se kvalificirale na završnicu prvenstva samo se reprezentacija Njemačke izravno kvalificirala kao reprezentacija zemlje domaćina, a ovo prvenstvo razlikuje se od prijašnjih po tome što se na njega prvak prethodnog prvenstva, u ovom slučaju Brazil, nije izravno kvalificirao na završnicu prvenstva već je morao igrati kvalifikacijske utakmice kao i sve ostale reprezentacije. U Njemačkoj će svoj prvi nastup na završnici Svjetskog prvenstva u nogometu ostvariti reprezentacije Angole, Gane, Obale Bjelokosti, Toga, Trinidada i Tobaga te Ukrajine. Reprezentacija Hrvatske kvalificirala se na prvenstvo završivši kao prvoplasirana u skupini 8 europskih kvalifikacija, a ovo će joj biti ukupno i uzastopno treći nastup na završnici Svjetskog prvenstva u nogometu.

Ždrijeb skupina održan je 9. prosinca 2005. u Leipzigu, a prvu utakmicu prvenstva odigrat će reprezentacije Njemačke i Kostarike 9. lipnja u Münchenu dok će se finale odigrati točno mjesec dana kasnije u Berlinu.



pa odvojila sam dva nama najbliža ili naj poznatija nogometaša:

DADO PRŠO


O NJEMU::Glasgow Rangers Forward
Height: 1.90m. Weight: 86.00kg. Nationality: Croatia
Born: 05/11/1974 in Zadar
First professional match: Monaco - Bastia : 4-0 on 14/08/1999

RONALDINHO

Ronaldo de Assis Moreira
Porto Alegre (Brasil)
21 March 1980
181 cm
80 kg
42 international
Debut 27 July 2003
PA TO BI BILO SVE BYYEE!!! (NADAM SE DA SE SVIDJELO DEČKIMA ŠTO OVA STRANICA NIJE SAMO ZA CURE PA IPAK JE OVO TEENWORLD)yesyeswink

27.03.2006. u 20:13 | 0 Komentara | Print | # | ^

fanovi

SHAKIRA

27.03.2006. u 12:02 | 0 Komentara | Print | # | ^

garfield


MySpace Layouts

MySpace Layouts


eh pa ljudi meni je garfield najbolji!!! he he ma super je ima isti karakter kao ja!!

27.03.2006. u 11:11 | 1 Komentara | Print | # | ^

skraćenica-objašnjenje

TTough
EExtreme
EEntertaining
NNormal
WWhimsical
OOverwhelming
RRespectable
LLuscious
DDevious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

26.03.2006. u 20:16 | 0 Komentara | Print | # | ^

VAŽNO!!!- dijeta

jako važno!!!headbang
e pa čujte me!! to je nešto sasvim bezveze. važno je da se zdravo hranite i da se bavite sportom. ako se nemožete baviti sportom onda se samo malo prošetejte! mislim sve mi moje frendice pričaju kako su na djeti a doma gledaju samo televiziju i spavaju 20 sati na dan. onda se čude kako ne mršave. trebate biti ponosni na sebe kako god izgledali. prištavi debeli,smrdljivi... ah glupi svijet koji osuđuje prema izgledu.
PAZITE OVO!!!rolleyesnut
jedna novinarka izmisli ime nekog grada koji uopće ne postoji pa poslije pita misicu koja tvrdi da je pametna i lijepa hoće li posjetiti taj "grad" a ona kaže da nije razmišljala o tome ali da bi mogla jer tvrdi kako je čula da je tamo lijepo ali da nema vremena pa će vidjeti hoće li ići na to "mjesto" ili ne. mislim glavno da je ispala pametna. pa dragi ljudi nekad je bolje reći da nikad nismo čuli za neko mjesto ili slićno nego se praviti važan i na kraju ispasti glup!!!
aj misice misice!! party
JOŠ NEŠTO SITNO
ZAHVALILA BI SVIMA koji su mi ostavili pozitivne komentare i koji me podržavaju!! thanks. nadam se da uživate u pjesmi.
pa to bi bilo sve od mene trenutačno. byeeethumbupthumbupthumbup



26.03.2006. u 19:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

crazy pogledajte

pa ovo je svarno freaky
1) New York City ima 11 slova.
2) Afghanistan ima 11 slova.
3) Ramsin Yuseb (terorist koji je prijetio da ce srusiti Blizance 1993.godine) ima 11 slova.
4) George W Bush ima 11 slova.

Ovo bi mogla biti puka slucajnost, ali postaje zanimljivije:
1) New York je bila jedanaesta savezna drzava SAD-a.
2) Prvi avion koji se zabio u Twin Towers je bio let broj 11.
3) Let 11 je imao 92 putnika. 9 + 2 = 11.
4) Let 77 koji se takoder zabio u tornjeve je imao 65 putnika. 6+5=11.
5) Tragedija se dogodila 11. rujna, ili kako Ameri kazu, 9/11. 9+1+1=11.
6) Datum tragedije (9/11) se poklapa sa Americkim brojem za hitnesluzbe (911). Opet 9 + 1 + 1 = 11.

Slucajnost? Nastavite citati, pa cete mozda promijeniti misljenje.
1) Ukupni broj poginulih putnika otetih aviona je 254. 2+5+4=11.
2) 11. rujna je 254. dan u godini. Opet 2 + 5 + 4 = 11.
3) Bombaski napad u Madridu se dogodio 11.3.2004. 1+1+3+2+4=11.
4) Tragedija u Madridu se dogodila tocno 911 dana nakon napada na Blizance.


Tu postaje jako cudno.
Najpoznatiji simbol SAD-a, nakon zvjezdica i crta sa zastave, je Americki Orao.
Stih koji slijedi je preuzet iz Kur'ana, Svete knjige Islama.´Zapisano je da ce sin Arabije probuditi strahovitog Orla. Ljutnju Orla osjetit ce svi u zemljama Alaha, i makar ce neki drhtati u
ocaju, drugi ce u nadi govoriti: ljutnja Orla je ocistila zemlje Alaha i tamo je zavladao mir.'
To je stih 9.11 u Kur'anu.

Jos uvijek ne vjerujete?
Probajte ovo, mene je sokiralo.
Otvorite MicrosoftWord i napravite sljedece:
1) Utipkajte Q33 NY . To je sluzbeni naziv leta prvog aviona koji se zabio u Twin Towers.
2) Zacrnite ih i povecajte font na 48.
3) Promijenite font slova na WINDINGS.
čudno a?

24.03.2006. u 22:08 | 1 Komentara | Print | # | ^

lektira-kako je riješiti

ovaj tekst bi vas mogao zanimati!! pa eto nebi bio teen world ako ne pomažem vama! ako netko ima problema s lektirama ja ću mu pomoći. (no ima caka,mogu pomoći samo 5, 6, 7, i 8 razredima) pa ako netko treba pomoć samo neka ostavi ime knjige na komentar i ja ću mu sigurno pomoću. pa evo nadam se da će vam pomoći. ako imate druga pitanja samo ih recite. ne zaboravite i ostaviti pokoji komentar. thanks!

koment here



Get your own COMMENT IN BULLETIN!
thanks.
MySpace Layouts

MySpace Layouts

24.03.2006. u 21:55 | 0 Komentara | Print | # | ^

me, ja, ich

pa evo nekih sitnica o meni!! pa ipak trebate neš znati kaj ne?!?!
pa ajmo počet od volim:::

nutVOLIMnut

obožavam vukove i mačke!!!! Myspace

Myspace



volim plavu i crnu boju!!volim lazanje i ledeni čaj!!hmhmhm nemogu se sjetiti još toga ali evo ako se sjetim reći ću!! bye

23.03.2006. u 23:06 | 0 Komentara | Print | # | ^

prijedlozi

evo nekoliko prijedloga za zabavu!

1.knjige
da da svi već poznaju ovog pisca ali kako ga izbjeći kad je baš super i piše super stvari!
ove knjige su za one koji se vole malo plašiti no nisu tako strašne(neke jesu)
preporučam pisca R.L.STINE!! ima super zanimljive teen priče .eek
ja sam pročitala "polusestra" , "susjed" , i "ne zaboravi me" a sada čitam "miss maturalne zabave" !!!
pa možeta kupiti a možete i posuditi no to vam ne preporučam jer znate kakve su one knižnjičarke!
Myspace

Myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts




2.slušanje glazbe
aha to svi volimo !!! sve od popa,rocka,narodnjaka,punka,domaćih,stranih!!! pa što drugo nego reći da je mjuzaono što svi trebamo!!jeeeeee
MySpace Layouts

MySpace Layouts




3. SAMI ODABERITE
treće morate sami odabrati jer kada bolje razmislimo mi i postojimo da se zabavljamo kaj ne?



23.03.2006. u 22:30 | 0 Komentara | Print | # | ^

help help help help

imam jedno veliko sranje!! neznam kako staviti druge slike a ne samo one koje imaju određenu veličinu!!nešto su mi brbljali no ja ih nisam niš kužila!! pa ljudi ko ima srdašce(moš mislit). nek mi kaže! thanks!!

23.03.2006. u 19:11 | 0 Komentara | Print | # | ^

škola

joj to je neš tak glupo da se može svašta napisati! no šta! bezveze se braniti kad niš nemreš!headbangheadbangheadbangheadbangheadbang
pa nekima je pakao a nekima nije. oni koji imaju zgodne profaće he he!!
oni koji nemaju šteta za njih no samo mogu reći da se držite i da je škola ta koja je spojila prijatelje s vama(a neke i sa ljubavi!!MySpace Layouts

MySpace Layouts



23.03.2006. u 19:05 | 1 Komentara | Print | # | ^

teenageri

bok svim teenagerima!! kak ste? ja sam dobro ili odlićno. pa malo ću brbljati,malo pričati i tako.voljela bi da ostavite komentare da znam ispraviti grčke koje učinim ili samo neki savjetić. thanks!!!
wavenutdeadcool

23.03.2006. u 18:34 | 4 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



očeš komentarčiće/nečeš komentarčiće?

WELCOME

MySpace Layouts

MySpace Layouts


HY HY HY HY
Dobrodošli u TEEN-WORLD!!!! sve gluposti i zanimljivosti koje nas zanimaju!

Cursors


MySpace Layouts

MySpace Layouts


ako netko ima pitanja neka mi ih pošalje na queen15@net.hr i sigurno ću vam odgovoriti !!!!



adopt your own virtual pet!



adopt your own virtual pet!




Cursors

savjeti-korisni za život


Cursors


pa ljudi evo nekoliko savjeta za supač život.ja neću sad nešto tu kenjati blablakati one jednote iste poslovice nego ću napraviti nove poslovice koje mislim da su više fora i bolje od starih ofucanih. što ne znači da ne slušate te poslovice nikad više!ali evo nekih.
zujoSAVJETIzujo
PRIJATELJI SU PROLAZNI AČI IH KAD IMATE ŠTO VIŠE ZADRŽAVAJTE ZA SEBE!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


ZNAŠ LI ŠTO JE LJUBAV I KOLIKO ONA TRAJE?
MySpace Layouts

MySpace Layouts


ŽIVOTINJE SU PRIJATELJI KOJI TI NIKADA NE ŠTETE!
Myspace layouts

Myspace layouts


NE MJENJAJ SEBE!!!!MJENJAJ OKOLINU OKO SEBE!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


NADAM SE DA ĆE VAM KORISTIT! OVU ZADNJU SAM JA IZMISLILA HI HI BAŠ JE DOBRA!

meni najdraži

prvo prvo i prvo moja naj pjevačica koja super pjeva!!!
EMILIE SIMON

pa druga super pjevačica::::

black eyed peas ----fergie!!!
mislim i shakira je dobra.
evo još sličica!!!



bye!!!!!








A SADA MOJI FRENDOVI! PA POGLEDAJTE I NJIHOV BLOG!
rema4ever
mraka
singstar
blog layouts

blog layouts