utorak, 12.06.2007.

***HeH...EwO Me OpEt***

Kad ste toliko htjeli novi post,evo vam ga!!! Kako ne razumijete da nemam šta za napisat??? Počet ću od ovog vikenda. U petak sam bila na zboru i folkloruheadbangburninmadmad. Kad smo se Ivana i ja vratile kući, upoznala sam njenog rođaka cerekMarkacerek. Nikome se ne sviđa, ali meni... pa sad neznam.. valjda da... hehsmijeh. A jebiga sad...uvijek mi se sviđa Marko... A šta ću... mislim... meni se sviđa i Nino M. i ... (nije važno). Kad smo izašli van, lijepo sam jasno i glasno rekla da mi se sviđa, ali meni se uvijek neko sranje mora dogodit.... ON JE SVE SVE ČUO!!!! Al nea veze...meni je još draže... Ivana jesi ga nazvala već jedanput?!?!Otišao je u Varaždin.. šmrc. Valjda će doć prek ljeta. Ako ne dođe, ko ga jebe, doć će Ninocerek Danas je u školi bilo SUPER!!! Nikad to ne bi rekla ali...bilo je super. Ovi likovi iz škole su bili na izletu. Satnica nam je izgledala ovako:
1. njemački - ne idem
2. njemački - ne idem
3. informatika - bili smo na chatu
4. informatika - igrali smo neku igru
5. tzk - igrali smo odbojku
6. tzk - pustio nas je
7. slobodno
učitelj je s osmim bio na kavi i kurili su, a kasnije je nas vidio kak kurimo, pa smo igrali odbojku za cigare koje nismo dobili. a jebiga.
pošto se nemogu ničeg više sjetit, napisat ću neš o bulletu
Bullet For My Valentine je metalcore bend iz Južnog Velsa. Band je osnovan 1998. godine, pod imenom Jeff Killed John i u tom razdoblju su uglavnom svirali obrade pjesama Metallice, Limp Bizkita i Nirvane. Band su osnovali sa namjerom da ostvare veliki uspjeh, a kako su tada u Walesu bili popularni bendovi poput Lostprophets i Funeral For A Friend, mogli su veoma lako to ostvariti, jer su u principu svirali slicnu glazbu, ipak na samom pocetku su imali nekih problema, jer ih je basist Nik Cradle napustio dan prije no sto su trebali poceti snimati prvi demo. Nakon toga se raspadaju. Ponovo se okupljaju 2003. godine u sastavu: Matthew Truck (pjevač/gitara), Michael Paget (gitara/prateći vokali), Jason 'Jay' James (bas/prateći vokali), Michael 'Mooose' Thomas (bubnjevi), promjenili su naziv benda u "12 Pints of my Girl Friends Blood", a "Opportunity in Chicago" da bi se na kraju odlucili za Bullet For My Valentine. to im je ime najbolje Svirali su na Download Festivalu zajedno sa bendovima poput Metallice, Guns n' Rosesa i Toola. Sa debi albumom postigli su nevjerovatnu popularnost, zbog koje su cesto bivali osudjivani. Bili su vise puta predgrupa Gunsima, Metallici i Iron Maidenu.
Kad samo spomenemo grupu Bullet for my Valentine jednostavno nam stane dah. Dečki imaju glasove koje bi svaki pjevač ikad poželio. Pogotovo Matt Tuck, koji ima stila za pjesmu i za sviranje. tri ili četiri puta bili su u zagrebu i nadam se da će opet doć.
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us



19:06 | Give me a sign (43) | dot try

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.