ponedjeljak, 16.04.2007.

Auu fak i te noge...

Image Hosted by ImageShack.us

već sam jedan post napisala,ali se gad pobrisao!!!burninmadburninmadpuknucu
...sad sam doma,pa imam dovoljno vremena za pisanje drugog postathumbup
u četvrtak sam bila kod none (u susjednom mjestu).sama sam se trebala vratit kući(1,5km).kad sam krenula, zaustavila sam, se kod "doma" i razgovarala sa prijateljima....neš smo igrali, i ja sam skočila sa "doma" i razbila noge. nisam mogla ustat,ali sam trebala kući. inače mi do kuće treba 5 min (jer trčim),ali mi je sad trebalo 45 min (jer sam šepala). Stigla sam doma,i rekla im da me noge bole,ali njih boli briga za to.bang!!! tek su jčer shvatili da je malo ozbiljnije. htjeli su me poslat u Rijeku u bolnicu na slikanje,ali sam malo lagala doktorici (da mi je bolje),pa sutra mogu u školu. (nije me briga za školui,već za nešto drugocerek)...
...ima i još neka slučajnost...nije baš zanimljiva..ali... i moja je frendica rabila nogu...(na bicikli koju je vozila bez kočnicaheadbang),šepa,ali je ipak u školi. (sad će mi brzo doć pokazat zadaću)thumbup
...neda mi se više pisat...
ali ću neš reć Barbarinaughty:Barbara,mogla biš i ti malo meni kom blog, a ne mi javit da imaš novi post,pa da ja tebi komburninmad

Evo malo videa:
jedan je za dajanu(c.ronaldo), a drugi je za anitu(pjesma u pozadini)... sorry ivana, torres drugi putwavemah



a drugi za sve ostale:


E... kad bi tako naši muški plesalidead

12:57 | Give me a sign (87) | dot try

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.