nedjelja, 08.04.2007.

napokon novi post

napokon novi post...nakon 100 godina novi post...
pali su mi windowsi pa ih je tata vraćao.
izbrisale su mi se slike,glazba,svi dokumenti,čak i program za skidanje pjesamapuknucu
... tata sad ga je lijepo popravio,ALI hoće da sestra i ja sve dokumente,slike,glazbu, sve,sve,sve spremamo na isti račun,njegov račun!!!
ja ću se ubit!!!headbangburninmadbang
tek sam danas došla na komp (jer ga je tak danas i popravio) i vidjela puno kom...čak 25, to je za mene rekordthumbup
neda mi se pisat pa ću pustit par spotova,od bulleta naravnocerek možda (dok ih budem stavljala) ću se sjetit šta još trebam napist




nemam više niš pametno za reć,a i neda mi se više pisat...pa odo ja
ciaomahwave

16:04 | Give me a sign (17) | dot try

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.