utorak, 20.03.2007.

Vrijeme je za novi post:

Evo me.mahwave
neda mi se pisat ali neda mi se ni učit,a štaću sad?bang
I danas sam razbila ruku,ali za koje čudo ne u školi nego doma.namcor
Potukla sam se sa sestromthumbup Tko njoj kriv kada mi kuja neš sere,lud, glupa je za p******t headbang. ja neznam svađe riješit riječima,nego šakamathumbup.
Mene boli ruka, a mislim da nju bole sve kostithumbup
Da bar crklazujo.
Trebala bi vježbat matematiku, al mi se nedasmokin, sutra pišemopuknucu
a još trebam neku glupost pisat iz hrvatskog (za ubit se).
...bolje da ja krenem učit jer će bit komada ko u priči...
...i da još neš: Hvala Endi na komentarusmijeh

19:04 | Give me a sign (8) | dot try

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.