Secrets.

Secrets.

Tell me what you want to hear
Something that were like those years
I'm sick of all the insincere
So I'm gonna give all my secrets away
This time
Don't need another perfect lie
Don't care if critics ever jump in line
I'm Gonna give all my secrets away

My God, amazing how we got this far
It's like were chasing all those stars
Who's driving shiny big black cars

Image and video hosting by TinyPic


About me

Emma Mraz. [Ema]
2.i razred srednje gimnazije
15 godina
Slušam sve što mi se svidi ^^
Najviše slušam onaj lagani rock za svoju dušu. :D
Volim obitelj i glazbu.

Image and video hosting by TinyPic


A girl should be two things: classy and fabulous!

Image and video hosting by TinyPic



credits
Design:murderscene
Help:xoxo

The best, The best of you! ^^
srijeda, 28.07.2010.
Malo promjene neće škoditi blogu. ^^
Ovo mi je najviše komova bilo u ovih 3 dana.
U prvom danu sam već dobila oko 13 komentara.
I to ohohoo ogromnih. Iako mi baš nije jakooo važno do toga koliko imam komentara, več mi je važno
Dali ste komentirali u vezi posta ili nešto osmo.
I jako mi drago što ste podjelili svoje mišljenje o mom mišljenju xD

E ovako. Ona je napravila post o meni. Sad joj ja moram to vratit :DD
Pišem post o Viktoriji. Vikicci mojoj najdražoj *.*
She is my best,best friend. ;D
Naslov je The best of you.

O daa. Obožavam kod nje kad se škakljamo. Bwahaha. Onda se cijela kuća trese.
Onda moji se počnu derati odozdo zašto skačemo. xDD
Volim kad želi igrat samnom Yambaa :DD
Inače nikad joj se to neda :PP
Volim kad se ona dopisuje sa jednim dečkom a ja sam kraj nje i smijemo se i tak.
Za te ljubavne situacije služi najbolja prijateljica ^^
Volim kad ona nešto napravi na fejsu, nešto ludoO, pa ja to čujem od nje za par dana, pa se smijem ko budala.
A najviše sam mu ja slala poruke. bwahahaha xD
Obožavam kad se kupamo u njezinom bazenu.
Pa onda njoj se podigne kupači pa ja crkavam od smijeha..hahahaha. xD
Volim njene super ideje, fantazije. < 3
Obožavam kad se prepiremo oko nekog pjevača pa se onda posvađamo. Ona ode kući i za par sati se nazovemo i pomirimo :DD < 333 ^__^
Najdraže mi je kad ogovaramo Bibera. Bwahahaha. xD
Onda tu bude svašta. ^^ :PP
Obožavam je nervirati pa onda ona meni namjerno vrati. Pa onda ja njoj i tako stalno xD

Vikicce. Love ya *.*

A samo jednu stvar mrzim!
Mrzim kad se odlučimo šminkati i slikati se.
I onda ona se našminka bolje od mene. Pa se meni više neda ni šminkat. :( :S xDD



I volim svog Kroatiše pupija! < 3

| 23:07 | Komentari (29) | On/Off | Print | # |



What if I say I'm not like the others?
nedjelja, 25.07.2010.
Rockerica, oblači se u Emo/Rock/Metal stillu, mrzi Cajke, obožava crne nokte,
voli likove koji slušaju Metal/Rock, duga kosa, pada na plave oči, pada na veliki osmijeh,
ovisna o glazbi, osjetljiva, živčana, misli za sebe da je ružna(na neki način :P), ovisna o starkama, obožavam one metal/rock narukvice i lančiće, volim lančiće sa kosturom ^^...

Da to sam ja -.-
Možda jesam drugačija od drugih, but i don't care ^^

1: I najviše od svega, mrzim kad cura nosi marte, a drugi govore o njoj da je Sotonistica. Zbog Martiii!! o.O
Kakve veze Marte imaju sa Sotonom??
Ja ne nosim Marte. Da. Ali namjeravam ih kupiti ^^
Ovu zimu ^^
2:Cura koja ne vjeruje u Boga ne znači da je Sotona.
Svi smo mi ljudi. To što je neko crnac, a netko bijelac. Ne moramo se svi bojat crnca.
On je isto čovjek. :)
Ja sam Katolkinja! Ali ne namjeravam izbjegavat ljude zbog drugačije nacionalnosti ili rase -.-
3:Nema nikakve, nikakve šanse da ja ikad počnem slušati Cajke.
Kad bih baš morala razgovarat o toj vrsti glazbe(iako nije glazba) imala bih dosta toga za reć :PP
Iako imam dosta ljudi koje volim, a da slušaju Cajke. Briga me njihova stvar.
Znam samo da ja cajkama neču pristupit xD
4:Mrzim kad mi netko kaže da više se ne slikam sa rock znakom.
lml. E onda tek pošizim -.-
Šta tebe briga oću se ja slikat sa znakom ili ne. xPP

Dobro tu sam navela neke stvari koje jednostavno ne mogu shvatit kod nekih ljudi -.-
A ja sam jako ponosna što sam drugačija ^^

Volim: Iru, Vikiccu, Sandru i svi vi koji ste mi stalni posjetioci :)




| 19:22 | Komentari (28) | On/Off | Print | # |



Yes it's hard, but you just must be strong! ^^
subota, 10.07.2010.
Ooooo daa ^^
Evo i mene napokon. Nisam dugo pisala. Znam -.-
Nije mi se baš dalo pisati. :PP
Vani je katastrofa. Užassno vruće. Ne možeš disati. Navečer te komarci zgrizu. Fuj.
Jedino zbog komaraca ne volim ljeto -.-''
Hvala vam na komentarima. :)

1.8. Dolazim u Umag. Hihić ^^
Idem na more. Iako se neću možda kupati. :(
Nažalost. Mući me ono žensko prokletstvo :SS
grrrr... Ali de briga me. Idem ja malo izlazit van. Da vidim nekog zgodnog konobara. Haha ^^


Kakav je osjećaj? Prvi dan u srednjoj školi?
Novo društvo, novo mjesto, izlazak, škola. Baš sve novo i ljepše :)
Iskreno. Malo se bojim toga prvog dana :S
Jer kad dođem tamo. Nikoga ne znam. Kasnije ću se naviknut, da to znam.
Ali kakav je taj prvi dan? Većinu znam koji su se upisali u istu školu kao i ja.
I nadam se da ću ići sa nekim svojim društvom s kojim sam bila u osnovnoj.
Voljela bih jako. Mislim da bi mi tada bilo lakše :))
Ma samo maštam kako će sve to izgledati. ^^ *.*
I da bojim se jaja i kukuruza. aaaaaaa! o.O

Jao, nerviraju me oni žalosni postovi koji neki pišu.
Gle ovo: Imam dečka ali me on ne voli. Idem se ja ubit.
My God. -.-'
Kakvi su to postovi? Zbog dečka se ubit??
Jaooo. Šta ste toliko depresivni da se zbog jednog čovjeka želite ubiti?
Ono znam da ste zaljubljeni i sve to, ali nikad si ne bih dopustila da si uništim život zbog nekoga koji me ne želi -.-
Stvarno su vam depresivni postovi. Ali to pričam jer sam išla onako po blogovima neki dan i gledala.
A ovi koji mi komentiraju. Ma oni su super. Iskrene i dubokoumne postove imaju :))

Šta je pravo prijateljstvo?
Postoji u cijelom svijetu samo jedan pravi prijatelj.
Svi drugi su mi...ajmo reći ljudi koje volim.
Ljudi koje volim puno! Ali za njih ne mogu reći da su mi prijatelji jer je to velika riječ. =/
I nikad ne možemo imati najprijatelja koji je savršen. Uvijek nađemo neku manu kod njega.
Ja imam best frendicu i super se slažemo i sve za 5! Ali ona i ja uvijek jedna kod drugih nađemo nešto što nas nervira. o.O
Jednostavno nitko nema pravog prijatelja. Toga savršenoga! Svi smo si super ali nismo prijatelji. Ne nismo!

Ljubav. Ja sa 14 godina još ne znam što točno znači ta riječ, jer mislim da mi koji imamo 14 godina je i možda prerano za neku veliku ljubav. Je da smo mi sad u tim godinama kad se zaljubljujemo i tako to. Ali Voliti i Zaljubiti nije isto. Kada nekoga voliš. Onda osjećaš sve prema njemu. Voliš ga! A kada si zaljubljena, onda je to vrijeme kada osjećaš leptiriće u trbuhu ^^
Ali kasnije to ode. Ne možeš nekoga voljeti sa 14 godina. Možeš se samo zaljubiti. Ili ti se sviđa, jako :PP
I da. Nikad nisam imala dečka. Ali bih imala. Bar da doživim te leptiriće :PP ^^
(Glupa faza zaljubljenosti -.-''') Ooo da. xD
Jeste li ikada pitali dečka za hodanje?

:D


| 14:13 | Komentari (37) | On/Off | Print | # |



Upisala sam se u Općuu! ^^
subota, 03.07.2010.
Evo naslov sve govori.
U prošlom postu sam tugovala i svima hvala na podršci. Svi su mi govorili da ću ući ja nsiam vjerovala i eto imala sam sreće i ubacili su me. Troje su ubacivali sa 50 bodova. A ja imala 50 i bila druga ^^
Tako da sam jako sretna. =)

Jooojj. Danas sam dobila. Daajjjj! =((
Znate već šta sam dobila. Ono od čega te boli stomak, ne možeš se kupati, i ludiš svaki dan xDD
Tako da sam se dns posvađala zbog gluposti sa frendicom. Ono danas smo se dogovorilo da ćemo svaki dan ujutro trčati oko 8. Ja sam joj fino rekla da sutra ne mogu. I ona se naljuti o.O
Što se mene tiče ako te toliko živciram mogu ja i sama trčat, ne brini x)

Dee ja bih na neki koncert. Rock koncert ofc. =)))
Ali kad neće ništa biti više u Brodu =/
Ja volim Rock.
Evo vam moj fejs: Ema RocKerica Baričević
Eto vidite da sam rockerica.
Volim rock i to je glazba u kojoj mogu uživati, ludovati, vrištati, smijati se... I sveeee mogu!
Dobro slušam nekad i Avril i Miley Cyrus. ALi to samo nekad xDD
Evo sad napr. Slušam Htz pjesme a to nema veze sa rockom =PP

A ljubav ne trebam spominjati. Jer sam napola zaljubljena. Ali zapravo ja nisam zaljubljena.
Jer mi mladi još ne možemo točno definirati što je to ljubav. Već postoji razlika između: Sviđa mi se i zaljubljena sam.
Meni se više ne sviđa. Ja sam nešto između. Ne znam. Nikad nisam imala dečka. Jer sam uvijek razmišljala da je prerano sa 14 godina da imaš dečka =/
A sad kad sam upoznala jednog lika. I još par njih. Sad kad budem u srednju krenula. Sigurna sam da će se moje razmišljanje promjenit. Zapravo evo sad već i je =//
Evo frendica iz osnovne je s dečkom koji je stariji od nje 7 godina. Ona ima 14 a on 21 =/
Ja to ne mogu jednostavno smislit da budem sa 14 godina s nekim starijim od mene više od 5 godina. =/
Ali kasnije ću nekog upoznat. Sigurna sam u to =)

Evo moram ići. Komarci me ubijaju. xSS
Grozni su. A kad ih samo malo udarim odmah puknu i bude mi tamo krvi po zidovima. Bljak.
Strašnoooo! =SS

Good night, sleep tight! ^^
Rockam vas! lml

| 22:03 | Komentari (45) | On/Off | Print | # |



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.