< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

*~*OpIs MoJe SvAšTaRiJe*~*

sranja, gluposti, pjesme, moje depresivne priče...



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

PoZdRaV

PJESME

˝...Igraj, srce moje! Igraj radosno danas.
Žice ljubavi ispunjavaju dane i noći
glazbom, a svijet sluša njihove pjesme.
Ludi od radosti, život i smrt plešu u
ritmu ove glazbe...˝


˝...Usne koje si dvaput poljubio
nisu iste usne.
U drugom poljubcu
još je uvijek živo
sjećanje na prvi poljubac...˝


˝... Na prstima hodaš nesigurno,
drugim koracima napreduješ neizvjesno,
ako se razmećeš, pažnju zavrijediti nećeš,
hvališ li se, znači, pogriješio si u nečemu;
dokazuješ se, ugled steći nećeš,
ponosan, nećeš uspjeti vladati...˝


*~* O Životu i Smrti*~*

˝...Život je otok čije su litice želje,
drveće snovi, cvijeće samoća, izvori žeđ,
a ono je usred mora samoće i izdvojenosti...˝


˝...Ako želiš potpuno zadovoljstvo, vjeruj
samo u sebe. Ako želiš prijatelje, dijeli pohvale;
ako tražiš savjete, poštuj one
koji znaju - tako se vlada pametan
čovjek...˝

*~* Meni Najdraže*~*

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 12.04.2008.

~*~*NaPoKoN KuĆi~*~*

Evo mene napokon mojoj kući. Bilo mi je dosadno bez moje ekipe na faksu.tuzantuzan
Da ja vama kažem o mojim frednicama na studiju. Naravno ima ih puno, skoro cijela godina, ali ću izdvojiti par njih. I također
svoju cimericu. Tu su Katarina ( velika šaljivica, optimistična, ima dijete, odhttp://www.blog.hr/smajlici/tuzan.gif
tuzanlična za društvo), Branka ( ja ju zovem Blondie zbog njene plave kose, uvijek igra simse, zarazno zar ne? dobra prijateljica, spremna za šale..) Magdalena (Magi, odličnog znanja, što mi zovemo štreberom ali ne spada u tu kategoriju, odlična slušateljica...) Željka (moja cimerka, dosta plašljiva kad ju plašim iza nekog ugla u stanu, puno ždere a ima liniju ko štapić, ne može se udebljati, fakat je to stvarnost ljudi, zajedno učimo zadnji dan kad ne treba...).thumbup
Ima još njih, ali ću nabrojati slijedeći put.yes
E i došla ja jučer kući. Petak mi je stvarno bio koma. Imali predavanje iz matematike u pola deset u jutro. Naravno, napravila zadaću i nisam učila ja za kolokvij. Došlo 12 sati i piši, nemaš pojma ništa. A profa se šeće stalno gore-dolje, pa te hvata nervoza. Ja odustala od kolokvija, predala list i izašla iz učionice. Došla pred stan a ja ono zaboravila ključ, a treban na bus u 2. Ništa, sjedni i čekaj. I tako ja sjedila nekih sat vremena. burninmadPopizdila sam od dosade, a ne smijem se pomaknuti jer bi mogla doci cimerica a mene nema. I dođe ona, pokupim stvari i idem na bus. Čekam ja i čekam, dođe bus i ja ulazim da kupim kartu, a ono nij za taj smijer koji meni treba. Promašila stanicu. poludila sam. Da sam na kraju uhvatila bus za 5 prema zg, pa onda u 7 u zadnji cas za doma. Bila sam sretna i zadovoljna, sve dok neka baba nije sjela ispred mene i počne ti ona spuštati sjedalo. Kažem joj: "Gospođo molim vas podignite sjedalo zato sto nema mijst za moje noge a i sjedim!!",mad baba naravno ništa. Ignorira ona mene, a ja joj kažem još nekih dva do tri puta. Sve dok nisam popizdila i udarila jako sjedalo tako da se ta gospođa ustane i okrene i kaže da ja nisam normalna i da što sam to uradila. jer ona pokušava spavati. namcorTu smo se natezale malo, da je na kraju čovjek do mene došao na moju stranu i rekao gospođi da se skulira i digne sjedalo jer nemam mjesta za sjesti. Odmah ona ušuti i napravi što joj je rečemo. A meni je sve to bilo odvratno tog dana. I napokon dođe ja kući, dočeka me dečko. Došla u stan i odmah izjurila van u grad sa svojom ekipom s kojom sam lumpala sve do u jutro. Pa se nadam da je to što sam napisala dobro.
Pišite komentare a ja ću davati nove i lude postove. Za sad ugodno veče. pozzzzzzzzzzzwave



| komentari (0) | print | # |

srijeda, 09.04.2008.

~*~*NAKON DUGO VREMENA!!!~*~*

Ekipa, evo mene nazad. Bila ja jako zauzeta. Upisala se ja na faks učiteljski i tak. Pa imala ispite, predavanja, seminare i td.
I još što je najteže, nemam interneta u stanu pa nisam mogla ništa i pisati. Bila je to koma. Pa se sad nekako kontaktirala.
Sad sam u stanu sa cimericom. Luda je do daske. i tak...
Pa sam za sad se javila. Pisat cu ja i dalje od sada. nadam se nekom komentaru, kad budem objavljivala postove.
ZA SAD VELIKI POZDRAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.