And I'm seeing stars as I'm rubbing my eyes and I felt like there were two days missing...

Lampice na boru svjetlucaju. Majka je odavno zaspala. Boli me trbuh od previše kolača, ali jedem i dalje. Oblačim se, izlazim iz stana. Snijeg škripi pod martama. Vani je nekako toplo, mirno. Sve je bijelo, baš onako kako treba biti. Prolazim kroz perivoj. Iz Cohibe izlaze oni previše pijani, povraćaju i ruše sve kante oko sebe. Iz Papasa se čuje: “Snijeg svud pada, zvona zvone, srca mlada vesele se, to je vrijeme ljubavi i mira, sretan Božić svakome, lalalala…” Crkva je otkucala pola 12. Ulazim u Ziher. “Down in a hole, feelin so small down in a hole, losin my soul I’d like to fly, but my wings have been so denied…” svi pjevaju, veseli su, lica su im ozarena. Ugledam Njega i odmah mi je bolje, znala sam da će biti tu. Ponoć je. Sretan ti Božić! Sve najbolje, mala! Draga, sretan ti Božić! Srećo, sve najbolje ti želim! Jedna pusa, druga pusa, zagrljaj, još jedan pa poljubac i zagrljaj od najdraže mi osobe, aww. To je Božić u našem Ziheru. Pustio je: “I want it all I want it all I want it all and I want it now…” Atmosfera je savršena. Jedva čekamo Novu godinu!!! Bit će veselo, jako jako! Martini, ono khm, tequila, burn+vodka, svjež zrak+voda, plesanje na stolu i ponovo ispočetka. Barem smo tako isplanirale. Vidjet ćemo kako će biti. Oblačim kaput, On mi popravlja kapu, izlazimo van. Sretna sam, barem na ovaj trenutak. Palim si još jednu cigaru, stavljam slušalice u uši, puštam si “Fuck her gently” i prisjećam se prošle zime i Njega. Drago mi je da je još uvijek tu pokraj mene. Ulazim u stan i zaključavam vrata.
Bio je to bijeli Božić 2007. godine.

Image Hosted by ImageShack.us



Zvoni mi alarm. Pola 8 je, jedva se dižem i krećem prema McDonald’s-u. Ines i ja papamo i pijemo nešto od kakaa, a trebalo je biti čokoladno mlijeko. Ccc. Odlazimo u Ziher još jednom, provjeravamo popis ljudi za večeras i po tisućiti put vičemo kako jedva čekamo wiiiiii. Kupujemo meni robu u posljednji tren, krećemo doma na ručak. U 6 se nalazimo kod nje, peglanje, šminkanje, oblačenje i naravno slikanje. Spremne smo za Ziher, Nova nas čeka! Ali nemamo cigare pa odlazimo skroz na kolodvor pa na benzinsku po dragi nam Walter Wolf i Ronhill, no na našu žalost pomalo nadrkani prodavač nam govori da ima samo MC i prisiljene smo to kupit. Hvala Maji što se žrtvovala i išla sa nama kronerima po cigare! Dolazimo u Ziher, ono već sve punoooo nema mjesta. Fino za šank i pij! Burn i vodka, burn i vodka ne znam kolko puta pa Brnini kokteli pa dum dum tequila i dum dum vodka, tako u nedogled. Onda smo se malo raštrkale svaka na svoju stranu ćć! Ines pobjegla u Buddhu, molila Belog da ju pusti jedva se vratila natrag. Ja sam naravno plesala na stolu, Morana mi se pridružila pa smo pale na pod! Sjebala sam si nogu, kme. Onda su neki plakali zbog poderanih najlonki, rigali u novi pisoar, pušili neke stfari, padali, varali, ostali bez glasa! Plakali smo svi na Dijete u vremenu, aww. Pjevali su mi :“Imaaaš dooobar parfeeemmm…” Nismo ništa jele, ali jebiga popile smo i razbile više no dovoljno. Zatim je bilo par nezgoda većih od mog padanja sa stola, hihi. Zapalila se kanta lol! Morao je fajrunt bit u 4 a buu. Suma summarum Nova je prošla odlično. I bolje od očekivanog, sretna sam zbog nekih stvari i osoba. Sretna vam Nova godina još jednom i sve najbolje!!!
Bio je to doček 2008. godine u najdražem nam Ziheru.

Image Hosted by ImageShack.us



Današnji dan prošao je u spavanju, odlasku u Ziher i prisjećanju događaja od noćas. Ne bi mi bile mi da nismo opet sad pile Brnin koktel, hihi. Klin se klinom izbija XD. Sve se nekako činilo nestvarnim kao da je fajrunt u 6 ujutro, a ne večernja kava-koktel! Onda su počeli ljudi dolaziti, svi ubijeni, mrtvi, ah posljedice burne noći! Neke detalje ostavljam samo za sebe.

Vaša, Spoiled bitch!

[ 01.01.2008. ][ 22:31 ][ Komentiraj ][ 18 ][ Isprintaj ][ # ]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Design by Little Dreamer