< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne




Opis bloga

Don`t cry because it came to an end. Smile because it happend.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Dj.Balasevic Za tr...




online

.

Image Hosted by ImageShack.us
...TONKA...

Image Hosted by ImageShack.us
...TONKA...

Image Hosted by ImageShack.us
...LANA...

... broji od 13.09.'07 ...
Counter
Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


mala Lanathumbup

Dizajni Malog Vampyra

Tonkabelj

>Barbara<

Barbyyes

Žef d Mudrizujo

Mia d' z-mia

~Friends Forever~

leeepi dizajni

Neki naši (ne)poznati bendovi:


Dioniz

Embrio

Orion

Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Igor

O meni:
Ja san komplicirani ekonomist koji najviše uživa u sobi slušajuć power i death metal dok igra na Countera.
Važno je znat da volin njoke i fantu od limuna. Još važnije je da svakim danom odajem počast velikom Golmanu, Mudracu i Malom Anđelu :)
Slušan: Nightwish, Embrio, Within Temptation, Sonata Arctica, Alogia, Dream Evil, Hibria, Opeth, HIM, Crna Udovica, Shamrock, Heaven Rain, Porota, Metallica, Iron Maiden, Antitodor, Vatra, Amorphis, Kalmah, Disturbed, Sentenced, Norther, Vega, Zona Isključenja, Six Pack, Nine Inch Nails, Adastra, Đubrivo, Dioniz....i josh puno toga al uglavnom ovo nabrojano

Image Hosted by ImageShack.us

© WISH ĆE UVIJEK BITI MEĐU VAMA





Dan je dobar a noć je još mlada...

Evo ja sad čekan oću li ili ne ići vani....

Dan je bia super iako ništa poseban, al eto ja san reka da će bit dobar i bia jesmijeh prvo po čemu to znate je da na odmoru dok su svi u bundama i šalovima bili ja san izaša u kratke rukave zubo i koga briga šta san ja izaša...ovi se zgražaju, a ja in se smijen...pa nisu oni ja san nutnut malo probija al ena vezezujozujo i tako iša dan i zadnji sat još kažen profesorici iz matematiku da bi se javia, a ona me gleda i pita jel ja to ozbiljno mislin il je zafrkajen...hahahaha ja kazen da je ozbiljno i da oću odgovarat, a ona cila happy ka ajde mozes i ja izađen dobijen 2 smijehsmijehsmijeh kako dobar osijećaj (btw to je super šta san dobia)... i nakon toga doša doma i sad evo čekan...

Želin ić vani, a nigdi nikoga...pa WTF??? Ovo su rjetkosti i sad nea nikoga da idemo vani...a ništa ima još vrimena jer kao što rekoh noć je mladasmijeh...

Ajde pozdravljam vas i nadam se da me nećete večeras naći na msnu hehe

By: btw ian jean blog ako ko oće nek pita (dosta vas već zna, al baš me zanima ko će pitat) lol...probia...totalno...nutnutnut


30.11.2007. u 19:14

|(1) | ..... | ..... | ..... |






Još jedna u nizu subota....

I tako započne još jedna subota. Ništa posebno osim da san malo duže spavasmijeh, al neka triban i ja malo....i sad već čekan 1 ipo da mogu ić na balun jer kako stvari stoje ko zna kad ću opet...naravno škola je u pitanju i cojene koje kad se zbroje daju jako malen broj da ga neću ni spominjat...la ugl ako me dugo ne bude znate šta je...al uvik se ja nekako izvučen zubobeljzubo

Danas me drži neka depresiva al me da prostite boli k***c jer znan da će otić to brzo...a šta se tiće gitare...hehehehehe...triba će vrimena i vrimena, al ide pomalothumbup

Ajte vi stojte mi dobro i samo da rečen da ako neko želi da prominin dizajn neka ostavi komentar. Za'valjujemwavemahwavemahwavemah


24.11.2007. u 12:41

|(33) | ..... | ..... | ..... |






Plako pa pomalo idemo opet...

Idemo...opet san malo u postovima i blogovima...
pa sad dolazim sa novom vješču (il kako već) a to je da počinjem svirati gitaru(akustičnu) tj. tek bi triba večeras dobit pa je počet učit svirat...

A sad ako nekog zanima odakle to, jer to me mnogi pitaju,onda tribate znat da to nije odjedanput nego ima već dvi godine da ja to želin, al malo ovo malo ono pa nisan nikako uspia nego tek sad a zapravo sve počelo od jedne pisme koja je tako utjecala na mene da ono mroa san naucit svirat gitaru (tj nisan mora nego moran)... pjesma je YU BELONG TO ME ( za one koji neznaju to je ona iz Shreka )...meni je pisma fenomenalna i izvođena samo uz gitaru je predivna... pa ako se vama sviđa super , a ako van se ne sviđa ne spominjite to smijeh

ajd uživajte...


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


21.11.2007. u 19:16

|(6) | ..... | ..... | ..... |






Zaostajem za postovima...

Evo opet ja ne pišen postove, al ajd bar san se sad sitia...pa da ne dužin jer mi se ovih dana ne priča niti piše puno evo van dio pisme jedne koja me ovih dana stvarno ono obuzela tako reč...



Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
Im not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel


11.11.2007. u 19:33

|(10) | ..... | ..... | ..... |






Evo duuuugo je prošlo....

U jebote pa cak 6-7 dana nisan napisa post....e i? hehehe

Evo da ga sad napišen...samo šta da napišen?
Ma sad ću ja sve pozat lipo tako da je ovaj post posvečen svima koje pozam =)

Evo da krenem: Veliki pozzzz Lanchy, Mii, Tonki, Barby, Iwi, Sari, Marini, Akiju, Mariu,
Lei, Tomiu, Igoru (lol), maloj kiki, mojoj kiki, Drnišanima, Eli, Lepoj (XD), Texasu, Wormu, Pooci (hihi OO), helly, Sandru, Ineš, Friki, Cazmi....i sorry ostali al moran gibat mater će zaklat al sljedeci je vaš post, a sad bi samo još volia pozat one koje nisan dugo vidia:
Veliki poz Dariji (crnacajkerusa) ako je ko vidi nek mi se javi....i pozzz anyu (lik je car)....

Ajte čujemo se i evo za kraj kad niko nije vidia kad san tia sad ćete...



01.11.2007. u 10:42

|(8) | ..... | ..... | ..... |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.