< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

Opis bloga

I need to believe.
There's more than the eye can see
All colors of rainbow.

Popularnost bloga...

Website counter



Ako želite (ja želim) da VAŠI radovi budu objavljeni ostavite komentar i ja vam se javim...zahvaljujem

Kako vam se svda ovaj blog?
Odlican je
Dobar je
Moze i bolje
Ne svida mi se
Katastrofa
  
pollcode.com free polls

nedjelja, 11.11.2007.

6. pjesma...


Zajedno smo otišle na groblje za sve naše,
Poklonile im svijeće i lampaše
Da svjetlom naše ljubavi obasjane duše
pronađu put.

Vidjeh suzu u tvom oku,
Moje srce puca
Kao ostavljena barka u doku.

Nemoj odustati i mene napustit.
Srce će mi se slomiti i bez tebe nestati.

Znam da svi imamo svoj vjek
Zasto tvoj nije zauvjek?
Budi kraj mene
Zauvjek voljet ću ja tebe.

Budi moja sreća
Ja ću za tvoje brige biti vreća
U koju ćeš ih baciti
Da ih se možeš riješiti.

Jer trebam te kao nebo, sunce.
Kao ljudi, zrak.
U mom srcu si zauvjek ostavila trag.

Za tebe Bako
Ljubavi moje Barko.


By: Lana

četvrtak, 01.11.2007.

5. pjesma...

kako da ti kazem da volim te
kako da vidis na mome licu osmjeh kad god napises jednu rijec
kako da ti dokazem da te tako prokleto volim
zanima me..
jeli ti osjecas prazninu kad me nema
jeli ti moju ljubav osjetis
jeli ti uopce volis me
ali nemogu pitat
dok mi se tjelo grci kad god dodjes
dok mi se ruke znoje kad god nesto kazes
dok mi srce lupa jace kad te vidim
dali ti osjetis to da te volim?

By: Mia

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.