My love's a Revolver
Do you wanna die happy?

Forever &Always


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

When faced with two choices, simply toss a coin.
It works not because it settles the question for you
but because in that brief moment when the coin is
in the air you suddenly know what you are hoping for.

Counters
Linkovi

Tagboard
::Her Toughts::

Glee- Loser Like Me <3

Glee- Get it right

Links

Velik Kao Dijete

Znas li sto cu ja postati
kada odrastem,
za tvoju ljepotu svijete ?




Ja kada odrastem
jako veliki,
ja cu postati dijete.


Najljepse je kad odrastes,
a ostanes djecji stvor,
pa svi misle da si velik
zato sto si profesor.


Sto si doktor od imena,
strucnjak za rakete-
a ne znaju da si velik
zato sto si dijete.


Mozes biti pilot, rudar...
slavni pisac knjiga -
djetetu je svaki pos'o
lagan kao igra.


Ma nosio ja u glavi
i sve fakultete,
kad odrastem jako velik,
ja cu ostat' dijete.

Credits
Designer:Chakane
Adjustment: DesignFreak
07.07.2011.
Imagine having sex in an anti-gravity chamber on ecsatsy



Ovako dobro se nisam osjećala... pa, veoma dugo. Napokon je i meni došlo to prokleto ljeto. I jedva čekam da prođe. Ne mogu vjerovati da to zaista govorim, ali da. Jedva čekam da prođe. Ljeto mi nikada nije bilo omiljeno godišnje doba, a za koji tjedan ili dva ovaj višak slobodnog vremena već će mi počinjati ići na živce. Planiram se već neko vrijeme krenuti trčati, ali ne znam kamo bih uopće pošla. I sama? A potrebno mi je malo rekreacije. Prošle su već gotovo dvije godine otkako se ne bavim nikakvim sportom i počela sam nakupljati viškove kilograma na noge. Naravno, mogla bih se odreći čokolade ili čipsa, ali to mi nekako teže pada nego se baviti sportom. Žalosno, ali da... Ovisnik sam o hrani. njami So what? Kill me! bang
Mogu vam još samo reći da više nema potrebe za učenjem. Kemija je prošla. Njemački je prošao. Ja sam prošla i završila. Jedino čemu se radujem na jesen je to što imam novu šansu i što mi je samopouzdanje obnovljeno, ali ne usuđujem se biti previše optimistična jer imam osjećaj da ni ovog puta neće dugo potrajati, a ja ću opet potonuti kao lađa. Možda mi jednostavno nije suđeno... Znate kako postoje oni ljudi (nazovimo ih pesimistima) koji na sve uvijek gledaju crno. Svijet im je propao i prije nego je ustao. E, pa ja sam se uvijek trudila biti ona druga vrsta. Ona koja nikad neće priznati poraz i koja će se boriti sve do kraja. Ili sam barem mislila da sam sposobna za to. Nedavno sam shvatila veoma razočaravajuću činjenicu. - Užasno sam slaba.
Nije da se podcjenjujem, vjerujte, nije mi to u cilju. Jednostavno sam logikom došla do takvog zaključka. Razgovarala sam sa svojom Ivanom... Neki od vas se možda sjećaju cure koja mi je prošle godine pomogla kada sam gotovo pala razred zbog latinskog. Uglavnom, ona je završila četvrti razred gimnazije i po sadašnjem rezultatima mature, spremna je za upis na medicinu. Kako je ona postigla to? - Jednostavno. Nije ostala ležati na tlu svaki puta kada je pala. I zbog toga ju toliko obožavam. Ivana je upisala prvi razred medicinske škole iz vrlo kompliciranih razloga. Naime, ona je sa sela i tamo je išla i u osnovnu, a govorilo se da škole na selima ne pripremaju svoje đake dovoljno dobro za škole poput gimnazije. Recite vi što hoćete, ali mentalitet ovih ljudi ovdje još uvijek stoji tamo gdje je zapeo krajem sedamdesetih godina. Kao što sam govorila, zbog manjka samopouzdanja, Ivana je upisala medicinsku. Nije ni pokušala upisati gimnaziju iako je prolazila uvijek s peticom. Međutim, kada je tamo došla, shvatila je da nije poput ostalih. ondje je bila sama... Druga djeca nisu ondje bila da bi učila, a ona jest. I nakon cijele godine dana, shvatila je da joj medicinska više ne pruža izazov. Škola je postala prelagana, a ona se još uvijek borila. Odlučila se prebaciti u gimnaziju. Napokon je stekla dovoljno samopouzdanja da to pokuša i učinila je to. Drugi razred krenula je iznova. Otvorila je novo bojno polje... Ovo su njene riječi: "Kada sam došla u gimnaziju, svi su me gledali s visoka. Svi su oni mislili da ja to ne mogu. Da nisam dovoljno dobra..." Prvi ispit iz kemije, Ivana je dobila jedan do dva. Svijet se naravno ponovno srušio, ali bila je dovoljno pametna i digla glavu. Rekla je: "Pogledala sam oko sebe i vidim... Nitko nije dobio bolju ocjenu. A ja se zainatim i zagrijem stolicu. Sljedeći test iz kemije, dobila sam pet." Ponovno je pobijedila. U drugom polugodištu drugog razreda počela je polako pucati. Previše obaveza, previše predmeta, previše... frustracija. Završila je drugi razred u očajnom psihičkom i fizičkom stanju, ali zadovoljna jer je prošla s odličnim. Bila je tako dobra da ju je razrednica odlučila pohvaliti u godišnjaku. Zbog toga je izbila cijela frka s jednom kolegicom iz razreda koja se potužila na Ivanu. Otac te djevojke je usred noći otišao profesorici na vrata i žalio se. Kada je saznala za to, Ivana je bila pogođena. Nije očekivala da će ju ljudi mrziti samo zato što se borila za sebe, za svoj život. Ljeto je prošlo... Treći razred, bio je još teži i zahtjevniji, ali uspjela je. Prošla je s odličnim, a onda je postala maturantica. Shvaćala sam koliko joj je škola važna i nisam ju uznemiravala tijekom godine. slabo smo se viđale, tu i tamo na hodniku u školi... Užasno je smršala, prestala spavati. Svaki dan je imala pripreme za maturu i ubijala se kao... ne znam što. A onda je došao posljednji udarac... Ravnatelj joj je jedan tjedan prije početka ispita za maturu rekao da mora položiti razliku predmeta što nije imala u prvom razredu. Točnije, samo jedan predmet je morala položiti. Informatiku. Javili su joj tjedan dana ranije. Tog dana sam je zatekla u školi uplakanu. Vrištala je od bijesa jer su joj to učinili. Uz sve obaveze i pripreme koje je imala za maturu, sada se još morala pripremati i za godišnji ispit iz informatike. No, nakon što je val suza prošao, ustala je i položila taj test, a onda položila i sve testove za maturu. Uspjela je. Nakon svakog pada je ustala. I toliko sam ponosno što sam njena prijateljica da bih mogla plakati od sreće. Gdje bih mogla naći bolji uzor od nje? Svaki puta kada su je napali i zgazili, ustala je. Borila se.
I gdje sam ja u svemu tome? - Nigdje. Lutam, izgubljena u vremenu i prostoru. Nisam ni malo borbena, a od svog života si sama pravim melodramu. Nije potrebno da me drugi gaze kad to mogu i sama. I što je još gore, ne mogu se boriti protiv toga jer ni sama ne zna što želim... nono Uh, to je tako ubitačno!
Kada ću već jednom shvatiti što želim od svog života? puknucu
Znate što je najgore od svega? - To što ja nisam sama. Imam svoju Ivanu. Imam roditelje koji su tu za mene. Uvijek. A Ivana je bila sama. Uvijek je bila sama. U svakom trenutku svog života, i kada je padala, i kada se dizala, činila je to sama. Zašto ja ne mogu biti takva? cry

P.S. Muči me još jedna sitnica koja je sad pomalo i sporedna stvar u mom životu. Kako to da se ne mogu zaljubiti? Mislim, sedamnaest mi je godina, čini se da sam zdrava (manje-više)... Mislite da imam neki problem (u glavi) ? Hoću reći, ipak je to pomalo čudno što se ne zaljubljujem baš ni u koga. To me do sad i nije pretjerano smetalo, ali me u zadnje vrijeme svi ispituju za ljubav. belj



Komentari (13) On/Off




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.