My love's a Revolver
Do you wanna die happy?

Forever &Always


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

When faced with two choices, simply toss a coin.
It works not because it settles the question for you
but because in that brief moment when the coin is
in the air you suddenly know what you are hoping for.

Counters
Linkovi

Tagboard
::Her Toughts::

Glee- Loser Like Me <3

Glee- Get it right

Links

Velik Kao Dijete

Znas li sto cu ja postati
kada odrastem,
za tvoju ljepotu svijete ?




Ja kada odrastem
jako veliki,
ja cu postati dijete.


Najljepse je kad odrastes,
a ostanes djecji stvor,
pa svi misle da si velik
zato sto si profesor.


Sto si doktor od imena,
strucnjak za rakete-
a ne znaju da si velik
zato sto si dijete.


Mozes biti pilot, rudar...
slavni pisac knjiga -
djetetu je svaki pos'o
lagan kao igra.


Ma nosio ja u glavi
i sve fakultete,
kad odrastem jako velik,
ja cu ostat' dijete.

Credits
Designer:Chakane
Adjustment: DesignFreak
27.06.2011.
My heart is wild !!!

Uzmi sva sanjarenja, sakrij se od starenja, modre kiže, ruže sve, sve na svijetu tvoje je...




'Cause I am hanging on every word you say
And even if you don't want to speak tonight
That's alright, alright with me
'Cause I want nothing more than to sit
Outside Heaven's door and listen to you breathing
Is where I want to be...


Skrivala se ja ili živjela zajedno s ostatkom svijeta, ako se njihovi životu prepuni očaja mogu uopće zvati životima, dio mene ostat će usamljen poput ružnog kamena uz cestu, ali možda me na taj način život prestane mimoilaziti kao što je to činio proteklih sedamnaest godina. Mislite da mi je to dobra ideja?
Možda bi mi godila promjena ove godine, pa makar samo na godinu dana. Ipak sam sad na korak do punoljetnosti. A idalje se osjećam kao jedno obično bespomoćno dijete. Zar mi je danas već sedamnaest godina??






Komentari (15) On/Off




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.