My love's a Revolver
Do you wanna die happy?

Forever &Always


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

When faced with two choices, simply toss a coin.
It works not because it settles the question for you
but because in that brief moment when the coin is
in the air you suddenly know what you are hoping for.

Counters
Linkovi

Tagboard
::Her Toughts::

Glee- Loser Like Me <3

Glee- Get it right

Links

Velik Kao Dijete

Znas li sto cu ja postati
kada odrastem,
za tvoju ljepotu svijete ?




Ja kada odrastem
jako veliki,
ja cu postati dijete.


Najljepse je kad odrastes,
a ostanes djecji stvor,
pa svi misle da si velik
zato sto si profesor.


Sto si doktor od imena,
strucnjak za rakete-
a ne znaju da si velik
zato sto si dijete.


Mozes biti pilot, rudar...
slavni pisac knjiga -
djetetu je svaki pos'o
lagan kao igra.


Ma nosio ja u glavi
i sve fakultete,
kad odrastem jako velik,
ja cu ostat' dijete.

Credits
Designer:Chakane
Adjustment: DesignFreak
25.05.2011.
Ispričaj ju. Njenom odgoju nedostaje par bitnih komponenti. Zaboravio sam je naučiti da bude žena.




Gledam taj prizor prepun gorčine i boli. I mene boli. Znam kako je to teško.
Bilo mi je žao. Užasno žao i krivo zbog svega. Bog zna da me nikad prije
nije bilo briga za te ljude. Nikada nisam htjela imati ništa s njima. Nisu mi imali dubine.
Ali njene suze su me dirnule. Bila je povrijeđena. Tako jadna i sama. Ljudi su
samo okretali glavu od nje. Možda je i zaslužila, a možda i nije. Nije bilo važno. Ne meni.
Nikada u životu nisam vidjela jadniji prizor od nje u tom trenutku. Suze su joj tekle bez
prestanka. Nos joj je curio. Maskara se razlila po obrazima i kapcima. Ruke su joj se tresle.
A oni su samo stajali. I smijali se. Gledali su kako joj se srce para i nije ih bilo briga.
Ona je povrijedila njih. I oni su joj vratili istom mjerom.
Rekli su: "Prodala si se zbog iPada! ... Sponzorušo... Imaš IQ krave iz Černobila... "
Shvaćala sam njenu bol. Bili su joj prijatelji. Ili je barem mislila da su joj prijatelji.
Povrijedili su je više nego njihove riječi.
***
Pretty, pretty please
Don't you ever, ever feel
Like your less than Fuckin' perfect.





Nitko nema prava kriviti me. Ali nije mi žao zbog toga. Nije mi žao što su joj to učinili.
Vjerujem da će ju ovo iskustvo naučiti kome može vjerovati, a kome ne. Ne želim
od nje učiniti sebe. Ne. Jedna ja sasvim je dovoljna ovom svijetu.
Ali mislim da će ju to osnažiti. Ako ništa drugo, naučit će kako ustati kad sljedeći puta
padne. Jer od toga se život sastoji.
Padaš. Ustaješ. Ali ne odustaješ.
Hrabra je ona cura. Hrabrija nego što sam ja bila. Preživjet će ona to. I opet će se
smijati onako iritantno kako samo ona zna. Sigurna sam.



Komentari (12) On/Off




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.